Heps !
Salilla jumppailua on tullut harrastettua on/off tyylillä kaksi vuotta ja viimme kesänä tuli todella kovastikkin, mutta syksystä asti olen nyt laihdutellut ja painoa on lähtenyt 10kg.
Mutta tarvitsisin jonkun toimivan voimaohjelman ja ravintosuosituksen, koska haluan nyt kasvattaa voimaa suht puhtaasti ja syödä niin ettei läskiä tule, mutta voimatulokset kehittyvät.
Käyn kolmesti viikossa puntilla, harrastan päivittäin aerobista (uintia, sählyä, juoksua, pyöräilyä, lumilautailua ja paljon hyötyliikuntaa) ja mitat 63kg/170cm ikä 18.
Jos näiltä pohjilta voi rakentaa jonkinlaisen suosituksen minulle olisin iloinen. Starting strenght, yms. ovat tuttuja ohjelmia, mutta tuo rinnalleveto liikkeenä hieman pelottaa. Mavea ja kyykkyä rakastan. Jos rinnalleveto on pakollinen voin käydä kerran - pari kylän kaupallisella salilla, jossa on hyvin osaava pitäjä joka osaa ja haluaa neuvoa.
Enemmänkin siis ravintopuoli kiinnostaa. Aiemminkin olen voimaillut ja voimaa tulikin, varsinkin kyykky juoksi ylöspäin, mutta läski oli ikävänä sivutuotteena.