Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Tarvitseeko enempää sanoa...

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gEPujHsi2lM&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gEPujHsi2lM&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän aikaa sitten alkoi vituttamaan vietävästi se Corega, vai mikä lie kiinnitysvoidemainos, jossa se hemmetin ukko mussuttaa hammasproteeseistaan. "Suutelu tuotti ongelmia, kun hampaat lonksuivat suussa." Perin kiintoisaa. :jahas:

No, ei siinä vielä mitään ärsyttävää olisi muuten, mutta siis se mainos, se on niin perhanan teennäinen ettei mitään rajaa! Siis oikeesti, sen mainoksen pappa ei todellakaan osaa puhua luonnollisesti, vaan se näyttää pikemminkin siltä kuin se lukisi suoraan lapusta! Lisäksi sitä mainosta on pätkitty tahallaan, kun papan ajatuksenjuoksu ei kulkenut kuvausten aikana samaa rataa puheen kanssa... Mut mut, aika erinomaisesti epäonnistuivat sitä tehdessään, jos se oli heidän tarkoituksensa! Tuskin nimittäin kovin hyvin houkuttelee asiakkaita, jos mainos on luokkaa: :kakka:

:down:

toinen ärsyttävä on se joka menee kutakuinki näin:
-aah jalkojani särkee!
-itse käytän aspiriiniä.
-ei mun pää oo kipee. aah jalkoja särkee!

se tulee jotenki nii prkleen rasittavasti et tekis mieli tempasta telkkari ikkunasta vittuun ainakun se tulee.. :curs: :itku:

Sitten poika kääntyy katsomaan isäänsä ja pistää maailman rumimman, karseimman ilmeen naamalle ja maailman rumimmalla, karseimmalla äänellä sanoo "ISI ANNA VAUHTII". Voi perkele. Jos kaikki lapset puhuu noin rumalla, karsealla äänellä ja ilmeellä, niin mä tungen korviini sementtiä ja kaivan silmäni ulos kuopistaan.

Tuo on kieltämättä yksi kauheimmista mainoksista.

Jostain syystä mulla ärsyttää Snickersin mainos, jossa joku miäs haukkaa patukkaa sillai oikein miehekkäästi sivuhampailla. Saakohan tosta selvää mitä tarkotan:rolleyes:

Saarioinen. Onkohan noilla mainoksilla todella jotain markkinallista arvoa vai onko tarkotuksena tappaa katsoja vitutuksee? Siis ei hyvää päivää.

se ihme vessapaperimainos jossa martti pissaa vahongossa lattialle...

-martti, mitä teet?
-PISSAAAAAAN! maailman ärsyttävimmällä äänellä!

Siis tuo Paula-mainos on ylivoimaisesti rasittavin aikoihin. Järkyttävämpää ja hermoja riistävämpää mainosta ei varmaankaan ole edes helppo enää tehdä. VÄITÄN, että muksutkaan eivät tahdo tuon jälkeen kyseistä tuotetta!

PS. Pakko ostaa seuraavalla kerralla kaupasta testiksi tuota. :) Ihan vaan sen takia, että mainos on yksi maailman ärsyttävimmistä.

Siis tuo Paula-mainos on ylivoimaisesti rasittavin aikoihin. Järkyttävämpää ja hermoja riistävämpää mainosta ei varmaankaan ole edes helppo enää tehdä. VÄITÄN, että muksutkaan eivät tahdo tuon jälkeen kyseistä tuotetta!

PS. Pakko ostaa seuraavalla kerralla kaupasta testiksi tuota. :) Ihan vaan sen takia, että mainos on yksi maailman ärsyttävimmistä.
Heh mä olin mainonnan uhri ja ostin...hyvää oli:kuola:

Silvennoinen polkemassa kuntopyörää ja hyppimässä joulukuusen ympärillä.:curs: Miten hauskasta hahmosta on saatukaan noin epähauska. Onneksi noita mainoksia ei tullut kovin monen viikon ajan. Tai, en oikeastaan tiedä, koska en omista telkkaria tällä hetkellä.

If:n rottakoemainos:
Jyrsijä maalaa lipputankoa, seuraa yleistä hässäkkää ja äijä kirjaa paperille 1,1%. Siis mitä helvettiä? Yksi yhdeksästäkymmenestä salonmaalausurakasta päättyy siihen, että talo, auto ja vene on paskana?! Ei ihme, että vakuutuksista saa maksaa itsensä kipeäksi.

L'oreal-mainos on aivan epäinhimillisen ärsyttävä, jossa on sellainen lasten hyväksikäyttäjän näköinen kaveri kertomassa hilseongelmastaan. Mulle tulee aina tosta mainoksesta vaivaantunut olo.

Pari tuli lisää mieleen. Grandiosan pitsa saatanan perjantai renkutus! Ja sitten olikohan gsm-finlandin todella paskalaatuinen (niin kuvallisesti kuin muutenkin) mainos, jossa joku ukko selittää jostain. Äänet ei oo synkassa kuvan kanssa tai tai sitten se on vielä dubattu! Jotenki pistää tuoki rasittaa! :curs:

Ne gummi mainokset on jotain niin vajaata. Samaan sarjaan menee kaikki crazy cowt ja crazy froggiet.. pitäs lahdata niitten tekijät!
Varsinkin, kun niitä tulee esim. MTV:n mainostauoilla joka saatanan välissä. Mainos-Jamba-toinen mainos-Jamba uudelleen-tuurilla vielä sama Jamba uudelleen.

Nyt on ruvennut vituttamaan tuo uusi Colgaten hammastahna-mainos, jonka lopussa myös mainostetaan uutta hammasharjaa. Eipä siinä muuten mitään, mutta laskekaapas huviksenne kuinka monta kertaa ko. mainoksen aikana sanotaan sana "fresh". Saatana :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom