Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Paljonkohan noi Elisan kaks urpoa saa rahaa jo noista mainoksista...? Niistähän on tullut jo eräänlainen käsite. Toivottavasti ihan helvetisti, on joka sentin arvoisia.

Peräaukon kutinasta kertova mainos...pitääks kaikkea mainostaa telkkarissa,en tajua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peräaukon kutinasta kertova mainos...pitääks kaikkea mainostaa telkkarissa,en tajua.

:eek: Tä! Ei voi olla... Onneks oon välttynyt näkemästä.

Mä nyt laitan oman ärsytyksen aiheeni tänne, vaikka kyseessä on radiomainos. Sonera 020202 on vaan niin totaalisen huono, ettei voi kamalampaa olla. Siinä 2 miestä keskustelee, toinen kysyy neuvoa toiselta milloin mistäkin asiasta ja tää toinen ei tiedä mitään, mutta esittää tietävänsä ja sillä on maailman rasittavin ääni ja paskimmat repliikit mitä voi olla. Joudun kuunteleen tätä, koska kuuntelen napeista radiota työmatkalla pyöräillessä ja en voi kääntää sitä pois. Hermot repee!!!

sentteri ois kiva :wall: ja muut dna:n tekeleet.
elisalla ja dnalla niin vammaset mainokset että on helppo pitäytyä sonerassa :D

"Tässä on haulikko,
jolla pitäis lahdata,
saarioisen mainosmies,
joka keksi mainoksen,
joka on minun päässä soinut
koko vitun aamun!..."

Lallallaa

aktivia mainos.

toisaalta aika hauska kun se nainen melkein irvistää lusikoidessaan sitä mömmöä suuhun.

"uusi volvo v85 sportswagon k e s k u s a u t o h a l l i s t a" ja yleensä kaikki mainokset, joissa kyseinen matalaääninen herra sössöttää.

Ja elisa. Vittu, yksikään lasku ei tule ajallaan ja oikein, mutta joka ohjelman jokaisella mainoskatkolla tulee "elisa tekee sen helpoksi"...

Omon uusi mainos, jossa se pikkutyttö latelee ihan selvästi aikuisten keksimää muka nokkelaa tekstiä teennäisen kuulosella äänellä: "...ja sitten sieltä tulee ihan jättimäinen ilotulitus..." tjsp.

Fazerin Sinisen mainos, jossa se pikkupoika kuulostaa tosi kummalta, kun se lopussa mankuu, että "Isi anna vauhtii".

Activia ja Vitalinea nyt on tietysti aina kamalia, mutta ei niistä enää jaksa edes valittaa...

"Tässä on haulikko,
jolla pitäis lahdata,
saarioisen mainosmies,
joka keksi mainoksen,
joka on minun päässä soinut
koko vitun aamun!..."

Lallallaa

Juurikin tämä vitun Saarioisten rallatusmainos, tekee mieli hypätä parvekkeelta joka kerta kun sen kuulee..

Saarioisilla oli hetki sitten se vielä raivostuttavampi (tai ainakin yhtä ärsyttävä) mainos. Eli siis se, jossa ne äitien lapset kiittelivät äitiään hyvistä ruuista.

Terveisin
Risto-Matti-Oskari 18v. ja Tuija-Helena 14v.

Sampo Pankki kutsuu kaikki yrittäjät liikelounaalle.
Ja siihen on ainakin kolme hyvää syytä:

1) haluamme kuulla mitä sinulle ja yrityksellesi kuuluu.

2) esittelemme sinulle Suuren suomalaisen yrittäjätutkimuksen mielenkiintoiset tulokset.

3) ilahtuisimme kovasti, mikäli sinä ja yrityksesi päättäisitte tulla asiakkaiksemme.

Varaa aika liikelounaalle soittamalla 0100 xxxxx ma-pe klo 9-17
(pvm/mpm) tai osoitteesta:xxx

Tuo yllä oleva teksti on siis mainosmeilistä, mutta TV:ssä pyörii sama teema. Siis miten voi joku tehdä tämmöstä p*skaa? Nojaako tuo oikeasti siihen, että on yrittäjän mielestä on niiiiiin hienoa mennä liikelounaalle, että minunkin pitäs innosta kiljuen soitella jonnekin tai varata aika netistä, vai onko tässä nyt joku jippo mitä mä en vaan ymmärrä???

Yritin löytää jotain piilotettua läppää esimerkiksi siitä kuuluisasta "ilmaisesta lounaasta", mutta en löydä. Ainoa asia minkä saan tuosta irti, on tunne, että kaikkia yrittäjiä pidetään niin yksinkertaisina apinoina, että ne lähtee kuuntelemaan jotain myyntipuheita heti kun hiukan banaania vilauttaa ja aivan varmasti on nimi paperissa heti kun bansku on mahassa.

