Mä oon tosi rauhallinen kuski. Mulla ei oo kiire ikinä mihinkään ja jos liikenne ei rullaa, niin se ei rullaa. Ei mua haittaa. MUTTA!! Laitetaas vaimo istumaan vänkärin paikalle! Jummmmallllauuuuta se huutaa ja valittaa muusta liikenteestä ja siitä mitä ois voinu tapahtua ja mitä ehkä tapahtu ja mitä joskus tapahtu ja kaikki on päin helvettiä ja yhtä paskaa. Sit mullakin menee hermo. Tosin pidän turpani kiinni mutta on kyllä päivä pilalla joka saaaaaatanan kerta. Sillon se on hiljaa kun ajetaan pidempää matkaa..
Ja siitä se vasta helvetti tulee kun rouva itse ajaa. 162cm 60kg yhtä raivoa. Kerran se näytti keskaria yhelle mersulle, jossa istui kyydissä neljä ihan jumalattoman kokosta testosikaa. Eukko ite kiilas ne ohituskaistalla melkein kaiteeseen. Olin varma että seuraavalla huoltsikalla saan turpaan.
Parasta on se, että tää likka ajaa työkseen!!
Nii että mua ärsyttää liikenteessä mun vaimo.
Ja siitä se vasta helvetti tulee kun rouva itse ajaa. 162cm 60kg yhtä raivoa. Kerran se näytti keskaria yhelle mersulle, jossa istui kyydissä neljä ihan jumalattoman kokosta testosikaa. Eukko ite kiilas ne ohituskaistalla melkein kaiteeseen. Olin varma että seuraavalla huoltsikalla saan turpaan.
Parasta on se, että tää likka ajaa työkseen!!
Nii että mua ärsyttää liikenteessä mun vaimo.