Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen verran olen lukenut että Hera ja Whey proteiinia, sekä creatiinia, mutta onko muita hyviä massan keräykseen?
kannattaisiko ostaa tuollaista testosteroni boosteria joka kasvattaisi testo arvoja n.40%?
Sellasta aattelin kysyä, että mitä lisäravinteita kannattaisi kehonrakennuksessa käytää? Sen verran olen lukenut että Hera ja Whey proteiinia, sekä creatiinia, mutta onko muita hyviä massan keräykseen?
Sitten vielä sellaista kun minulla on erittäin alhaiset testosteroni tasot, ja testosteroni on aika iso osa kehonrakennusta, niin kannattaisiko ostaa tuollaista testosteroni boosteria joka kasvattaisi testo arvoja n.40%?
Kiitoksia taas vastauksista etukäteen :D
Tuntuu, että ojentajista loppuu puhti kun tekee vinopenkkiä käsipainoilla. Niin onko tekniikan puutetta vai ojentajat liian heikot? Kapeassa penkissä voin tehdä kuitenkin aika lailla samoilla painoilla kun normi penkkiä. Painothan eivät ole suuria kun näin alkutaipaleella ollaan.
Lukitsetko kyynärpäät ylhäällä? Jos kyllä, niin tee osa toistoja jolloin jätät liikkeen ylhäältä hieman vajaaksi jottei kädet mene lukkoon ja ojentajat tule enemmän peliin. Itse teen kässäripenkit ja pystypunnerrukset aina osatoistoilla eikä ojentajat hyydy ja pysyy liike kohdelihaksessa.
... :DVoisiko joku auttaa minua, minua on vaivannut tuo maha kun se on aika kookas, millä saisin kaiken läskin mahasta pois ja vatsalihaksia tilalle, mitkä on parhaita ja nopeimpia liikkeita ja ideoita????????
Voisiko joku auttaa minua, minua on vaivannut tuo maha kun se on aika kookas, millä saisin kaiken läskin mahasta pois ja vatsalihaksia tilalle, mitkä on parhaita ja nopeimpia liikkeita ja ideoita????????
3vkoa sitten aamupaino oli jotain 66-68kg, nyt se oli toisen kerran alle 64kg. Helvetin suuren motivaatiopiikin sain jälleen kerran. Maha on lähtenyt, työhousujen vyötä piti kiristää. 
... :