Salilla jossa nyt käyn ei ole pientä mutkatankoa (muuten on kyllä pirun kattava sali prkl:D) niin voiko hauis ja ojentaja apuliikkeet(kerran viikossa)tehdä käsipainoilla? Meinaan kun SS:ssää teen ja tähän asti olen tehnyt toisella salilla ne liikkeet mutkatangolla. Ja voisko ottaa lisäksi vaikka yhden sarjan hammerkääntöjä? On kyllä kädet aika tukossa kun eilen vetäsin noi liikkeet käsipainoilla mutkatangon sijasta.
Kysynpä tässä samalla vielä, että kun kyykkään aina tanko niskassa niin aina sarjan jälkeen epäkkäissä on melkee sama tunne ku ois vetäny häjyn sarjan kohautuksia niin mikä avuksi? Low bar kyykkyä olen yrittänyt mutta en vaan tunnu saavan sitä tankoa oikeaan kohtaan tai jotain -_- Apinaotetta käytän. Jotenki ne kädet ei taivu niin paljon, että tankoa sais laskettua kovin alas.
Kysynpä tässä samalla vielä, että kun kyykkään aina tanko niskassa niin aina sarjan jälkeen epäkkäissä on melkee sama tunne ku ois vetäny häjyn sarjan kohautuksia niin mikä avuksi? Low bar kyykkyä olen yrittänyt mutta en vaan tunnu saavan sitä tankoa oikeaan kohtaan tai jotain -_- Apinaotetta käytän. Jotenki ne kädet ei taivu niin paljon, että tankoa sais laskettua kovin alas.

pilkkua.