Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ovat nämä "3on 1off" höpötykset, voisiko joku selittää?
Mitä ovat nämä "3on 1off" höpötykset, voisiko joku selittää?
Olen vain joka treenin vetänyt täysillä tähän asti... Am I doing it wrong?
tällainen kysymys (tyhmähkö) eli kun pituutta on sellaset 170 niin osaisiko joku sanoa mikä voisi olla optimaalinen paino dieetin aloittamiseen? (vai riippuuko tämä henkilön ruuminrakenteesta tai muista ominaisuuksista?)
päätin vielä jatkaa painon nostamista kun se tässä vaiheessa on n. 73kg
eli voisiko sitä huoletta nostaa tuonne 8kympin tienoille?
tällainen kysymys (tyhmähkö) eli kun pituutta on sellaset 170 niin osaisiko joku sanoa mikä voisi olla optimaalinen paino dieetin aloittamiseen? (vai riippuuko tämä henkilön ruuminrakenteesta tai muista ominaisuuksista?)
päätin vielä jatkaa painon nostamista kun se tässä vaiheessa on n. 73kg
eli voisiko sitä huoletta nostaa tuonne 8kympin tienoille?
Mitä mun kaveri meinaa kun se sanoo että se treenaa plussakaloreilla? Entä mitä sitten jos treenaa miinuskaloreilla?
Saaks näistä tribulus terrestriksistä oikeesti lisää testoa ja kovemmat treenit?!?![]()
Onks tommosista Triibbulus-pillereistä sit kellekään mitään hyötyä missään mielessä?
Entä treenamisen kannalta?!? Kuulin että noista vois saada testoa kroppaan.
Treenaan kuntopiiri tyyppisesti, mutta minä en oikein tiedä miten minun pitäisi lisätä progressiota. Jos teen vaikka selänojennusta 5x10 yhden viikon ajan kuntopiirissäni, olisiko seuraavalla viikolla hyvä lisätä toisto määriä kahdella ja sitten seuraavallaviikolla myös? Olisiko kaksi toistoa hyvä määrä lisätä joka viikko jokaiseen liikeeseen ja sarjaan vai pitäisikö lisätä enemmän?
Eiköhän sitten kannatas siirtyä lisäpainoihin IMO.
Mitenkä treenata hauisten muotoa, jotta saisi niistä selkeästi erottuvan "patin"? Treenannut olen n. 1,5 vuotta ja hauikseni ovat melkein tasapaksut jokapuolelta.