Jos sun omat kouluikäiset lapset lässyttää, niin tee asialle jotain. Taaperot on asia erikseenKoska ne puhuu sillain?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sun omat kouluikäiset lapset lässyttää, niin tee asialle jotain. Taaperot on asia erikseenKoska ne puhuu sillain?
Kaikki lapset ei todellakaan puhu niin. Mutta kai sillä yritetään korostaa sitä lapsen söpöyttä. Ja sekös taas mua vituttaa. En tiedä onko mussa jotain vikaa vai valehtelevatko ne joiden mielestä lapset on söpöjä, mutta mun mielestä ihmislapsi on about ainut nisäkäs joka ei ole pienenä söpö. Mulle ei siis myydä lasten avulla yhtään mitään. Vaikutus on enemmänkin päinvastainen.Koska ne puhuu sillain?
Jos sun omat kouluikäiset lapset lässyttää, niin tee asialle jotain. Taaperot on asia erikseen
Kaikki lapset ei todellakaan puhu niin. Mutta kai sillä yritetään korostaa sitä lapsen söpöyttä. Ja sekös taas mua vituttaa. En tiedä onko mussa jotain vikaa vai valehtelevatko ne joiden mielestä lapset on söpöjä, mutta mun mielestä ihmislapsi on about ainut nisäkäs joka ei ole pienenä söpö. Mulle ei siis myydä lasten avulla yhtään mitään. Vaikutus on enemmänkin päinvastainen.
Ei ole lasta ei. Eikä tule. Mä tiedän kyllä, että useimpien mielestä etenkin oma lapsi on söpö, mutta kyse oli niistä joiden mielestä kaikki lapset on söpöjä. Niillehän noi mainokset on tehty.Veikkaan ettei sulla olekkaan omaa lasta Alkaa näkeen asiat vähän eri tavalla. Melko kummajainen olet jos ei oma lapsi näytä missään vaiheessa söpöltä.
Ei siitä kauaakaan oo, ku oon tuon mainoksen nähny, ja hellun kans samaa asiaa yhessä mietittiin. Keväällä joskus.Mua ärsyttää kun ainakin joku vuosi sitten oli sellainen naisten alushousumainos missä sellainen 0-kokoinen nainen käveli ilman päällyshousuja kadulla, siis alushousuilla. Sillä mimmillä ei ole persettä ollenkaan ja oon miettinyt että kuka nainen haluaa ostaa alkkareita jos niissä perse näyttää ihan lytyltä. Eikö kannattaisi miettiä uusia tuulia, laittaisi sellaisen pyöreäpakaraisen fitnessmallin siihen niin kaikki naiset ostaa alkkarit kun ne toivoo että oma ahteri näyttää samalta niisä alkkareissa.
Itse en lapsista juurikaan välitä eikä ole to do -listalla mut jotkut lapset about 3-6v on kyllä ihan söpöjä, pakko se on myöntää. Mutta ei kuitenkaan läheskään kaikki.Kaikki lapset ei todellakaan puhu niin. Mutta kai sillä yritetään korostaa sitä lapsen söpöyttä. Ja sekös taas mua vituttaa. En tiedä onko mussa jotain vikaa vai valehtelevatko ne joiden mielestä lapset on söpöjä, mutta mun mielestä ihmislapsi on about ainut nisäkäs joka ei ole pienenä söpö. Mulle ei siis myydä lasten avulla yhtään mitään. Vaikutus on enemmänkin päinvastainen.
En tiedä onko mussa jotain vikaa vai valehtelevatko ne joiden mielestä lapset on söpöjä, mutta mun mielestä ihmislapsi on about ainut nisäkäs joka ei ole pienenä söpö.
mut jotkut lapset about 3-6v on kyllä ihan söpöjä, pakko se on myöntää.[\QUOTE]
Olisin rajannut 2-4v mutta menköön. Silloin ne on parhaimmillaan.
Tulee vitutuksen multihuipennus kun kuulee tämän paska mainoksen.Beelyn mainos, vai mikä se oli? Tyhmä isi osti auton ja tyhmä isi sitä ja tyhmä isi tätä.. Just omille mukuloille toitottanu että ketään ei haukuta tyhmäksi, varsinkaan vanhempia. Sit se helvetin mainos tulee radiostakin koko ajan, laitan tyhmälle firmalle palautetta tyhmästä mainoksesta.
Beelyn mainos, vai mikä se oli? Tyhmä isi osti auton ja tyhmä isi sitä ja tyhmä isi tätä.. Just omille mukuloille toitottanu että ketään ei haukuta tyhmäksi, varsinkaan vanhempia. Sit se helvetin mainos tulee radiostakin koko ajan, laitan tyhmälle firmalle palautetta tyhmästä mainoksesta.
Täääää ......
So its goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)