Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kuinka "väärin" käyttää rannetukia kun esim penkkaa? Mulla alkaa ranteet pettämään monissa liikkeissä ja forkut menee niin kovaan pumppiin että pahaa tekee, enemmän tulee kipua tai tuntua forkkuihin mitä treenattavaan lihakseen? Toisaatla samallahan ne kehittyy mutta sinänsä tuntuu ikävältä kuin esim penkissä forkut kipeytyy ja tanko luistaa käsissä, ei saa kunnon kipuja rintaan / ojentajiin. Sama hauiksessa, kipeämpää käy forkkuihin kun hauikseen, Olen kummiskin tehnyt rannekäännöt erikseen. Joten voisiko olla apu tuista vai jatkanko hammasta purren?
Miten penkissä voi alkaa forkut poltteleen? Vai onko kyse sitten siitä että joudut puristaan tosi kovaa kun tanko luistaa? Käytä magnesiumia niin ei luista.Onko kuinka "väärin" käyttää rannetukia kun esim penkkaa? Mulla alkaa ranteet pettämään monissa liikkeissä ja forkut menee niin kovaan pumppiin että pahaa tekee, enemmän tulee kipua tai tuntua forkkuihin mitä treenattavaan lihakseen? Toisaatla samallahan ne kehittyy mutta sinänsä tuntuu ikävältä kuin esim penkissä forkut kipeytyy ja tanko luistaa käsissä, ei saa kunnon kipuja rintaan / ojentajiin. Sama hauiksessa, kipeämpää käy forkkuihin kun hauikseen, Olen kummiskin tehnyt rannekäännöt erikseen. Joten voisiko olla apu tuista vai jatkanko hammasta purren?
Miten penkissä voi alkaa forkut poltteleen? Vai onko kyse sitten siitä että joudut puristaan tosi kovaa kun tanko luistaa? Käytä magnesiumia niin ei luista.
Hey ho!
Tässä mietin, nyt kun ensimmäistä kertaa olen tässä jo pidemmän aikaa ns. bulkannut ja syön semmoisen 3700 kaloria päivässä ( LIhaa, Kanaa, Rahkaa, Hera, Kasvikset, Oliiviöljy yms ) niin tuntuu että bulkki menee aika vahvasti etuvartaloon, rinnat tuntuvat kasvavan hirmuisesti ( ei onneksi pahasti roiku ) ja hieman vatsalihakset peittyvät, jalkoihin tuntuu tulevan tavaraa mutta tuntuu että kädet ja selkä laahaavat hieman perässä. Treenaan 3 jakoisella MA: Selkä/Hauis/Niska Ti Jalat/vatsat KE: Rinta/ojentaja/olkapää ja tätä kiertoa yhden/kahden välipäivän välein. Pitäisikö treeniohjelma vaihtaa selkä/käsi painotteiselle, jotta tasapaino olisi parempi vartalossa?
emt tuleeko lihasta ja massaa, samalta arotuulen nussimalta vinkuheinältä näytän niinku ennenkin, mut isompia rautoja liikuttelen jatkuvasti.moni jakoista ohjelmaa kannattaisi käyttää jos haluaa suhteellisen nopeita tuloksia pää/massaliikkeisiin mave,penkki,kyykky,prässi !? itse käytän jotain 3-jakoisen tapaista itse keksittyä joka tuntuu ihan hyvältä mutta olen aina vähän hukassa sen kanssa!? kiitos hyville vastauksille etukäteen!
Mitä erikoistekniikoita, ja kuinka usein mun kannattaa käyttää 3-jakoisella ohjelmalla? Treenaan neljä tai viisi kertaa viikossa.
Toi 3-jakoinen on siis otettu tuolta aloittelijoiden osion stickystä, joten oletan sen olevan hyvä ohjelma.
Onko kellään tietoa että miten välttää lihasten repeytymiset?