Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on ketoosin ja vähähiilihydraattisen ruokavalion ero?
Voiman tuotossa se on hyväksikin, kun pitää kunnon tauot, mutta en usko että siitä haittaa olis massanhankinnassakaan.
Kuinkas tärkeitä nuo taukojen mitat ovat treenien välissä? Mulla muunmuassa penkkipunnerruksessa sarjojen tauot saattaa venähtää siinä hapen haukkoessa ja veden tissuttelussa viisiminuuttisiksikin, että onko tällä voiman- ja massanhankinnan kannalta merkitystä?
Jalkoja fiiliksen mukaan, yleensä kerta viikkoon. Toisto määrät vaihtelee, penkissä teen 3*3 mutta kässäreillä toki 8-15 näin yleisesti ottaen. Pohkeita en ole vähän aikaan treenaillut (myönnettäköön, laiskuuden piikkin menee sekin), eli niitäkin voisi tuonne pistää. Kuinka usein niitä kannattaisi treenailla, silloin kun reiskojakin?
!
Miten lämmittelette ennen treeniä? Riittääkö pelkkä soutulaitteessa tai kuntopyörällä 10minuutin polkeminen?
Veljen kanssa kun on käyty niin ollaan yleensä soudettu 5min ja seuraavasta laitteesta riippuen esim. penkissä 20 toistoa pelkällä tangolla ennen varsinaisia sarjoja?..
Nuo pohkeet voit vetää vaikka 1-2 kertaa viikkoon. Jäi toi viesti vähän epäselväks, että oliko tossa joku muukin kysymys?
Poljen tai soudan 5min. Treenistä riippuen sitten pyöritellään käsiä, tehään keppijumppaa ja lopuksi venytellään hiukan. Varsinaisissa liikkeissä ensin tehdään tangolla/kevyillä painoilla pari sarjaa lämppäreiksi ja sitten aletaan rykimään. Toki, jos olen selälle jo useamman liikkeen paukuttanut niin ei enää tule lämmiteltyä erikseen uuden liikkeen kohdalla.
Ite en ainakaan sais noilla kunnon hikeä pintaan, jos teillä toimii niin hyvä, mutta itselle ei sovi. Itse tykkään juosta alkulämpäksi vaikka juoksumatolla pyramidin nostaen vauhtia 0.5km/30s alkaen 6km/h jonnekkin 16km/h ja sieltä alas 0.5km/15s
Aikaa tossa saa menemään nosteluissa sen n.15min. Ja varma hiki pinassa ja sydän hakkaa joka kerran jälkeen. Joskus harvoin on kyllä tullut tehtyä laiskana ihan pelkkää tanko lämmittelyä
Jos punttitreeniin tolleen lämmittelet niin aika vituralleen menee.
Itse lämmittelen nostamalla kevyempiä kuormia aluksi. Mielestäni ainoa oikea tapa lämmitellä. Poislukien erikoistapaukset (liikkuvuuden puute, loukkaantumiset etc.) luonnollisesti.
Sen jälkeen juon ja lepään 5min ja sitten alan punttia varten lämmitellä ja koskaan ei ole tuntunut väsyneeltä yms.