http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=64653Millaiset on siis syvien vatsalihasten treeni liikkeet?
"napaa selkärankaan" öö tota?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=64653Millaiset on siis syvien vatsalihasten treeni liikkeet?
"napaa selkärankaan" öö tota?
Miten saa isot kylkilihakset?
Jokainen hauiskääntö, pitäis tehä hidastaen laskuvaihe, eli aina negatiivisesti
No mene muuten normaaliin punnerrusasentoon mutta laitakin kädet koko kyynärvarren pituudelta maahan ja pysy paikoillasi.Tuolla SILMUKAN antamassa linkissä sanottii ainakin näin että hyvä liike olisi Lankku (maataan kyynärvarsien ja päkiöiden varassa vaakatasossa staattisessa pidossa)
Eli osaisiko joku löytää jtn kuvaa että tiedän tarkemmin miten tämä tehdään?
On minulla käsitys miten tämä tapahtuu mutta jos joku kuvan löytäisi ni ei olis pahitteeks... :D
miksi!?! välillä on toki hyvä tehdä negatiivisina, mutta kannattaa kyllä välillä pumppailla ihan "tavallisestikin".
Kiitos,mutta siellä oli linkki sitten taas jonnekkin englanninkieliselle sivulle ja englanti ei ole paras kieleni joten voisiko joku täällä kertoa miten noita syviä vatsalihaksia itse treenaa?
Olisihan se kiva saada niitä treenattua kunnolla niin saisi vatsaa vähäsen vielä sisäänpäin jos niin voi sanoa.
Kiitoksia kun olette vastailleet ahkerasti tähän asti :thumbs:
Tuolla SILMUKAN antamassa linkissä sanottii ainakin näin että hyvä liike olisi Lankku (maataan kyynärvarsien ja päkiöiden varassa vaakatasossa staattisessa pidossa)
Eli osaisiko joku löytää jtn kuvaa että tiedän tarkemmin miten tämä tehdään?
On minulla käsitys miten tämä tapahtuu mutta jos joku kuvan löytäisi ni ei olis pahitteeks... :D
Treenaamalla niitä kylkiä. ;) Kyykky on kova sana. Myös jotain taivutuksia ja istumaannousuja kiertäen kannattaa tehdä. Mun mielestä ei niitä kannata treenata erikseen, näyttää fysiikka paljon paremmalta, jos on kapea vyötärö.
Tulee piuha olo.Eihän vyötärö voi olla liian kapea! :D

Juu, ei istumaannousut ota syviin lihoihin, ellei vedä vatsaa sisään.Kiitos SILMUKKA...
Eli olenko oikein ymmärtänyt että perus istumaannousuilla ei ole juurikaan tehoa vatsan pullistumisen estoon?Koska ei ota syviin vatsalihaksiin niin hyvin?![]()
millä/miten voi treenaa pelkästään pakaroita ku toine kasvanu isommaks :wall: ni pitäs treenaa toist, kerro ni pistän 5 euroo tilille
viel voimas