En ole ovenavailijoiden toimiin juurikaan törmännyt. Muunlaiseen urpoiluun kylläkin.Ootteko usein törmänneet autoilijoihin, jotka ahtaalla kadulla eivät kato ollenkaan eivätkä ole laisinkaan kiinnostuneita takaa ohi menevistä autoista. Ovi avataan yhtään katsomatta, sitten siinä laitetaan takkia päälle ovi auki ja kaivetaan jotain vitun tärkeetä salkkua. Ja kaikki venaa että tää mulkku päästää muut ohi.
Eniten mua korpeavat Helsingin keskustan liikenteessä esim. väärä ryhmittäytyminen, tarpeeton kävelyvauhdilla ryömiminen, ylipäätään kaikenlainen joustavan liikennöinnin estäminen. Puhumattakaan että parkkeeratessa auton molemmille puolille jätetään parin metrin turvaväli.
Mäkin olen miettinyt, että jos voisi jättää toisen kääpiön kotiin, kun lähtee mökille, mutten ole vielä keksinyt, miten sen toteuttaisi. Kismittää itseäkin sekä sitojana että venaajana. Pelisilmää voi tuossakin tilanteessa käyttää, mutta aika harvalla käytännönläheisyyttä tuntuu olevan tai sitten heitä ei vain kiinnosta.Joo, sille ei voi mitään, lapsi pitää saada kiinni ja aina ei ole mahdollista lähteä kauppaan ilman lasta jne jne, mutta se vituttaa mua siitä huolimatta.