Ärsyttävät asiat liikenteessä

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Viimeaikaisia vitutuksia:

-Eräs muija viime vuosituhannen munakupissa, penska takapenkillä, yritti selkeän tahallisesti estellä liittymistäni Kehä I:lle. Kun laitoin vilkun päälle, väli ajettiin heti kiinni. Kun jarrutin, että liittyisin tämän taakse, hänkin jarrutti. Miten se kehtasi sillä paskalla?! :curs:

suututtaako sua oikeesti ihmiset jotka ajelee viime vuosituhannen autoilla?

suututtaako sua oikeesti ihmiset jotka ajelee viime vuosituhannen autoilla?
Ei suututa itsessään se, mutta sen maininta on olennaista siinä mielessä, että jos aletaan vittuilla liikenteessä (vaikka kuinka väärin se aina on) viattomalle kulkijalle, niin miten sitä voi kehdata tehdä autolla joka on 10x halvempi ja 3x tehottomampi.

Päheemmällä autolla kehtaisi paremmin?
Toivoisin ettei, mutta se olisi mielestäni jotenkin ehkä 0,25% oletettavampaa. Onhan toi nyt selvää, että semmosella ajavan voi olettaa ottavan isomman statusroolin, mutta toi em. olis vain voinut "olla hiljaa".

Toivoisin ettei, mutta se olisi mielestäni jotenkin ehkä 0,25% oletettavampaa. Onhan toi nyt selvää, että semmosella ajavan voi olettaa ottavan isomman statusroolin, mutta toi em. olis vain voinut "olla hiljaa".

Jos se oli kateellinen sulle sun autosta:jahas:

Ei suututa itsessään se, mutta sen maininta on olennaista siinä mielessä, että jos aletaan vittuilla liikenteessä (vaikka kuinka väärin se aina on) viattomalle kulkijalle, niin miten sitä voi kehdata tehdä autolla joka on 10x halvempi ja 3x tehottomampi.

ei jumalauta... sain jo varoituksen aiemmasta viestistä mitä tohon sun alkuperäiseen viestiin vastasin joten samaa ei viittis sanoo.... mutta kyllä sua ihmeelliset asiat kummastuttaa/vituttaa :david::david:

edit: sua taitaa ihan tosissaan aika moni asia vituttaa liikenteessä. sulla on tässä tredissä eniten postauksiakin. ehkä sä oot vaan jokaisen ihmisen mustalla listalla ja aina sun volvon nähdessään ne ajattelee että "vittuillaas taas vähä tolle.."

Kyllä minä ainakin tykkään sillointällöin ajella isäpapan mersulla, kun sillä voi alistaa toyotat, fordit, volvot, yms. antamaan tietä ja näyttämään kunnioitusta:rock:

Joku isäpappa uudessa mersussa suuttui ja näytti keskisormea ku rassukka ei päässy mun viimevuosituhannen munakuppi tojotasta ohi vaan joutu jarruttaa ja mennä taakse kun yritti ilman vilkkua tehä peliliikkeitänsä. Surullista, mutta totta :)

Kyllä minä ainakin tykkään sillointällöin ajella isäpapan mersulla, kun sillä voi alistaa toyotat, fordit, volvot, yms. antamaan tietä ja näyttämään kunnioitusta:rock:

Hah, mersumiehet luulee olevansa jotain. Minä kunniotan leuhkoja mersumiehiä kaikista vähiten liikenteessä, enkä ikinä anna niille tietä, enkä kunnioitusta.

Nimim: 91vm. nissanin omistaja....

Kyllä se olisi pitänyt kokea mersun huuma joskus vanhaan hyvään aikaan, kun vielä vastaantuleville mersuille moikkailtiin. Nykyisin varmaan pitäisi olla joku vanha lada, että saisi aikaan samanlaista ryhmähenkeä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Perässä roikkumiset ja ilman vilkkua kääntymiset, tosin taidan itsekkin ensimmäistä harrastaa, jos tiellä on rakoa auton perässä niin ohan se mukava ajaa väli kiinni :D

Eipä vituta mersuilijat, kun en ole montakaan kallista meseä liikenteessä nähnyt, perus 15-20k E ja C sarjan paskoja on sitten taas joka kulma täynnä;)

Hah, mersumiehet luulee olevansa jotain. Minä kunniotan leuhkoja mersumiehiä kaikista vähiten liikenteessä, enkä ikinä anna niille tietä, enkä kunnioitusta.

Varsinkin kun 90% niistä leuhkoista mersumiehistä ajaa jollain c-sarjan karvalakilla. :D

Varsinkin kun 90% niistä leuhkoista mersumiehistä ajaa jollain c-sarjan karvalakilla. :D
Kyllähän se niin on että nämä uskollisimmat mersumiehet ajaa sillä viimeisellä oikealla mersulla eli W124

Puhumattakaan vm.91 teinibemarien omistajista joille vilkunkäytöt ja tienantamiset tuntuu olevan tuntematon käsite. Kerro toki miten tämmöisen leuhkan mersumiehen voi btw tunnistaa? Huomaat jo kilometrin päästä että tuo on leuhka mersumies eikä nöyrä mersumies? Mikäs btw itse luulet olevasi? joku ylijumala jonka takia ihmisillä palaa hermo liikenteessä? Voisikohan käytöksesi olla suoraan verrannollinen siihen miksi juuri nämä mersukuskit saattaa sinulle centteriä näyttää?

Armottomasti on ruvennut vituttamaan sumuvalojen käyttäjät.

Armottomasti on ruvennut vituttamaan sumuvalojen käyttäjät.
Jotenkin tuntuu, että nämä ovat viimeisten 5 vuoden aikana lisääntyneet räjähdysmäisesti. Silloin kun itse olin juuri ajokortin saanut noita ei tullut kovinkaan paljoa vastaan. Selityksenkin olen keksinyt tähän. Nykyään melkein kaikissa autoissa on sumuvalot, aikaisemmin taisivat olla lisävaruste ja vain harvojen "herkkua". Uusi trendi niin ikään on, että ennen noita käyttivät vain teinit mutta nykyään näkee perheenisiä ja -äitejä ajamassa sumuvalot päällä.

kertokaa toki tyhmällekin, miten ne sumuvalot teitä häiritsee? voiko ne tosiaan häikäistä vaan vituttaako ne vaan siks että ne vituttaa?

Joo ei kyllä meikäläistäkään ole vielä kenenkään sumuvalot häirinneet. Ítse ajan pimeällä töihin näin talvella ja aika pitkää työmatkaa, niin kyllä vaan käytän kaikkia valoja mitkä päälle saan, on tuossa vielä hellan lisäpitkätkin ja tuntuu silti ettei nää tarpeeksi.

PS. toivottavasti yksi hirvi riitti tällä syksy/talvelle, ennätin jarruttaa onneksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom