siis voi vittu. meikäläinen kun ajelee töihin maantiellä, jossa ei ole valoja jne. niin mikä helvetti siinä on että joku 75% niistä mulkuista jota tulee vastaan, ei laita niitä pitkiä vittuun. tosi mukavaa kun ei oikeesti näe _yhtään_ mitään muuta kun sen tienreunassa olevan sulkuviivan, ja sen mukaan sitten losotella menemään, esim jos hirvi pukkais eteen niin eihän sitä todellakaan ehtisi nähdä millään,tai vaikka kävelijä ilman heijastimia. nyt tänäänkin kun oli 2astetta pakkasta ja tiet liukkaina, niin jos itse ajaa 85km/h 80 alueella, siellä pimeällä tiellä, niin silti joka toinen auto on joko perseessä kiinni, tai lähtee tekemään aivan hulluja ohituksia. ilmeisesti siellä töissä on niin saatanan mukavaa että sinne on pakko päästä mahdollisimman nopeasti. yksikin aamu (jälleen valottomalla tiellä) ajoin 65 60:n alueella, ja joku primera tuli ensin metrin päähän perseestä kiinni, ajelin siinä vaan, näytin vilkkua nopeesti että menis ohi jos on niin vitun kiire, niin ei. vedin sitten jarruja oikeen kunnolla ja heilautin keskisormea taakse, niin johan primera painaa ohitte ja vetää mun edessä jarrut lukkoon. ei jeesus.. toinen juttu on se liikenneympyrä. voi itku. mun mielestä liikenneympyrän pitäis toimia sulavasti, niin ettei aina joudu miettimään että mihinköhän vittuun tuo on menossa, kun sitä vilkkua käyttää vain se 50% autoista. turhia pysähdyksiä tulee senkin takia kun ei jakseta vääntää sitä vipua ratin vieressä että muiden ei tarvitsisi turhaan pysähtyä. 75% kyseessä on mummo/naiset/ne_citymaasturillaan_ajavat_duunaripellet.. opetelkaa ajamaan