Ei se mahda mennä ihan noin jos jostain puskasta pomppaa joku eteen. Eri asia sitten jos on suojatiellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitens tuo lasten kanssa menee, joskus tuli esson baarissa riitaa kun sällit väittivät että jos taajama-alueella lapsi sinkoaa puskasta auton alle niin se on kaikissa tapauksissa autoilijan vika? Eihän se niin voi mennä?
Järjenkäyttö on varmaan ihan sallittua ja suotavaa liikenteessäkin. Kerro toki millatavalla minulla ei pysy paketti kasassa? Haluaisin ihan mielenkiinnosta nähdä miten ajat itse keskustassa jos minulla ei pysy suoralla tiellä paketti kasassa. Jos alkaisin ajamaan tyylillä jota ilmeisesti haet takaa niin polttoaineen kulutus nousisi varmaan 5litralla/100km ja ajallisesti matkoihin joita teen kaupungin päästä toiseen saisin varata tuplasti aikaa.Kyllähän tuo aikalailla menee autoilijan piikkiin jos suojatiellä törmäilee. Tilanne on vaan mennyt siihen että suojatietä ei noteerata eikö sille hiljennetä vaikka TLL aika selkesti kertoo miten pitäisi varautua pysähtymään (useammassa pykälässä). Jalankulkijaa sitoo vain yleinen varovaisuusvelvoite TLL 3§.
MW2en törttöily vaikuttaa kyllä siltä ettei nyt ole ihan paketti kasassa, TLL jopa velvoittaa kiinnittämään erityista huomiota vanhuksiin ja lapsiin yms. liikenteessä.
Kyseessä on Kamikaze-mummot. Näitä näkyy yleensä aina talvisin eniten kun jarruttaminen on vaikeinta. Eivät onneksi liiku laumoissa...Just meinas kans käydä pahasti kun mummo hyppäs autojen välistä tielle. Kirjotinkin siitä. Mikäs niitä mummoja nyt niin saa joukkuitsemurhaa yrittämään?
Saman huomannut. :DÄrsyttää muut hidastelijat tuolla liikenteessä näillä keleillä. Kummasti tuntuvat pyörivän "jaloissa" ku nelikolla pistää menee. :D
Järjenkäyttö on varmaan ihan sallittua ja suotavaa liikenteessäkin. Kerro toki millatavalla minulla ei pysy paketti kasassa? Haluaisin ihan mielenkiinnosta nähdä miten ajat itse keskustassa jos minulla ei pysy suoralla tiellä paketti kasassa. Jos alkaisin ajamaan tyylillä jota ilmeisesti haet takaa niin polttoaineen kulutus nousisi varmaan 5litralla/100km ja ajallisesti matkoihin joita teen kaupungin päästä toiseen saisin varata tuplasti aikaa.
Itseasiassa kun asiasta mainitsit niin muistanpa tapauksen n.5vuotta takaperin jossa kaverini ajoi juuri tälläisen zombimummon päälle suojatiellä ja vika meni mummon piikkiin. Ja veikkaisin että samalla lailla olisi minunkin tilanteessani käynyt.
-Eräs muija viime vuosituhannen munakupissa, penska takapenkillä, yritti selkeän tahallisesti estellä liittymistäni Kehä I:lle. Kun laitoin vilkun päälle, väli ajettiin heti kiinni. Kun jarrutin, että liittyisin tämän taakse, hänkin jarrutti. Miten se kehtasi sillä paskalla?! :curs:
Vitutus #1
Kirkas ilma, ei mitenkään erityisen liukasta, suora tienpätkä, ei juurikaan vastaantulevaa liikennettä, 60 km/h rajoitus. Mitä tekee keski-ikäinen naishenkilö mannemersun ratissa? Ajaa mittarin mukaan nippa nappa neljääkymppiä sadan metrin jono perässä :curs: Tiedän kyllä että nopeusrajoitus on vain "suurin sallittu nopeus jota saa käyttää", mutta jos et uskalla ajaa / autosi on niin paska / sinulla on joku aivovamma etkä ymmärrä nopeusmittarin näyttämästä tuon taivaallista, niin käytä julkisia / pysy kotonasi!. Minusta poliisien tulisi puuttua noihin selkeästi liikenteen sujuvuutta häiritseviin autoilijoihin samalla tavalla kuin ylinopeuksiin / muihin rikkojiin.