Se aika lailla "normi" rupes tänään ärsyttämään. Kerronpa... Töistä tullessa kehä kolmosta siinä kolmen maissa itäänpäin, aika hiljaista oli. Ajelin cruise päällä, mittarinopeus 90 km/ h oikeaa kaistaa. Siinä kuninkaalan kohdilla ohi änkesi punainen seat altea. Okei, kyllähän ohi saa ajaa, mutta... tää koukkasi siinä kymmenen metriä musta siihen eteen ja hidasti mittarinopeuden 85 km/h. Napsautin cruisen veke kun en heti sitä viitsinyt ohittaa, silmäkulmasta näin että kuskina joku nainen & pikkutyttö vieressä. Se lähti sit ohittaa edessään hitaammin ajavaa, minä konttiin kiinni ja ohitin myös. Tää heivaa kasikymppiin, minä myös kun oltiin jo lähellä lahden moottoritien ramppia. Siinä rampilla oli sen eessä jokunen auto ja liityttiin moottoritielle aika hiljaa. Se jäi vähäsen pussiin ja mä, hiven ehkä mielenosoituksellisesti ohitin sen ja vedin kun tilaa oli vasemmalle kaistalle heti kun tiemaalaukset salli ja liikennekkään ei sitä estänyt. Cruise mittarinopeuteen 115 km/h
Kuvittelin että se jäi körötttelemään mutta... vanhan lahdentien risteyksessä valot paloi punaisena, mä olin Lidliin päin menossa. Tuttu keula ilmestyi taustapeiliin. Nainen oli motarilla löytänyt kasupolkimen, koukkasi kans Lidlin pihaan mun perässä. Hetken meinasin mennä kysymään, soittiko joku sulle kehä kolmosella kuninkaalan kohdalla kun mun ohi piti päästä ja sit jäit kuitenkin eteen :face: Pidin kuitenkin turpani kiinni kun sillä oli se pikkulikka mukana ja ei se kuskikaan miltään "järjen jättiläiseltä" näyttänyt ;)
Kuvittelin että se jäi körötttelemään mutta... vanhan lahdentien risteyksessä valot paloi punaisena, mä olin Lidliin päin menossa. Tuttu keula ilmestyi taustapeiliin. Nainen oli motarilla löytänyt kasupolkimen, koukkasi kans Lidlin pihaan mun perässä. Hetken meinasin mennä kysymään, soittiko joku sulle kehä kolmosella kuninkaalan kohdalla kun mun ohi piti päästä ja sit jäit kuitenkin eteen :face: Pidin kuitenkin turpani kiinni kun sillä oli se pikkulikka mukana ja ei se kuskikaan miltään "järjen jättiläiseltä" näyttänyt ;)