Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska ne puhuu sillain?
Kaikki lapset ei todellakaan puhu niin. Mutta kai sillä yritetään korostaa sitä lapsen söpöyttä. Ja sekös taas mua vituttaa. En tiedä onko mussa jotain vikaa vai valehtelevatko ne joiden mielestä lapset on söpöjä, mutta mun mielestä ihmislapsi on about ainut nisäkäs joka ei ole pienenä söpö. Mulle ei siis myydä lasten avulla yhtään mitään. Vaikutus on enemmänkin päinvastainen.

Mua ärsyttää kun ainakin joku vuosi sitten oli sellainen naisten alushousumainos missä sellainen 0-kokoinen nainen käveli ilman päällyshousuja kadulla, siis alushousuilla. Sillä mimmillä ei ole persettä ollenkaan ja oon miettinyt että kuka nainen haluaa ostaa alkkareita jos niissä perse näyttää ihan lytyltä. Eikö kannattaisi miettiä uusia tuulia, laittaisi sellaisen pyöreäpakaraisen fitnessmallin siihen niin kaikki naiset ostaa alkkarit kun ne toivoo että oma ahteri näyttää samalta niisä alkkareissa.

Kaikki lapset ei todellakaan puhu niin. Mutta kai sillä yritetään korostaa sitä lapsen söpöyttä. Ja sekös taas mua vituttaa. En tiedä onko mussa jotain vikaa vai valehtelevatko ne joiden mielestä lapset on söpöjä, mutta mun mielestä ihmislapsi on about ainut nisäkäs joka ei ole pienenä söpö. Mulle ei siis myydä lasten avulla yhtään mitään. Vaikutus on enemmänkin päinvastainen.

Veikkaan ettei sulla olekkaan omaa lasta :rolleyes:Alkaa näkeen asiat vähän eri tavalla. Melko kummajainen olet jos ei oma lapsi näytä missään vaiheessa söpöltä.

Veikkaan ettei sulla olekkaan omaa lasta :rolleyes:Alkaa näkeen asiat vähän eri tavalla. Melko kummajainen olet jos ei oma lapsi näytä missään vaiheessa söpöltä.
Ei ole lasta ei. Eikä tule. Mä tiedän kyllä, että useimpien mielestä etenkin oma lapsi on söpö, mutta kyse oli niistä joiden mielestä kaikki lapset on söpöjä. Niillehän noi mainokset on tehty.

Mua ärsyttää kun ainakin joku vuosi sitten oli sellainen naisten alushousumainos missä sellainen 0-kokoinen nainen käveli ilman päällyshousuja kadulla, siis alushousuilla. Sillä mimmillä ei ole persettä ollenkaan ja oon miettinyt että kuka nainen haluaa ostaa alkkareita jos niissä perse näyttää ihan lytyltä. Eikö kannattaisi miettiä uusia tuulia, laittaisi sellaisen pyöreäpakaraisen fitnessmallin siihen niin kaikki naiset ostaa alkkarit kun ne toivoo että oma ahteri näyttää samalta niisä alkkareissa.
Ei siitä kauaakaan oo, ku oon tuon mainoksen nähny, ja hellun kans samaa asiaa yhessä mietittiin. Keväällä joskus.

Muoks, mutta se tais mainostaa jotain huomaamattomia persrättejä tms, ei niitä alushousuja.

Itse en lapsista juurikaan välitä eikä ole to do -listalla mut jotkut lapset about 3-6v on kyllä ihan söpöjä, pakko se on myöntää. Mutta ei kuitenkaan läheskään kaikki.

Ja mun mielestä ihmisvauva ei ole kyllä yhtään söpö, sitä en ymmärrä miten joku voi vastasyntynyttä pitää söpönä, rumahan se on jos asian saa näin sanoa :LOL: Eläinvauvat on kyllä söpöjä :love:

En tiedä onko mussa jotain vikaa vai valehtelevatko ne joiden mielestä lapset on söpöjä, mutta mun mielestä ihmislapsi on about ainut nisäkäs joka ei ole pienenä söpö.

Pienessä lapsessa on hyvin vähän söpöä, vauvassa ei yhtään. Puhuva ja jollain tavalla toimimaan kykenevä alkaa joskus saavuttaa jonkinlaista söpöyttä.

Eläinpentu on aina söpö, oli kyseessä alligaattori tai hevonen, mutta "viikon" päästä ne on jo jotain ihan muuta.

Beelyn mainos, vai mikä se oli? Tyhmä isi osti auton ja tyhmä isi sitä ja tyhmä isi tätä.. Just omille mukuloille toitottanu että ketään ei haukuta tyhmäksi, varsinkaan vanhempia. :mad: Sit se helvetin mainos tulee radiostakin koko ajan, laitan tyhmälle firmalle palautetta tyhmästä mainoksesta.

Beelyn mainos, vai mikä se oli? Tyhmä isi osti auton ja tyhmä isi sitä ja tyhmä isi tätä.. Just omille mukuloille toitottanu että ketään ei haukuta tyhmäksi, varsinkaan vanhempia. :mad: Sit se helvetin mainos tulee radiostakin koko ajan, laitan tyhmälle firmalle palautetta tyhmästä mainoksesta.
Tulee vitutuksen multihuipennus kun kuulee tämän paska mainoksen.

Onko kukaan tsekannut, mikä on tämän palvelun hinta? Epäilen, että tyhmä isä on vielä tyhmempi, jos hän "lainaa" kiesin viisaalta Beelyltä.

Halvin Beely mitä mulle tarjoavat, ois sitikan berlingo diisselinä. Vain 719€/kk. Eli vajaa 8700€/vuosi. Uusi vastaava katiska arviolta 30k€. Ihan sama millä matikalla tuota laskee. niin halpa tuo beely ei ole mitenkään päin.

Jos vastaavan sitikan 2v vanhempana ja 50tkm ajettuna saa liikkeestä hintaan 15k€, niin käytännössä beely maksattaa asiakkaallaan auton arvon aleneman ja huollot täysimääräisenä, eli käytännössä siis se ja sama ostaako auton rahoituksella suoraan vai ottaako väliin beelyn viemään kermat kakun päältä.

Viimeksi muokattu:
Täääää ......:yäk:

So its goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Toi on kyllä todella paha. Onneksi ei tule telkkaria katseltua, niin säilyy mielenterveydestä se vähä mitä on jäljellä :LOL:On meinaan aivan saatanan typeriä mainoksia, kun on tätä kautta itseään vähän ärsyttänyt.

Tuo "tyhmä isi" oli kyllä aivan käsittämättömän idioottimainen ja kyllä, menee tunteisiin :mad: Tulet nyt vittuun sieltä koirankopista, annat ensin lapsille vähän vitsaa ja sitten vaimolle rankaisua eri muodossa (y)

Deleted member 117230

"Noustaan kaikki kapinaan, tää on lasten asia..". Vitun paska ärsyttävä mäkkärin mainos.
Joo antakaa niiden lastenne tehä niin kuin haluavat niin kasvaa kunnon ihmisiä.. voi jeesus

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom