Olen nyt kuukauden treenaillut (tai ainakin yrittänyt), mutta ei vain onnistu. Painoa ei ole tullut lainkaan.
Tilanne on se, että syön kaiken mitä kotoa ja työpaikalta saan ja lisäksi ostan itsekin ruokaa ja syömistä. Ongelma on vain se, että rahaa ei kohta ole enää, kun sitä menee kaikkiin välttämättömyyksiin. Ruokaa syön niin, että laatta melkein lentää, mutta paino ei vain nuose. Liikuntaa olen vähentänyt kokonaan (paitsi pakolliset pyöräilyt), mutta millään ei paino vain nouse. Olisiko rypsiöljyn juominen päivittäin järkevää?
Myöskin treenit on liian rankkoja. En tee kuin muutamaa liikettä, mutta tukkoon menee todella helposti. Jokin kaksijakoinen voisi olla hyvä, mutta tehdäänkö sitä sitten kuusi kertaa päivässä? Kun eri liikkeet kuitenkin ovat kyseessä? Eräässä ketjussa täällä kerrottiin, että voi tehdä treenit esim. ma, ke, pe, mutta riittääkö tuo nyt lainkaan?
Voisiko syy olla tuossa pyöräilyssä salin jälkeen, kun kumminkaan treenin jälkeen ei kannata fyysisiä juttuja enää tehdä?
Alkaa motivaatio olla todella heikolla, kun mistään neuvosta ei tunnu olevan apua. Moni on tässä vaiheessa saanut jo monta kiloa lihasmassaa, itse ei yhtään. Kuitenkin tuntuu, että tämä homma hallitsee elämää enemmän ja enemmän. Mitään ei saa tehdä silloin ja silloin. Sitähän kaveritkin ja vanhemmat on sanoneet, että pitäisi höllentää hieman touhua, mutta kun ei tälläkään tyylillä kehitystä tule.
Muuhun en ehdi vastailla, mutta kuka hullu nyt kuusi kertaa päivässä vetää treeniä? Minkälainen treeniohjelma sulla on nyt? Jos kaksijakoinen kiinnostaa, niin teet yhden treenin päivässä, neljänä päivänä viikossa.

Niin ni kun aloittelin varovaisesti ja lämmittelin pohkeet hyvin, niin varsinaisia sarjoja tehdessä alkoi vasen pohje jumittamaan, jouduin keskeyttämään sarjan ja sen jälkeen jouduin pitämään jalkaa jonkin aikaa suorana, jotta jumitus häviäisi. Oikeassa jalassa ei tuntunut yhtään miltään. Onkohan tässä nyt kyse tekniikkavirheestä, eli olisin tehnyt vasemmalla jalalla kaiken työn? Kun sitten hetken levättyä tein 10kg pienemmällä painolla niin en saanut kumpaankaan jalkaan enää tuntumaan tuota, mutta eipä onneksi tuntunut kipuakaan.