Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sanoisin,että ei vielä.Kun olet suht pienikokoinen vielä niin se,että tunget turpaas mahdollisimman paljon kaloripitosta proteiinia sisältävää safkaa kasvattaa sua varmasti paremmin ku mitkää lisäravinteet.Palautusjuomaa kannattaa harkita varmasti kohta,mutta en usko,että sitäkään vielä tarvitset jos olet treenannu vasta kuukauden.Eli ensiks perusruokavalio kuntoon ja opettelet treenaamaan mahdollisimman hyvin ja sitte alat miettimään niitä lisäravinteita.Olen 14 vuotias ja täytän kesällä 15. Pituutta on sellaiset 164-165 cm ja painoa 46 kg. Eli kasvupyrähdystä ei ole vielä tullut. Olen innokkaasti käynyt salilla sellaisen kuukauden, 3-4 kertaa viikossa. Elikkä kannattaisiko minun ostaa minkäänlaisia lisäravinteita?
Olen 14 vuotias ja täytän kesällä 15. Pituutta on sellaiset 164-165 cm ja painoa 46 kg. Eli kasvupyrähdystä ei ole vielä tullut. Olen innokkaasti käynyt salilla sellaisen kuukauden, 3-4 kertaa viikossa. Elikkä kannattaisiko minun ostaa minkäänlaisia lisäravinteita?

Leuanvetotanko minulla muuten taitaisi ollakin jossain kaapin perukoilla, jos aivan oikein muistan. Täytyykin lähteä sitä etsimään kohta. Minkäverran noita painoja olisi näin alussa hyvä hommata? Minulla ei vielä ole käsilihakset juurikaan vahvat, mutta luulisi ainakin 40-50kg nousevan muutaman kerran.. :D Jos siis molemmilla käsillä nostaa, mutta yhdellä kädellä ei mitään tsäänssejä.Trainer87: Jos tilaa on ja mahdollisuus, niin kannattaa hankkia tuollaisen kuntokeskuksen sijaan levytanko painoineen, säädettävä penkki ja räkki jota voi käyttää penkkaamisen lisäksi kyykkyyn. Vielä leuanvetotanko päälle, niin sinulla on kaikki mitä tarvitset tehokkaaseen harjoitteluun.
Miten pitäis ottaa, kun ostin pussin hera80, malto6 ja dextroa? Palkkaria lähinnä aattelen.
voiski joku heittää pari vinkkiä taka olkapäiden kehittämisee?siis niskantakaa punnerrus kyllä kuuluu jo reeni ohjelmaan oisko jotain muuta lisäksi?
facepull suoritus tapa painojen osalta siis kiinostais eli pikku painoilla max väsymykseen asti, vaiko normi 3x10 settiFacepull, muuta et tartte. No toisena, viparit taakse.
facepull suoritus tapa painojen osalta siis kiinostais eli pikku painoilla max väsymykseen asti, vaiko normi 3x10 setti
Hei mäki hankin eilen hera80 ja malto6 (joku niistä vähä ylempänä jotain kyselikin). Fastin sivuilla luki ammattilaisten suosittelema palkkari et siin olis toi dextro kans. Kannattaako mun hankkia se noiden lisäksi vai ei ? Miten paljon sillä on väliä ?
Tuota noin.. Mitä tuossa nopeasti katsoin googlen avustuksella, niin näyttäisi olevan aivan jumalattoman kalliita nuo räkit. Olisiko mitään edullisempaa vaihtoehtoa, koska vaikka töissä käynkin niin ei opiskelijalla aivan kauheasti ylimääräisiä tuloja ole. :(Trainer87: Painoja kannattaa hommata ainakin 100kg, mieluusti vaikkapa 150kg. Ihan peruspenkki riittää. Räkkiä tosiaan voi käyttää vaikka mihin, erittäin hyvä kapistus.
Edit: Räkki on siis seuraavan näköinen:
E2: Oikea nimi siis power rack.