Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Miten saa isot kylkilihakset?

Treenaamalla niitä kylkiä. ;) Kyykky on kova sana. Myös jotain taivutuksia ja istumaannousuja kiertäen kannattaa tehdä. Mun mielestä ei niitä kannata treenata erikseen, näyttää fysiikka paljon paremmalta, jos on kapea vyötärö.

Jokainen hauiskääntö, pitäis tehä hidastaen laskuvaihe, eli aina negatiivisesti

miksi!?! välillä on toki hyvä tehdä negatiivisina, mutta kannattaa kyllä välillä pumppailla ihan "tavallisestikin".

Kiitos,mutta siellä oli linkki sitten taas jonnekkin englanninkieliselle sivulle ja englanti ei ole paras kieleni joten voisiko joku täällä kertoa miten noita syviä vatsalihaksia itse treenaa?

Olisihan se kiva saada niitä treenattua kunnolla niin saisi vatsaa vähäsen vielä sisäänpäin jos niin voi sanoa.

Kiitoksia kun olette vastailleet ahkerasti tähän asti :thumbs:

Tuolla SILMUKAN antamassa linkissä sanottii ainakin näin että hyvä liike olisi Lankku (maataan kyynärvarsien ja päkiöiden varassa vaakatasossa staattisessa pidossa)

Eli osaisiko joku löytää jtn kuvaa että tiedän tarkemmin miten tämä tehdään?

On minulla käsitys miten tämä tapahtuu mutta jos joku kuvan löytäisi ni ei olis pahitteeks... :D

Tuolla SILMUKAN antamassa linkissä sanottii ainakin näin että hyvä liike olisi Lankku (maataan kyynärvarsien ja päkiöiden varassa vaakatasossa staattisessa pidossa)

On minulla käsitys miten tämä tapahtuu mutta jos joku kuvan löytäisi ni ei olis pahitteeks... :D
No mene muuten normaaliin punnerrusasentoon mutta laitakin kädet koko kyynärvarren pituudelta maahan ja pysy paikoillasi.

Kiitos,mutta siellä oli linkki sitten taas jonnekkin englanninkieliselle sivulle ja englanti ei ole paras kieleni joten voisiko joku täällä kertoa miten noita syviä vatsalihaksia itse treenaa?

Olisihan se kiva saada niitä treenattua kunnolla niin saisi vatsaa vähäsen vielä sisäänpäin jos niin voi sanoa.

Kiitoksia kun olette vastailleet ahkerasti tähän asti :thumbs:

267Image11.jpg

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459658 siinä koko artikkeli.

Treenaamalla niitä kylkiä. ;) Kyykky on kova sana. Myös jotain taivutuksia ja istumaannousuja kiertäen kannattaa tehdä. Mun mielestä ei niitä kannata treenata erikseen, näyttää fysiikka paljon paremmalta, jos on kapea vyötärö.

No mutta jos on liian kapea vyötärö :) Tulee piuha olo.

Kiitos SILMUKKA...

Eli olenko oikein ymmärtänyt että perus istumaannousuilla ei ole juurikaan tehoa vatsan pullistumisen estoon?Koska ei ota syviin vatsalihaksiin niin hyvin? :)

Back
Ylös Bottom