Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Saunalahden mobiililaajakaistamainos, jossa hylje keilahallissa selittää Elton Johnista ja suppilovahverosta.

Karmeeta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se missä se SUPERärsyttävä ääninen äijä käy ostamassa Ärrältä jotain puheaikakortteja sille SUPERärsyttävä ääniselle mummolle, joka narisee sen pianon ääressä niiden kotona! :curs:

"Joka kolmas haku on ilmainen se on 16556"... tai jotain sinnepäin! Aivan sairaan raivostuttava!!!

:curs: x :curs: x :curs: x :curs: x :curs: x :curs: x :curs:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uzwI9BJ9-Jg&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uzwI9BJ9-Jg&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Jos jostain tulee halu räjäyttää paikkoja niin tästä!!!

Vaan ihan pahin on se missä se kymppitonnin akka mainostaa jotain liköörejä. Tekis mieli iskee kaikki paskaks. :evil:

Noi Elisan kampanjat on muutenkin niin saatanasta, ettei mitään rajaa. Ton leveäposkisen äijän pärstäkin saa jo vaihtaamaan puoleksi minuutiksi kanavaa. Niin koko kansan palveluntarjoaja, ettei mitään rajaa...

Tällä hetkellä eniten karvat saa pystyyn mainos, jossa joku random muka-kirjailija-ukko selittää jostain "faija"-sanan keksimisestä. En edes muista, mitä sillä mainostetaan, vaikka pätkä on ihan helvetin pitkä, varmaan minuutin. Jo tuo kertoo totaalisesta epäonnistumisesta. Mainostaisko se jotain maikkaria tai nelosta kanavana..? TODELLA ÄRSYTTÄVÄ ja täydellistä ihmisten rahojen ja ajan hukkaa.

Se Danino Vitalinea, mikä onkaan. Jumalauta ne lehmät saa kyllä pinnan kiristymään ihan uudelle tasolle.

kaikki gigantin mainokset. joku silvennoinen yrittää jotain väsynyttä kummeli tyylistä hahmoa esittää. tooooodella paskoja mainoksia. pakko aina vaihtaa kanavaa.

Paula-vanukas. Ei mitään rotia kuinka ärsyttävä.

Kyllä, olen katsonut viikonloppuaamuisin piirrettyjä.

kaikki gigantin mainokset. joku silvennoinen yrittää jotain väsynyttä kummeli tyylistä hahmoa esittää. tooooodella paskoja mainoksia. pakko aina vaihtaa kanavaa.

Tämän oisin itekki maininnu nyt ku pisti ketju silmään. Ottaa päähä iha kympillä, hehe!1

Se missä se SUPERärsyttävä ääninen äijä käy ostamassa Ärrältä jotain puheaikakortteja sille SUPERärsyttävä ääniselle mummolle, joka narisee sen pianon ääressä niiden kotona! :curs:

aamen! :worship: harva mainos pistää niin vihaks kun se :wall:

Jotenkin tuntuu, että sitä itteäänkin vituttaa.

Mä oon miettinyt vähän samaa. Ohjaaja on sanonut, että tee niin kuin Kummelissakin, oo silleen hauska ja puhu hauskasti. And action!

Eihän niitä mainoksia ole suunniteltu mitenkään, Silvennoisella on vanhat verkkarit ja se puhuu Tampereen murteella. Ehkä mainosväki on vain miettinyt, että hommaa hauskan näyttelijän ja kaikki onnistuu itsestään.

Tai sitten mainokset on suunniteltu ja Silvennoinen joutuu lukemaan jonkun toisen keksimät paskat repliikit ja se on täysin vittuuntunut hommaan.

Olis hommannut Kahilaisen.:D

Mä haluan nähdä sen Paula-mainoksen.

Mä oon miettinyt vähän samaa. Ohjaaja on sanonut, että tee niin kuin Kummelissakin, oo silleen hauska ja puhu hauskasti. And action!

Eihän niitä mainoksia ole suunniteltu mitenkään, Silvennoisella on vanhat verkkarit ja se puhuu Tampereen murteella. Ehkä mainosväki on vain miettinyt, että hommaa hauskan näyttelijän ja kaikki onnistuu itsestään.

Tai sitten mainokset on suunniteltu ja Silvennoinen joutuu lukemaan jonkun toisen keksimät paskat repliikit ja se on täysin vittuuntunut hommaan.

Olis hommannut Kahilaisen.:D

Mä haluan nähdä sen Paula-mainoksen.

:urjo::urjo: Vihaa ensi silmäyksellä...Paula-Vanukas.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1riT061PjiU&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1riT061PjiU&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

ne silvennoisen gigantti mainokset oli mun mielestä ekoilla kerroilla iha jees mut menetti kyllä aika lailla hohtonsa varsinki sillo ku se tuli siihe subin jatkuu juttuunki niitä puita kaataan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom