Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten sieltä Micrasta nousisikin joku tän näköinen jantteri...[...]Teki taas mieli pistää auto poikittain tielle parkkiin ja kuristaa se urpo. [...] Jälleen U-käännöksen paikka ja sanoinkuvaamatonta väkivaltaa.
Sitten sieltä Micrasta nousisikin joku tän näköinen jantteri...
Joo, moottoritiellä on aika ikävä ajokeli, mutta jos jännittää niin paljon ettei sillä koslalla uskalla ajaa yli viittäkymppiä, niin pysy kotona. Tai käytä edes sitä vieressä kulkevaa vanhaa kolmostietä. Joku vitun idiootti nimittäin päästeli tänään Skeidalla viittäkymppiä moottoritiellä. Meinasi tulla tilanteita... Ja on pieni ihme jos joku ei tämän älykääpiön perään täräyttänyt.
Kerro miltä susta oikeasti tuntuu."Ei oo pakko ajaa lujempaa. Oisit lähtenyt 5min aikaisemmin. Kaikki ei oo niin hyviä kuskeja. Entä jos on sakkorenkaat/leimaton auto/kännissä/sokea vammainen? MIks on niin kiire? AINA pääsee ohi vaikka vastaan tulisi rekkaa" jne.
Se, että parkkeerataan kolme riviä autoja perätysten salin pihaan, eikö järki sano, että keskimmäistenkin pitäisi päästä pois. :D
Tää on taas tätä samaa valitusta kuin juuri edellisellä sivulla, mutta kun mä en vaan ymmärrä miksi muut ei ymmärrä. Taas sama moottoritien liittymä ja aivan levottoman pitkä kiihdytyskaista. Minä moottoritietä, toinen liittymässä, ajaa rinnalla sinne kaistan loppuun asti, jättäytyy taakse, liittyy moottoritielle ja vetää heti ohi. Minkä helvetin takia? Miksi ei vain paina kaasua ennen kuin on liittymässä, niin olis päässyt mun eteen? Tää sama toistuu joitakin kertoja viikossa ja aina samalla kaavalla.
Tää on taas tätä samaa valitusta kuin juuri edellisellä sivulla, mutta kun mä en vaan ymmärrä miksi muut ei ymmärrä. Taas sama moottoritien liittymä ja aivan levottoman pitkä kiihdytyskaista. Minä moottoritietä, toinen liittymässä, ajaa rinnalla sinne kaistan loppuun asti, jättäytyy taakse, liittyy moottoritielle ja vetää heti ohi. Minkä helvetin takia? Miksi ei vain paina kaasua ennen kuin on liittymässä, niin olis päässyt mun eteen? Tää sama toistuu joitakin kertoja viikossa ja aina samalla kaavalla.
Suurinosahan on aivan kädettömiä (ja jalattomia) liikenteessä. Osassa noita liittymiä on tosin nuo nopeuden osoittavat liikennemerkitkin väärissä kohdissa, eli liian myöhään. rampeissahan on 80 kilsan nopeusrajoitus. Siihen kun lisätään se fakta, että ohittaminen oikealta on pääsääntöisesti kiellettyä (pätee kiihdytyskaistaan) niin noita tilanteita tapahtuu ihan sen takia, että ihmiset saattavat noudattaa lakeja. Osalla tosin unohtuu lait hetkessä kun kiihdytétään kaistalle päästyä roimaan ylinopeuteen.Tää on taas tätä samaa valitusta kuin juuri edellisellä sivulla, mutta kun mä en vaan ymmärrä miksi muut ei ymmärrä. Taas sama moottoritien liittymä ja aivan levottoman pitkä kiihdytyskaista. Minä moottoritietä, toinen liittymässä, ajaa rinnalla sinne kaistan loppuun asti, jättäytyy taakse, liittyy moottoritielle ja vetää heti ohi. Minkä helvetin takia? Miksi ei vain paina kaasua ennen kuin on liittymässä, niin olis päässyt mun eteen? Tää sama toistuu joitakin kertoja viikossa ja aina samalla kaavalla.