Jos nyt verrataan tätä esim. "Asuntolainapäätös tunnissa" ja "Vaihda kohtuuttomat kulutusluottosi Kohtuullisen koron käyttölainaan" (joita käytetään esimerkkeinä onnistuneista tuotteistuksista mm. Jari Parantaisen kirjassa) - mitä tässä välissä on tapahtunut?

1) haluamme kuulla mitä sinulle ja yrityksellesi kuuluu.

Jep jep...

3) ilahtuisimme kovasti, mikäli sinä ja yrityksesi päättäisitte tulla asiakkaiksemme.

Aika jännä? Siis olis oikeasti teidän mielestä kivaa jos mä ostaisin teiltä?

Kaikki shampoo/hiustenhoitotuotemainokset, missä hehkutetaan niissä olevia proteiineja,vitamamiinejä, kreatiiniä yms.. Muijan uudessa shampoossa oli kofeenia, kun luin tuoteselosteen. Itse otan vitamiinit ja muut lisäravinteet, mielummin oraalisesti kuin hiuksiin laittamaalla:D
Ainiin, entäs nää silmäripsimeikki mainokset,jossa luvaan että tätä kun pistät niin sulla onkin yhtäkkiä puolet pidemmät ripset:hyper:
Noh. nää ei oikestaa ole ärsyttäviä ,lähinnä huvittavia:dance:

Sininen jänis-mainos?

Hmm, selittäkää joku jos tiedätte mikä ihmeen mainos se pyörii Subtv:llä ja MTV3:lla, jossa on sellainen animoitu sininen jänis peilailemassa, taustalta kuuluu naisen ääni "kaksi minuutttia" ja sitten jänis kääntyy kameraan päin ja alareunaan tulee vaan teksti: "Tulossa.."

Tämä häiritsee, ainakin näin sunnuntaisin :jahas:

Mä en KESTÄ sitä fazerin sinisen mainosta, jossa isä antaa vauhtia pojalleen keinussa. Sitten isä syö palan fazerin sinistä, ja leijuu johonkin haavemaailmaan ja unohtaa työntää pojalle vauhtia. Sitten poika kääntyy katsomaan isäänsä ja pistää maailman rumimman, karseimman ilmeen naamalle ja maailman rumimmalla, karseimmalla äänellä sanoo "ISI ANNA VAUHTII". Voi perkele. Jos kaikki lapset puhuu noin rumalla, karsealla äänellä ja ilmeellä, niin mä tungen korviini sementtiä ja kaivan silmäni ulos kuopistaan.

Oon nähnyt tän mainoksen kaksi ikimuistoista kertaa. Tulee painajaisiin sen lapsen ilme ja ääni.

Edit: lisätään vielä, että mä oon niin järkyttynyt tästä mainoksen karmeudesta, että oon ajatellut että mainosta tehtäessä, oliko tuo PARAS otos jonka ne siitä skidistä sai? Eikö voisi vaihtaa lasta joka osaa puhua normaalisti eikä ilmeile noin. Mun maailma järkkyy.
Vai laittoiko ne tuon otoksen siksi että ne halusi järkyttää kansalaisia. Eikä, nyt mä olen vihainen itselleni että olen kuitenkin ostanut fazerin sinistä tuon mainoksen näkemisen jälkeen. Pitää boikotoida kunnes tuo mainos ei pyöri enää telkkarissa. Siis aivan kamala!

Edit2: se mies siinä mainoksessa on ihan kiva kuitenkin. Poistaisi vaan sen kakaran siitä ilmeilemästä ja huutamasta

Edit: lisätään vielä, että mä oon niin järkyttynyt tästä mainoksen karmeudesta, että oon ajatellut että mainosta tehtäessä, oliko tuo PARAS otos jonka ne siitä skidistä sai?
En ole nähnyt, mutta kokemuksesta tiedän, että paska casting voi pilata hyvänkin idean. Saattaa olla että: a) ei ole ollut rahaa(?) ja on otettu vaan jonkun mukula, b) joku pomo on halunnut idiootin mukulansa mainokseen, c) ohjaaja on "sokea", d) asiakas on sokea tai e) joskus käy niin, että asiakkaan tahdosta valituksi tulee se "erottuvin" otto, joka ei ole välttämättä paras. Ja jos asiakas jotain päättää, niin siinä ei sitten auta vaikka ohjaaja/tuottaja/mainostoimisto olisi mitä mieltä tahansa. Moni talks jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom