Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Okei oon mont kertaa ottanu ennen reeniä superpump250 ja reenin jälk jumboa juu käytän palkkarina:D
välillä ottanu reenin aikana:D Mikäs ois hyvä neuvo?

Okei oon mont kertaa ottanu ennen reeniä superpump250 ja reenin jälk jumboa juu käytän palkkarina:D
välillä ottanu reenin aikana:D Mikäs ois hyvä neuvo?

En edes tiedä mitä tuo superbump on mutta jos se on jotain treenibuusteria niin sitä otat vähän ennen reeniä ja palkkarin vedät treenin jälkeen.. Mutta et aloittelijana saa kyllä mitään hyötyä siitä buusterista. Kyllä silloin jaksaa reenata ilmankin, sitten kun alkaa tökkimään voi alkaa tuommoisia käyttämään. Itekkään en käytä kuin normipalkkaria. Rahat sulla vaan luultavasti menee niihin :D

Eli hinta/hyöty suhde todella huono.

Okeij onks järkee ottaa jumboa treenin aikana? Ja sit palkkarina?:)

- - - Updated - - -

Oon huomannut että jaksan paljon paremmin treenata :) Sittenkun loppuu
palkkari nii saa nähdä rupeenko ostelee Maltoo-Heraa ja sekottelemaan itse:)

Ei tää ole mitään rakettitiedettä. Menet salille ja treenaat siellä kunnollisella raskaita perusliikkeitä sisältävällä ohjelmalla, menet kotiin ja syöt ison kasan ruokaa ja sen jälkeen menet nukkumaan. Tuota kuvioa toistat monen monta kertaa ni pitäis lihasten kasvaa. Jollain superpumpmasstestoboosterloadinghyperbullshitdrink-juomalla saat lähinnä tuhlattua rahasi.

Cappucino ennen treeniä antaa vähän kofeiinia, joka piristää ja auttaa ehkä tekemään hieman paremman treenin, jos on väsynyt.

Ei tää ole mitään rakettitiedettä. Menet salille ja treenaat siellä kunnollisella raskaita perusliikkeitä sisältävällä ohjelmalla, menet kotiin ja syöt ison kasan ruokaa ja sen jälkeen menet nukkumaan. Tuota kuvioa toistat monen monta kertaa ni pitäis lihasten kasvaa. Jollain superpumpmasstestoboosterloadinghyperbullshitdrink-juomalla saat lähinnä tuhlattua rahasi.

Cappucino ennen treeniä antaa vähän kofeiinia, joka piristää ja auttaa ehkä tekemään hieman paremman treenin, jos on väsynyt.

komp, komp, jokohan viesti uppoaisi :s

+1 edellisille. Siinä vaiheessa, kun 90% jutuista käsittelee lisäravinteita ja niiden syöntiä ja sitten liikkeet tehdään smithissä + nousevana pyramidina kun ohjelman suoritusohjeita ei ole jaksettu lisäravinnemainoksien lukemiselta selata kunnolla läpi, on parempi työntää vaikka kaikki lisäravinteet roskikseen ja keskittyä järkevään ja kovaan treenaamiseen sekä syömiseen ja miettiä niitä lisäravinteita vasta, kun kyykkytulos on kolminumeroinen. Nyt on asioiden tärkeysjärjestys niin hukassa, että ihmettelen jos siellä salilla tehdään ylipäätänsä mitään järkevää tai kehittävää kaiken pähkäilyn lomassa.

Mä kyllä väittäisin, että suurinosa treenaa määrällisesti aivan liikaa ja liian usein ja syö liian vähän..

Mä väittäisin ihan samaa kyllä. Mut vaikka tossa kirjotin, että lisäravinteilla ei kannata turhaan hifistellä niin täytyy kuitenkin myöntää, että on se hauskaa ostaa jotain hassua lisäravinnetta, jos on liikaa rahaa. Ei siitä silti välttämättä hyötyä ole, mut ihan hauskaa se on välillä. ...Mut mun kyykkytulos onkin jo kolminumeroinen. ;)

E: Hyvää placeboa näistä voi myös saada. Mun super pre workout stackini on usein pari kalaöljykapselia, 100-200mg kofeiinia ja gramma C-vitamiinia. Todennäkösesti kofeiini on noista ainut ainesosa, jolla on oikeasti merkitystä treeniin, mutta kun otan noita muitakin ni saatan ainakin ajatella, että nyt on kunnon lataukset tehty ja rautaa nousee niin pirusti. Kaikille noillekin on kuitenkin joitain tutkimuksia, jotka tukee sitä, että treeni saattais sujua vähän paremmin. Ja nuo molemmat (ei siis kofeiinia) ottaisin joka tapauksessa jossain kohtaa päivää ni tossa ne menee ihan kivasti.

Mä väittäisin ihan samaa kyllä. Mut vaikka tossa kirjotin, että lisäravinteilla ei kannata turhaan hifistellä niin täytyy kuitenkin myöntää, että on se hauskaa ostaa jotain hassua lisäravinnetta, jos on liikaa rahaa. Ei siitä silti välttämättä hyötyä ole, mut ihan hauskaa se on välillä.

Mitä enemmän pillereitä ja jauhoja, sitä hooceempi :rolleyes: Onhan mullakin kertynyt tuota turhaa tavaraa tuonne kaapin perälle mutta on niitä kiva aina sillointällöin napsia ja toivoa niiden auttavan jotain :D

Back
Ylös Bottom