Tähän voisi muutkin vastata. Miten ihmeessä tyhjäkäyntiä käyvän auton, jossa ovet auki, voi aiheuttaa ihmisissä näin paljon reaktioita? Meillä pohjoisessa ja maalla tuo on talvella niin jokapäiväinen näky, että hyvä jos noteeraa (pakokaasua tulee kyllä niin paljon, että sokeakin näkee :D). Mutta häiritseekö teitä hippejä tyhjäkäynti oikeasti noin paljon? Tietty päiväkodit ja sairaalat jne asia erikseen, ettei ihan seinän viereen jätä.
Niin noh, eihän se ovien aukinaisuus, harva sitäpaitsi käy kokeilemassa onko ovet auki vai kiinni tyhjäkäyntiä käyvässä autossa, jossa kuljettajan paikalla ei näy ketään varmastikkaan ketään häiritse.Päinvastoin saattaa olla. Itse ainakin olen nauranut vedet silmissä, kun muutama auto viety juurikin tuon takia tänä talvena. Joku tomppeli jättänyt auton käyntiin ja hipsinyt johonkin asioille.
Ja jossain siellä pohjoisen Siwan parkkipaikalla jossa kolme autoa ei toi tyhjäkäynti varmaan haittaakkaan enkä ole hippi vaan lyhyttukkainen ja kyllä mua toi turha tyhjäkäynti häiritsee jos auto parkissa oli sisällä kuski tai ei riippumatta onko ovet lukossa vai ei :D