Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en KESTÄ sitä fazerin sinisen mainosta, jossa isä antaa vauhtia pojalleen keinussa. Sitten isä syö palan fazerin sinistä, ja leijuu johonkin haavemaailmaan ja unohtaa työntää pojalle vauhtia. Sitten poika kääntyy katsomaan isäänsä ja pistää maailman rumimman, karseimman ilmeen naamalle ja maailman rumimmalla, karseimmalla äänellä sanoo "ISI ANNA VAUHTII". Voi perkele. Jos kaikki lapset puhuu noin rumalla, karsealla äänellä ja ilmeellä, niin mä tungen korviini sementtiä ja kaivan silmäni ulos kuopistaan...
Ei mitään lisättävää. Mua vitutti sama mainos heti kun olin nähnyt sen. Se oli jotain niiin karseeta. :( Aiemmat Fazerin sinisen mainokset oli taasen mukavaa katsottavaa, ja sai mut yleensä hyvälle tuulelle, mutta tämä tosiaan aiheutti telkkarin sammumisen välittömästi.

Samaten kyllä Saarioisenkin mainokset jatkaa samaa ärsyttävää linjaansa. Meni raiskaamaan vielä hyvän biisinkin... :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se joku talouspaperi mainos missä se kakara kysyy miks se on niin tehokosta niin isä vastaa jotain ku siinä on aivan vitun paljon pieniä norsuja mitkä imee sen nesteen. Ei jumalauta, mun veri kiehahtaa aina ku ton näen, kerran jos näen ton vielä niin laitan itteni antenipiuhan jatkoksi.

Fazerin mainos on siis kerännyt muitakin faneja. Itse ihmettelin sitä, että missä rinnakkaistodellisuudessa pienen lapsen suurin toive on saada lisää vauhtia, kun iskä mussuttaa vieressä suklaata.

Juu, ja tässä vielä tuo uusi Saarioisten mainos niille, jotka eivät ole vielä nähneet sitä:

Klikkaa mua!

PS. ;)

viime aikoina on vituttanut eniten se Mäkkärin mainos

big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac

ATERIANA!!!

Tää uus Arlan mainos missä ukko miettii laittaisko kaikkia juustoja leivän päälle jne. sit tää ämmä heittää hemmetin tyhmän ilmeen naamalle tyyliin woooooooot?! ja kattoo kameraan samalla.

Sen jälkeen lähtee ralli...KYLLÄ JUU JUU JUUSTOSTA LÖYTYY.

Aika paska mainos.

Ärsyttää se mis se robolutka ajaa sen fägiksen partaa siel suihkus. Yrittää olla oikee hieno mainos.

"Hauska" mainos on tämä uusi Aspirin -mainos, jossa kaksi laihaläskinaista juttelee jumpan jälkeen pukuhuoneessa:

-Ai vittu, kun joka paikkaa kolottaa ja särkee
-Ai jaa, mä käytän Aspirinia, se poistaa säryt ja kolotukset *vetää vaatekaapista Aspirin-purkin ja napit poskeen*

Ja seuraavaksi astellaan pukuhuoneesta kikattaen ulos freesinä ja täydellisen palautuneena.

ASPIRIN, SINNE MISSÄ KIPU ON!

Se joku talouspaperi mainos missä se kakara kysyy miks se on niin tehokosta niin isä vastaa jotain ku siinä on aivan vitun paljon pieniä norsuja mitkä imee sen nesteen. Ei jumalauta, mun veri kiehahtaa aina ku ton näen, kerran jos näen ton vielä niin laitan itteni antenipiuhan jatkoksi.

johtusko vielä siitä kun siihen on dubattu se ääni siihen päälle?:D
liikkuu ne suut nimittäin HIEMAN eritahtiin kuin kuuluisi:D

-Ai jaa, mä käytän Aspirinia, se poistaa säryt ja kolotukset *vetää vaatekaapista Aspirin-purkin ja napit poskeen*

"Ai vittu, kun joka paikkaa kolottaa ja särkee"
"Mä käytän aspiriinia/kofeiinia/efua ja rasva palaa sekä virtaa riittää!"

"Ekovillaa"

"Hauska" mainos on tämä uusi Aspirin -mainos, jossa kaksi laihaläskinaista juttelee jumpan jälkeen pukuhuoneessa:

Ja seuraavaksi astellaan pukuhuoneesta kikattaen ulos freesinä ja täydellisen palautuneena.

Musta pahempi on vielä se Panadol Zapp(?)-mainos, jossa ensin ne kaks jamppaa selvästi lukee paperista, että "Se on kuin hevimetallia sun pääs sisällä ja se ei koskaan lakkaa" (tjsp) ja sitten lopuksi liuta erilaisia säälittäviä uikutusyrityksiä. Yrittävät ilmeisesti demonstroida päänsärkyä...

Se on niin teennäinen mainos...

Gigantin uus mainos missä tuo ärsyttävä muija hölöttää. Tuollainen jos tulisi jotain myymään niin en ihan periaatteesta ostas mitään.

Jotenkin mulla tulee Vappu Pimiä siitä naisesta mieleen. Mä olen miettinyt, jos ne on jotain kaukaista sukua toisilleen. Ulkonäöllisesti niissä ei ole hirveästi yhtäläisyyksiä, mutta molemmat puhuu yhtä ärsyttävästi.

Ne sanoo, että
-Ai vittu mun jalkaa särkee
-Mulla on täällä aspiriinia se auttaa
-Ei mulla oo pää kipeä, jalkaan koskee....

Tää on kyllä yks niistä mainoksista mitkä vituttaa jotenkin sanoinkuvaamattomasti

Nii ja sitten se vitun robolutka...:evil:

Edit: kirotus vireet

[nelo];1774222 sanoi:
Tv-maksu -mainos. Yhä useampi tuon jälkeen jättää maksamatta silkasta vitutuksesta mainosta kohtaan.

M A Numminen ja Pedro on kaivettu naftaliinista esiin ja taas tyylilleen uskollisena huonoa settiä..

Ne helvetin dubatut paskat kuulostaa nii perkeleen ärsyttävältä niitte helium äänte kans. Esim naisen ääni laitetaan pikkupojalle :jahas: ja ne helvetin tv-soittarit vaikka ei oo mainoksia nii kyllä välillä läheltä liippaa mennä sinne studioon ja pistää niitä pataan, varsinkin huonoina päivinä.

sori kirjotusvirheistä en jaksa tarkistaa

Kaikki taustakuva- ja soittoäänimainokset. Jamba, voi vittu.. :curs:
Joku gummipaska ja muut mukahauskat ja säälittävät yritykset. Sit viel sairaat rahastushinnat sun muut. Muutenkin ärsyttää noi rosvofirmat jotka lähettelee päivittäin muutaman sekunnin välein jotai "tilaa tästä uus sikamagee gummisoittari vain kahdeksalla eurolla kuussa" -viestei maksullisina(+70cent viesti ja monta päivässä.) Äitil ja pikkusiskol siis tuli melkee parin sadan euron laskut kummallekki koska ne tilas itellee yhen soittoäänen. Noi firmat voi laskee sinne alhaisempien rikollisten joukkoon. Isä soittiki noille ja sano ettei maksa mitään. Kuluttaja-asiamieheen otetaan yhteyttä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom