Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi saada hieman uutta puhtia vatsalihastreeniin, kun tuntuu siltä ettei oikein saa niissä mitään aikaan. En ole oikeastaan muuta tehnyt kuin vatsarutistuksia levypainon kanssa ja voimapyöräilyä. Jos joku viitsii vielä linkittää kuvaa vatsalihaskoneesta, en ainakaan googlettamalla tahtonut löytää mitään.

Ite kyllä yhdyn tuohon. Tein viimekeväällä supersarjoja juuri nimenomaan vatsoille ja uskomattoman hyvin toimi noivoisin heittää pienen ehdotuksen ilmoille joka on ainakin itelläni toiminut. eli vatsat reenin loppuun pienellä jumppamaisella kierrolla.
otetaan vaikka noi vatsarutistukset lisäpainolla, voimapyörä, istumaannousut lisäpainolla ja staattiset pidot. eli ihan supersarjoina lähetään vetämään kiertoa.
kierto 1 vaikkapa: rutistukset 10x10kg, istumaannousut 10x10kg ja voimapyörää 10toistoa.
kierto 2 heti perään ilman restpausea samat liikkeet mutta vaikka vastusta lisäten ja toistoja vähentäen, tai toisinpäin.
kierto 3 samalla tavalla mutta muutat vaikka voimapyörän staattisiksi pidoiksi.
parasta tässä omasta mielestä on se että painoilla, toistoilla ja palautusajoilla voi kikkailla mielinmäärin.
ja tulokset perustuu itellä siihen kun koittelee maastavedossa vaikka painoja joissa paketti hajoaa ja ei hajoa. nyt otetaan ilman vyötä samoja painoja mitä viime syksynä vyön kanssa.

Tilanne on se, että en ole reiluun vuoteen käynyt salilla. Enkä oikeastaan muutenkaan harrastanut liikuntaa tarpeeksi. Olen ollut suoraan sanoen löysä paska.
Mutta nyt olisi asiaan tehtävä korjaus.
Lukulomalla on hyvää aikaa käydä puntilla. Ostin tuossa pari päivää sitten kk-kortin salille, ja olen nyt pari kertaa käynyt vähän nostelemassa puntteja. Ihan vain herättääkseni kehoani noihin liikkeisiin.
Ajattelin, että otan tässä alussa aika iisisti ja totutan taas kehoa painojen nosteluun. Treenimotivaatio on todella korkealla.
Sitä tässä olen miettinyt, että kauanhan sitä kannattaisi vetää tuollaista enemmän kestävyyspainotteista treeniä, ennen kun siirtyy raskaampiin painoihin?
Tässä on neljä kuukautta aikaa käydä säännöllisesti puntilla ennen inttiin lähtöä.
Ohjelmastakaan en vielä aivan varma ole, mutta eiköhän jotain löydy.
Ps. Sarja- ja toistopituudet?
Niin, ja se vielä että fyysinen kunto on aika heikko, niin kestävyydeltä kuin räjähtävältä voimaltaan. Että varmaan kannattaa aika huolella panostaa tuohon alkuun, että tekee riittävän pienillä painoilla hiukan pitempiä sarjoja, ja lähtee tätä kautta kehittämään itseään...!
Ps. Sarja- ja toistopituudet?
. Pidä vain motivaatio yllä niin kyllä se kunto alkaa kohoamaan pikku hiljaa :whip:Itse ainakin kehottaisin monipuolisesti treenaamaan koko kroppaa.. Esimerkiksi 1-jakosella olisi hyvä aloitella. Sillä siitä saa suht helposti mieleisen ohjelman ja kohottaa tuota perus lihaskuntoa suht tasapuolisesti.
Niin kuin sanoitkin kannattaa aloitella hiukan kevyemmillä painoilla, niin lihakset tottuvat rasitukseen eikä ainakaan sen takia motivaatio tipu.
Veikkaisin, että joku kuukausi olisi hyvä aika painottaa tuota kestävyyspainotteista treeniä ennen siirtymistä raskaampiin painoihin.. tosin tuo on vain sinusta kiini minkälaisesta treenistä pidät. Toistopituudet jotain 8-15 väliltä ja sarjoja 2-4 ihan treenistä ja mieltymyksestä riippuen.
Itekkin olen inttiin lähössä ja hiukan sen pohjalta treeniä muuttanut. Pidä vain motivaatio yllä niin kyllä se kunto alkaa kohoamaan pikku hiljaa :whip:
^^hyvinhän ne ruokavaliot sun muut on menny jos tolla lailla tulee tulosta ;)