Kuka on puhunut mitään mistään 20 km/h vauhdista?
Minä. Pahoittelen.
Sillä vaan ei ole mitään vitun merkitystä kenenkään etenemisvauhtin onko väliä autojen välillä 30 metriä vai 1 metri,
Jos autoja on muutama, ei välillä ole väliä. Isommalla määrällä "jonon" mitta kasvaa. Sinä puhuit viidestä autosta, joten olet täysin oikeassa.
Edelleen, miten vitussa voi kiihdyttää jos edellä on useita autoja jonoa eikä ohitusmahdollisuutta?
Kirjoitin, että jos mua takana ajava häiritsee, niin sitten pyrin väistämään. Jos ei pysty väistämään, niin minkäpä tuolle tekee. Edelleenkään mua ei todennäköisesti takana ajava häiritse. Jos hän haluaa ajaa metrin päässä, niin ajakoon.
Ei. ;) Kirjoittelen enemmänkin yleisellä tasolla tai sitten omista kokemuksistani, en varsinaisesti kommentoi tai kiistä sinun mietteitäsi tai pyri kinaamaan asioista.
Juu voin kiihdyttää 120 km/h lasissa kunnes olen 50 cm päässä edellä ajavasta, mutta mitäs sitten? MIten sen jälkeen kiihdytetään?
Jos takana tulija häiritsisi minua, väistäisin sivuun. Mutta tuskin se häiritsisi. Mua toisinaan häiritsevät edessä ajavat.
Ja just, ilman muuta väistän niin että Ville Vittupää saa kiihdytettyä taas seuraavan perään mistä ei hyödy mitään
Jos joku niin haluaa tehdä, niin tehköön. Ei ole minulta pois.
ja itse odotan 5 minuutia tien laidassa että pääsisin taas liikkeelle.
Onko sulla kiire? ;) Eli en siis itsekään pysähtyisi.
Ja tämä tilanteessa jossa itselläkin olisi kiire mutta kun se jono ei vaan etene yhtään nopeampaa vaikka ajaisi sentin päässä edellä ajavasta. Jos etäisyys pysyy samana, on vauhti sama, miten se voi olla niin vaikeaa käsittää?
Osaatko kertoa, kuka ei tätä ole käsittänyt?
[/QUOTE]Ja tuo kiihdyttäminen sitten maantiellä, maksaako se kiireinen sitten mun ylinopeussakkoni jos kiihdytän 160-180 km/h vauhtiin (jota mielelläni itse kyllä ajaisin, ellei se tulisi potentiaalisesti nin kalliiksi) että hänen ei tarvitse "hidastella" 85-90 km/h nopeutta 80 km/h alueella?[/QUOTE]
Tietä voi antaa kiihdyttämättäkin, mutta oikeammin kyse on mun kannalta siinä, ettei välttämättä tarvitse pyrkiä estämään muiden kulkemista, eikä tarvitse väistää, mutta blokkaaminen ei ole musta huomaavaista. (Et kirjoittanut tästä, kerron vain omista mietteistäni.)