Kyllä muutamassa viimessessä toistossa saa ja yhden astetta isomman kaverin mukaan jopa kannattaa auttaa hieman jaloilla Pystypunnerruksessa. Siis jos tekee seisaalteen. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpi ois parempi palautusjuoma?
Fast Hera80 + dextro/malto6 + kreatiini
vai
Fast Whey3 + dextro/malto6 + kreatiini
Vähän vattareenistä haluaisin tiedustella.
Mikä on kun en saa kunnolla tuntumaa? Kyselin tässä aiemminkin vähän neuvoa, mutta ei auttanut.
Teen siis vatsoja rutistuslaitteella, jossa sarjat ovat olleet 3-4x 20 ja painoa ollut 45-50kg laitteessa.
Nyt kuitenkin viimeviikon kokeilin ohjeitten mukaan tehdä lyhyempää sarjaa ja isompaa painoa kehiin.. Eli tein 3x10 60kg:lla. Itse tekohetkellä oli tosi raskasta ja viimeiset toistot oli kyllä kovan pinnauksen takana, mutta seuraavana päivänä ei vatsoissa minkäänlaista tuntumaa.. Kun taas tehdessäni 3-4x 20 niin silloin tuntuu seuraavanapäivänä mukava kiristys koko päivän vatsoissa..
Vaatiiko tämä vatsojen kehitys tota ''kiristys'' tunnetta tai sitä, että tulevat kipeiksi.. Kumpaa siis kannattaa enemmän alkaa tekemään?
Laittenylkytys on aina laitenylkytys.Ja mitäs vikaa siinä rutistuslaitteessa muka on?
Voimapyörän omistan, mutta pienen notkoselän siinä rinnalla myös, joten voimapyörä tuntuu enemmän alaselkään, kuin itse vatsoihin.. Janda rutistuksista en ole ikinä kuullutkaan. Pitänee ottaa selvää
Ja mitäs vikaa siinä rutistuslaitteessa muka on?
Voimapyörän omistan, mutta pienen notkoselän siinä rinnalla myös, joten voimapyörä tuntuu enemmän alaselkään, kuin itse vatsoihin.. Janda rutistuksista en ole ikinä kuullutkaan. Pitänee ottaa selvää
näin juuri. pystypunnerruksessa se alaosa on selvästi raskain vaihe ja jos siinä vähän keventää saa liikkeen paremmin tuntumaan raskaalta kokomatkalla. eli tollain kun huijjaa ja käyttää isompaa painoo niin alaosa nostosta ottaa suunnilleen yhtä paljon damagee ja yläosa sitten enemmän kun muuten ottais.
Ihan kun se huijaus olis aina huono juttu? Joskus on ihan paikallaan huijata joissain liikkeissä. Seisaaltaan on paras tehdä, koska siinä ottaa keskivartalokin osumaa.
tuossa laittelin kysymyksenpoikasta muutama viesti takaperin :whip:
Tuollaiseen kysymykseen osaat vastata parhaiten itse!Jos siltä tuntuu ettei ruuti riitä kovilla painoilla treenaamiseen niin vetää sit kevyemmin.Ja se mitä Mentula sanoo ei nyt välttämättä absoluuttinen totuus ole,jokainen kuitenkin oma yksilönsä.;)
Luultavasti teet liikkeen väärin, sillä itsellänikin tuo selkä hieman notkolla, mutta oikean tekniikan opeteltuani tuntuu todellakin kyseinen liike vatsoissa eikä enää selässä. http://www.youtube.com/watch?v=tl_Hp1Wf52k tuossa hyvä opetusvideo, kiitos kuuluu elastolle kun linkkasi sen minulle viime kuussa.
mitä jakoa yleensä kehonrakentajat käyttää, onko joku tietty parempi ku toinen? tyhmä kysymys ja nii on tyhmä kysyjäki :D
okei..siks lähinnä kyselin koska ei viitti varmaan edes yrittää uusia enkkoja ku ei varmaan tuu onnistuu näin väsyneillä koivilla.
ja mikäs sen ärsyttävämpää ku yrittää ennätystä ja epäonnistua siinä
sitten muuten semmoinen juttu että kannattaisko pyrkiä saman lihasryhmän eri reeneissä(samalla viikolla) tekemään tai hakemaan ärsykettä muista liikkeistä...
kun tein viime kerralla mm. prässiä ja takakyykkyä niin tekiskö tässä toisessa reenissä vaikka takakyykyn tilalle etukyykkyä