Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos jostain tulee halu räjäyttää paikkoja niin tästä!!!
kaikki gigantin mainokset. joku silvennoinen yrittää jotain väsynyttä kummeli tyylistä hahmoa esittää. tooooodella paskoja mainoksia. pakko aina vaihtaa kanavaa.
Itelle tulee aina pakonomainen tarve päästä kuristamaan sitä punatukkaista poikaa joka patsastelee siinä lopussa :curs:Paula-vanukas. Ei mitään rotia kuinka ärsyttävä.
Kyllä, olen katsonut viikonloppuaamuisin piirrettyjä.
Jotenkin tuntuu, että sitä itteäänkin vituttaa.kaikki gigantin mainokset. joku silvennoinen yrittää jotain väsynyttä kummeli tyylistä hahmoa esittää. tooooodella paskoja mainoksia. pakko aina vaihtaa kanavaa.
Se missä se SUPERärsyttävä ääninen äijä käy ostamassa Ärrältä jotain puheaikakortteja sille SUPERärsyttävä ääniselle mummolle, joka narisee sen pianon ääressä niiden kotona! :curs:
Jotenkin tuntuu, että sitä itteäänkin vituttaa.
kaikki gigantin mainokset. joku silvennoinen yrittää jotain väsynyttä kummeli tyylistä hahmoa esittää. tooooodella paskoja mainoksia. pakko aina vaihtaa kanavaa.
Mä oon miettinyt vähän samaa. Ohjaaja on sanonut, että tee niin kuin Kummelissakin, oo silleen hauska ja puhu hauskasti. And action!
Eihän niitä mainoksia ole suunniteltu mitenkään, Silvennoisella on vanhat verkkarit ja se puhuu Tampereen murteella. Ehkä mainosväki on vain miettinyt, että hommaa hauskan näyttelijän ja kaikki onnistuu itsestään.
Tai sitten mainokset on suunniteltu ja Silvennoinen joutuu lukemaan jonkun toisen keksimät paskat repliikit ja se on täysin vittuuntunut hommaan.
Olis hommannut Kahilaisen.:D
Mä haluan nähdä sen Paula-mainoksen.