Just, onko tullut mielen mitä vaaratilanteita aiheutat, perässä tulevan jarrutus aiheuttaa melkoisen liikkeen takana jonossa, jos siellä on sellainen. Sen sijaan olisit voinut nostaa nopeutesi KIIHDYTYSkaistalla liikenteen tahtiin ja liittyä motarille aiheuttamatta muille ongelmia. Itsekäs paska.
Niin niin mut kato kun ei kiinnosta. Yritä nyt ymmärtää. Hänellä on täysi oikeus aiheuttaa vaaratilanteita ja vitutusta muissa autoilijoissa.
Se moottoritielle liittyminen on paljon helpompaakin jos sen tekee oikeaa nopeutta, mutta ei tietysti tarvitse jos ei kiinnosta...
Ne on niin naurettavia tilanteita kun kiihdytyskaistaa jatkuisi vaikka kuinka pitkälle, mutta siinä körötellään kahdeksaakymppiä ja minä saavutan vähitellen moottoritielle pyrkijää itse siis moottoritiellä ajaen. Juuri sellaisessa kohdassa, että siellä alkaa arpominen pitäisikö hidastaa vai kiihdyttää, no totta vitussa sitä hidastetaan, päästetään mut ohi, vedetään saman tien perään ja vasemmalta ohi ja kirotaan kun homo ei väistänyt vasemmalle kaistalle, että hän pääsee liittymään, vaikka homma olisi hoitunut kaikista näppärimmin kun olisi vain painanut sitä kaasua.
Ohituskaistalle väistäminen on muuten laitonta, mutta joskus taas siitä aiheutuu oikein hupaisa tilanne kun joku kiilaa sieltä kiihdytyskaistalta eteen minäminä-asenteella, itse tulet takaa ja siirryt ohituskaistalle ja mitä tapahtuukaan kun moottoritielle on päästy liittymään? No nyt se kaasupoljin löytyy ja auto alkaakin kiihtyä ja minä siinä vierellä vasemmalla kaistalla sadattelen kun ohi ei pääsekään ja sit taas on mun vuoro arpoa nostaako nopeutta vai hidastaako.
E: Ja sanotaanko nyt vielä tuosta kiihdytyskaistan pituudesta, että se saattoi ehkä mahdollisesti olla tahallista liioittelua, ettei suomesta löydy sellaista kiihdytyskaistaa missä ei edes satasta saa vauhtia. Eikä se liity koko asiaan mitenkään, koska se, että sellainen kiihdytyskaista löytyy, ei oikeuta hidastelemaan kaikilla muillakin kiihdytyskaistoilla.