Se totaalinen suhteellisuuden puute jossain muualla asuvalla on mykistävän älytöntä. Esim lapissa asuvat möllit sanoo "mihin niitä maastureita kaupungissa tarttee", ne kun eivät vain kykene ajattelemaan kuin omaa napaansa. Sama se jolla ei ole kiire minnekään eikä mitään tarvetta ajaa normaalia vauhtia, ei vain kykene ajattelemaan että muut eivät välttämättä ajattele samoin, vaan muita häiritsee jatkuva nopeuden seilaaminen edes takas. Täällä Suomen vilkkaimmassa kaupungissa joka päivä ajavana näkee vaikka mitä kokoajan ja siihen tottuu, mutta ihmisten itsekkääseen ja vitun ärsyttävään "minä olen maailma eikä ole ketään muuta" asenteeseen palaa käämi aina. Niille ihmsille tosiaankin melkein 30kmh motarilla eteen siirtyminen ei voi millään tapaa, siis ei millään tapaa olla huono idea koska he ovat ainoita ihmisiä mielestään siellä tiellä ja heillä on ihan täysi vapaus ajaa miten he haluavat ja jos joku pahoittaa mielensä, pitää niiden mukautua ja ostaa toinen auto, mennä eri reittiä, lähteä aiemmin tai ajaa vain perässä, kunhan ei liian lähellä. Nää tyypit vois joskus elämässään katsoa peiliin, että onkohan mussa jotain vikaa kun mulle painetaan torvea ja vilautellaan valoja.