Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Olen tässä jonkun aikaa tänään etsinyt jotta mitäs nämänämä perusliikkeet olivatkaan?

Penkki,kyykky,dippi*, rive*,mave*..olikos muita?

* En ole tuosta dipistä,rinnallevedosta ja maastavedosta kovinkaan varma..

:nolo:

Olen tässä jonkun aikaa tänään etsinyt jotta mitäs nämänämä perusliikkeet olivatkaan?

Penkki,kyykky,dippi*, rive*,mave*..olikos muita?

* En ole tuosta dipistä,rinnallevedosta ja maastavedosta kovinkaan varma..

:nolo:

Evätkö nuo liene tuossa kun vielä huomioi ko. liikkeiden eri variaatiot. Kulmasoudun tuohon voi lisätä ja leuat.

Ottaako pystypunnerrus kässäreillä seisten koko olkapäähän, kun istuen se taitaa ottaa lähinnä etu-lohkoon, vai onko sama homma seistenkin?

Ottaako pystypunnerrus kässäreillä seisten koko olkapäähän, kun istuen se taitaa ottaa lähinnä etu-lohkoon, vai onko sama homma seistenkin?
No ei se pystypunnerrus ainakaan olkapään takaosaan ota oikeen millään tyylillä tehtyä. Eniten ottaa etuolkapäihin millä tahansa tyylillä. Tietyllä punnerrustyylillä ottaa myös kohtuullisesti sivuolkapäihin, mutta sillä ei ole väliä punnertaako istuen vai seisten.

Suosittelen ottamaan heti aluksi jonkun ohjelman, jonka mukaan treenaat...

Ei nyt varsinaisesti ylätaljassa voi niitä treenata... mutta sillä tarkoitetaan ristitaljan ''ylätaljaa''.

Epäselvä selitys, 10 +.

E: Huomaatkos, Silmukka en ole kysynyt vinkkiä nyt muutamaan kymmeneen(?) viestiin... :D

CBPushdown.gif

Vaikkapa noin.
E: Archer: Juu, meinasin tosin ohjeistaa noissa perusliikkeissä, mutta en sitten kerinnyt.:D

Olen erittäin tietoinen siitä, että se puolittaa painon. :)

Mutta entäpä sitten sellainen ''ylätalja'' joka ei varsinaisesti ole ylätalja johon ei ole sijoitettu tuki-istuinta jotta voisi tehdä selkää siinä, niin se ei kaiketi puolita painoa? Esimerkkinä tuo linkittämäsi video...

Back
Ylös Bottom