Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moikka.
Onko väliä pitääkö salireenit aikaisin päivällä vai pari-kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa?
Ja paljonkas tonnaripurkissa on suurinpiirtein protskua?
Itse olen nostanut tankoa parikymmentä kertaa ja sitten jo nostanut maksimin. Latseja olen myös sitä ennen lämmitellyt.
Kiitos tiedosta. Täytyykin jatkossa alkaa nostamaan enemmän painoja ennen maksimin kokeilua. Tuntuisi äkkiseltään vain, että noin paljon sarjoja nostettaessa suurin voima jo ehtyy lihaksesta ennen maksimia, mutta näin ei ilmeisesti kuitenkaan ole.Ei näin. Latseja kannattaa varmaan pikkusen lämmitelläkkin, mutta rinta tarvii kunnon lämmön myös. Ite tekisin näin (oletuksena 100kg maksimi):
tankox20
8x40kg
6x60kg
4x80kg
1x90kg
1x100kg
Jokainen toisto viimeisen päälle tekniikalla ja kuten se olisi ennätyksesi. Noiden alle olisin tehny olkapäille vähän lämpöä myös pystypunnerruksella pelkällä tangolla ja käsien pyörittelyt +parin sekunnin venyttelyt yläkropalle että tuntee että paikat on kunnossa.
Kiitos tiedosta. Täytyykin jatkossa alkaa nostamaan enemmän painoja ennen maksimin kokeilua. Tuntuisi äkkiseltään vain, että noin paljon sarjoja nostettaessa suurin voima jo ehtyy lihaksesta ennen maksimia, mutta näin ei ilmeisesti kuitenkaan ole.

Nimikin sen jo osittain kertoo, eli palautusjuoma juodaan palautumista varten, eli käytännössä treenin jälkeen. Sitä voi toki jo aloittaa hörppimään hieman aikaisemminkin, mutta mitään käytännön merkitystä tuolla ei juurikaan ole.Pitäisikö minun siis juoda treenin aikana vain vettä, ja palkkari sen jälkeen? Pitäisi siis hifistellä ja ottaa kaksi juomapulloa mukaan![]()
Luin tota "Parhaat huomautukset" topiccia ja siellä joissaki kohdissa kiisteltiin tosta light/rasvattomista tuotteista, että ne eivät ole hyviä yms.
Onko tämä siis totta? Eikö rasvattomia tuotteita kannata sitten ostaa?
Okei...
Muu kroppa kehittyy hyvää vauhtia paitsi kädet...
Vedän tämmösellä 1-jakosella Ohjelmalla
Ylätalja 3x10
Leukoja 2xmax
Penkki tangolla/käsipainoilla 3x8-10 (semmosilla painoilla että toi menee just ja just)
Niskantakaa punnerrus 3x8-10
Kyykky 3x8-10 (ei raskailla painoilla koska kasvan vielä :D)
Ranskis käsipainoilla 3x8-10
Hauiskääntö tangolla/kp tai hammerkääntö 3x8-10
Istumaan nousuja 3x10-15 lisäpainoilla...
jos vuorottelen leukoja ja ylätaljaa voisiko se auttaa?Voi olla geeneistä kiinni tuo, miten kädet kehittyy tai toinen vaihtoehto on, että saa treenaat niitä liikaa:
Ylätalja, leuat, ja oma liike hauiksille, voi olla liikaa yks jakosessa... heitä mäntsälää toi ylätalja tai älä tee joka kerta tuota liikettä. Tuossa olis 15 sarjaa suoraan hauiksille ja epäsuoraa rasitusta 9 sarjaa. 24 sarjaa viikossa hauiksille, joka on auttamatta liikaa.
jos vuorottelen leukoja ja ylätaljaa voisiko se auttaa?
PS. Ensin kädet kasvoivat errittäin hyvin... ei ne pienet ole >32cm molemmat...
Nytten käsien kasvu ikäänkuin lakkasi...
Pitää vaan testailla mikä toimii omalle keholle parhaiten eikö niin?
Hauiskääntö kokonaan pois? :DVaihtele vaan, mutta jätä hauiskääntö suosiolla hetkeks pois. Totta kai niitten kasvu hidastuu, muutenhan joka juipilla on 5 vuoden treenillä 60 sentin hanska.
Hauiskääntö kokonaan pois? :D
Se on mun tokaks lemppari liike :D
ei kannata ellei ole ongelmaa siinä että päivittäisestä ravinnonsaannista liian suuri osa on rasvoja.