Noniin en nyt jaksa jokaiseen pieneen kysymykseeni ettimään vastauksia ympäri nettiä, joten läväytän ne kaikki tähän ja kiitän jo etukäteen niitä jotka niihin viitsivät vastata
Taustatietoa; salitreenin vasta aloittanut nuorimies, kuukausi takana, ja (lähes) kaikki tulokset kasvaneet viikosta viikkoon kovalla vauhdilla (alottelijagainssit).
1. Rinta. Iso ongelma on, että treenissä tuntuu että rinta ei ota samalla tavalla osumaa kun muut alueet, käytännössä koskaa ei ole maitohapoilla seuraavana päivänä. Olen kuitenkin kokoajan panostanut kumminkin rintaan ja teen penkkipunerrusta käsipainoilla ja tangolla ensimmäisenä lämmittelyn jälkeen, joten ei pitäisi prioriteetistäkään olla kiinni. Myöskään sarjapainoja en ole pystynyt kasvattamaan läheskään samaan tahtiin kun muissa lihasryhmissä. Treenaan kahdesti viikossa. Yleensä nämä penkkipunnerrukset tuntuvat enemmän olkapäissä tai käsissä kuin rinnassa jo treenivaiheessa, missä vika? (tässä pitää tietää, että olen yrittänyt lukea SEN aiheen jossa neuvotaan tekniikkaa, mutta en ole siitä saanut tarpeeksi irti ilmeisesti, vai eikö rintatreeni sitten tunnu samalla tavalla treenaamista alottaessa kuin muissa lihaksissa)
2. Hiilihappojuomat. En nyt vielä ole niitä rajoittanut, mutta mietityttää jo valmiiksi että kun olen hiukan addiktoitunut hiilihappojuomiin, niin onko niistä niin paljon haittaa mahdollisella cutilla? Olen kuullut jotain huhuja että keräävät runsaasti nestettä ja pitäisi jättää pois, mutta haluaisin nyt täältä vastauksen että jos juo kalorittomia hiilihappojuomia esim litran päivässä, pilaako se mahdollisuudet päästä rantakuntoon vai onko ihan ok juoda jos muuten on ruokavalio kunnossa?