joo elikkäs olen lähellä pari kuukautta tehnyt alla olevan treeniohjelman mukasesti 3 kertaa viikossa (ma, ke, pe) ja lenkillä käyn 2 kertaa viikossa. (välipäivinä & viikonloppuisin) hyvin ja nopeasti olen kehittynyt, ei mulla siinä ongelmia. eikä mitään erikoista suunniteltua ruokavaliota ole, mutta olen aina syönyt ja varsinkin nyt pyrin syömään paljon ruokaa mikä on hyväksy treenille, ja ehkä vähän terveellisemminkin kuin ennen. nyt kans yrittäny alottaa tota tonnikalan, raejuuston ja tollasten syömistä. ja nainen olen
Koko kroppa kerralla by Arc:
(alleviivasin ne vaihtoehdot mitä itse käytän)
Kyykky / Prässi
Jalkojen koukistus / SJMV
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja
Leuanveto / Ylätalja
Vinopenkki / Penkki
Viparit sivuille / Pystysoutu
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla
Jalkojen nosto / Vatsarutistus
teen ohjelman 3x10-15
heräs mieleen kysymys, että pitäisikö tohon ruokaan panostaa tarkemmin? toisaalta sellanen kevyt ruoka on myös hyväks, niin sais kiinteytettyä itteään viel vähäsen :--) joku vois varmaan auttaa tässä asiassa?
(huom! jos joku aikoo auttaa urakalla, minulla on keliakia. eli en voi syödä gluteenia..)
sitten toinen, toi treeniohjelma. kaikkea nyt kun olen lukenut, niin pitäiskö sitä muutella välillä? pitäiskö jo ottaa uusi ja ehkä monipuolisempikin treeniohjelma käyttöön? jos niin minkälainen?
kiitos jo etukäteen! :thumbs: