Sampo Pankki kutsuu kaikki yrittäjät liikelounaalle.
Ja siihen on ainakin kolme hyvää syytä:
1) haluamme kuulla mitä sinulle ja yrityksellesi kuuluu.
2) esittelemme sinulle Suuren suomalaisen yrittäjätutkimuksen mielenkiintoiset tulokset.
3) ilahtuisimme kovasti, mikäli sinä ja yrityksesi päättäisitte tulla asiakkaiksemme.
Varaa aika liikelounaalle soittamalla 0100 xxxxx ma-pe klo 9-17
(pvm/mpm) tai osoitteesta:xxx
Tuo yllä oleva teksti on siis mainosmeilistä, mutta TV:ssä pyörii sama teema. Siis miten voi joku tehdä tämmöstä p*skaa? Nojaako tuo oikeasti siihen, että on yrittäjän mielestä on niiiiiin hienoa mennä liikelounaalle, että minunkin pitäs innosta kiljuen soitella jonnekin tai varata aika netistä, vai onko tässä nyt joku jippo mitä mä en vaan ymmärrä???
Yritin löytää jotain piilotettua läppää esimerkiksi siitä kuuluisasta "ilmaisesta lounaasta", mutta en löydä. Ainoa asia minkä saan tuosta irti, on tunne, että kaikkia yrittäjiä pidetään niin yksinkertaisina apinoina, että ne lähtee kuuntelemaan jotain myyntipuheita heti kun hiukan banaania vilauttaa ja aivan varmasti on nimi paperissa heti kun bansku on mahassa.
Jos nyt verrataan tätä esim. "Asuntolainapäätös tunnissa" ja "Vaihda kohtuuttomat kulutusluottosi Kohtuullisen koron käyttölainaan" (joita käytetään esimerkkeinä onnistuneista tuotteistuksista mm. Jari Parantaisen kirjassa) - mitä tässä välissä on tapahtunut?
1) haluamme kuulla mitä sinulle ja yrityksellesi kuuluu.
Jep jep...
3) ilahtuisimme kovasti, mikäli sinä ja yrityksesi päättäisitte tulla asiakkaiksemme.
Aika jännä? Siis olis oikeasti teidän mielestä kivaa jos mä ostaisin teiltä?