Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anyone?

Maha kasvanut vähän liikaa ja pömppis ilmestynyt. Nyt sitten mietitty hetki diettaamista ja nyt otetaan itteensä niskasta kiinni
Pituus 186, paino 91,2. Kaloreita saisi kulua 2418, mutta mietin paljon kannattaisi kaloreita jättää miinukselle? Jos vaikka kilo/viikko, olisiko hyvä?
Mitenkäs lenkin kanssa, keuhkot ei kestä kuin parin minuutin juoksun enintään. Kävelyä sitten? Muuten en liiku yli auton pituisia matkoja...
Ja sitten vielä tähän samaan kysyisin että miten raskausarpia saa haaleemmaks, mikä rasva olisi parasta? Niitä taas on selkä, kainalot/hauisten sivut, reidet ja kankun vierustat täynnä. Uimaan ei kehtaa mennä :(
Edit: kotona koitan reenata kolmesti viikossa (ma, ke, pe / su). Punnerrukset 4x10-15, niskantakaapunnerrus 3-4 x 10, hauiskääntö 4x 10, ylätalja 3x 10 ja vatsat 3-4x max (jos selkä kestää).
Proteiinipitoista ruokaa koittanut syödä päivittäin. Ennen koulua tuskin pystyn heräämään lenkille, mutta koitetaan muuttaa unirytmiä, joka on ihan päin..Käy aamuisin vaikka 4krt viikossa heti kun heräät tyhjälle mahalle kävelylenkille jossa ei madella vaan suht reipasta kävelyä (about 45min).
Tarkista ruokavaliosi!
Mistä kannattaisi kysellä sopivaa saliohjelmaa jääkiekkoilijalle? Kun nuo haun kautta löytyneet eivät oikein tue tavoitteitani niin hyvin kuin haluaisin :/
Mistä kannattaisi kysellä sopivaa saliohjelmaa jääkiekkoilijalle? Kun nuo haun kautta löytyneet eivät oikein tue tavoitteitani niin hyvin kuin haluaisin :/
Etteks te vedä treeneis hauiskääntöjä ja muita liikkeitä? Ite ainaki vedeltii ku viel pelasin vuos sitte.
moi...tota oon hiuka treenaillu 6päkkii.Aina on ollu jonkinlaine mut ku nyt oon harjotellu ni keskiviiva on kadonnu eli ne on kasvanu yhteen niinku näin:
-----
-----
-----
-----
Teen ihan sitä perinteist vaan et pitäiskö tehä jotenkin erilaisii ku oon nähny kaikenlaisii yläkropan kääntelyit siellä lopussa ku oon käytännös just alottanu.
Siis tosa välis ei näyttäis olevan käytännös yhtää rasvaa vaan se tuntuis vaa silt et on yhtenäiset "lihaslevyt" tullu.
tosin aivan liikkeen alussa näkyy keskiviiva eli sillon kun on just vaa kurkkaa.
kiitos?
iha itte oppinu ettei mitää tälläst enne oo tullu :Okiitos,eli "syvien" kimppuun sitte...ikinä kuullukkaa anteeksiha itte oppinu ettei mitää tälläst enne oo tullu :O