Mulla olis vähä kysyttävää tost ruokailusta...
koko ikäni olen urheillut ja vähintäänkin enemmän kuin keskiverto suomalaiset. Nyt aloin sitten haaveilemaan lihaksikkaasta kropasta. Koskaan en oikeastaan ole edes miettinyt mitä suuhuni pistän, ei ole ollut tarvetta. suht terveellisesti mielestäni syön. Kahvia tulee kitattua vaan ihan helkutisti ja kahvin kera jotain makeaa :( Meinasin nyt sitten vähentää noi kahvileivät lähes olemattomaan ja kahvittomastakin elämästä haaveilen.
Lueskelin tuolla hyviä ruoka ohjeita ja treenineuvoja, niitä siis noudattamaan hopihopi
Haluaisin kuitenkin vielä tietää nykyisen ruokavalioni huonot tai mahdolliset hyvät puolet, jotta osaisin pehmeästi tottumuksiani muutaa.
esimerkkinä tämän päivän ruokailut:
klo 10 1x capucchino
klo 11 lenkki
klo 12 ruispuuro, jonka seassa rahkaa, kiiwi.
klo 15 soija rouhetta, ruispastaa ja wokki kasviksia, 1x ruisleipä juustolla
klo 20 jogurtti, capucchino, 2 x porkkana, vähäsen soijapastan jämiä.
koko ikäni olen urheillut ja vähintäänkin enemmän kuin keskiverto suomalaiset. Nyt aloin sitten haaveilemaan lihaksikkaasta kropasta. Koskaan en oikeastaan ole edes miettinyt mitä suuhuni pistän, ei ole ollut tarvetta. suht terveellisesti mielestäni syön. Kahvia tulee kitattua vaan ihan helkutisti ja kahvin kera jotain makeaa :( Meinasin nyt sitten vähentää noi kahvileivät lähes olemattomaan ja kahvittomastakin elämästä haaveilen.
Lueskelin tuolla hyviä ruoka ohjeita ja treenineuvoja, niitä siis noudattamaan hopihopi
Haluaisin kuitenkin vielä tietää nykyisen ruokavalioni huonot tai mahdolliset hyvät puolet, jotta osaisin pehmeästi tottumuksiani muutaa.esimerkkinä tämän päivän ruokailut:
klo 10 1x capucchino
klo 11 lenkki
klo 12 ruispuuro, jonka seassa rahkaa, kiiwi.
klo 15 soija rouhetta, ruispastaa ja wokki kasviksia, 1x ruisleipä juustolla
klo 20 jogurtti, capucchino, 2 x porkkana, vähäsen soijapastan jämiä.