Ärsyttävät asiat liikenteessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se että se prätkä kiihtyy sinne 200km/h ja toisinaan päällekkin, ei tarkoita että se pitää joka saatanan tienpätkällä väkisin kiihdyttää. Mikä vittu siinä kans on että siihen saatanan mopoon pitää aina koosta/mallista/hinnasta riippumatta asentaa joku vitun tehoputki jota sit pitää huudattaa ihan jatkuvasti? Mikään ei vituta enemmän kuin yöllä herätä jonkun idiootin kiihdyttelyyn tai siihen kun sitä paskaa huudatetaan paikallaan jossain parkkipaikalla. En tunne nykyisin vähääkään sääliä ainoatakaan motoristia kohtaan ja en tingi milliäkään omista oikeuksistani liikenteessä. Siinäpähän sitten keräilevät luitaan asfaltilta jos sattuu kopsahtamaan, mulla siellä peltilehmän sisällä lähinnä naurattaa.

Ei mulla muuta, hyvää kevättä.

Kertokaa mulle, mikä siinä on. Kun näkee autojen pysähtyvän valoihin, niin poikkeuksetta niissä autoissa, jotka jättää 1-3 auton mentävän välin edelliseen autoon, on kuskina akka tai mamu.

Skuupin kuva on Kulovalkeasta. :) En tunne omistajaa tms, mutta anoppi asuu kulmilla.

Näin on :P Huvittavaa myös se että tossa tiensivussa on 15 minuutin parkki mutta siinä autot seisoo välillä vuorokauden ympäri. Tosin nyt siellä vissiin on käyny jopa pysäköinninvalvojia vai mistä lie johtuu ettei tätä enää nykyään harrasteta...

Se että se prätkä kiihtyy sinne 200km/h ja toisinaan päällekkin, ei tarkoita että se pitää joka saatanan tienpätkällä väkisin kiihdyttää. Mikä vittu siinä kans on että siihen saatanan mopoon pitää aina koosta/mallista/hinnasta riippumatta asentaa joku vitun tehoputki jota sit pitää huudattaa ihan jatkuvasti? Mikään ei vituta enemmän kuin yöllä herätä jonkun idiootin kiihdyttelyyn tai siihen kun sitä paskaa huudatetaan paikallaan jossain parkkipaikalla. En tunne nykyisin vähääkään sääliä ainoatakaan motoristia kohtaan ja en tingi milliäkään omista oikeuksistani liikenteessä. Siinäpähän sitten keräilevät luitaan asfaltilta jos sattuu kopsahtamaan, mulla siellä peltilehmän sisällä lähinnä naurattaa.

Lelujahan ne mopot on. Jossei niillä leiki ni miks semmosen ostaa?

Lelujahan ne mopot on. Jossei niillä leiki ni miks semmosen ostaa?

Joo, mutta onko pakko yöllä parkkipaikalla jos ihmiset yrittää nukkua? On varmaan muitakin paikkoja leikkiä leluilla.
Jos mä rakentaisin driftailu rakkineen niin en mä sillä keskustassa kävisi leikkimässä. En ole ahdasmielinen, mua ei haittaa jos joku kiihdyttelee vähän "mopolla" yölläkin, mutta oikeasti joku liikennevaloissa tai parkkipaikalla kierrosten huudattaminen... :david:

Ja täällähän tästä joskus jo keskusteltiin, niin mikä siinä on ettei ne moottoripyörät pysy liikennevaloissa käynnissä ilman että sitä kaasua runkkaa jatkuvasti? :D

Nelostie on aina mukavasti pääosassa Perjantai-iltapäivisin Novan liikenneraporteissa. :D

Ärsyttää jo pelkkä ajatus kyseisen tien ajamista. :D

Niinpä, niinpä

se on just se nelostie mikä on aina ongelmissa ja parrasvaloissa. Eikös se muutaman vuoden aikainen talvinen ketjukolari ollut kanssa lahden tiellä?

Aina voivotellaan että ovatpa ne helsinkiläiset huonoja kuskeja, mutta taitaapa tuonne nelostielle muitakin kuskeja mahtua vai mitä?

Sanotaanko että nämä pahimmat säätäjät on havaittu liikenteessä todellakin siellä Lahden pohjoispuolella :D

Turun motarilla mulla ei ikinä ole ollut kyllä ongelmia liikenteessä. Mökille ajalemista ja takaisin se on lähinnä ollut. Joskus siellä on juuri sitä mökkisumaa kun viikonloput /juhannus päättyvät yms

Ja täällähän tästä joskus jo keskusteltiin, niin mikä siinä on ettei ne moottoripyörät pysy liikennevaloissa käynnissä ilman että sitä kaasua runkkaa jatkuvasti? :D
Veikkaanpa että tuota harrastaa useimmiten nuoriso. Ei ainakaan itselle tuu mieleen tilannetta, että joku pahemmin kierrättelis isompaa vehjettä valoissa.

Huonosti säädetty kakstahti saattaakin vaatia tuota kaasun pyörittelyä. Tai onko se sitten jopa hyvin säädetty, että vehje ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla, mutta kaasunavaukset ja muut toimii kierrosten noustessa jo kunnolla. Tai saattaa perustua vaan siihen, että nykyaikana nuoriso ei osaa säätää mopojaan, niitä kun ainakin valoissa kierrätellään :D

Veikkaanpa että tuota harrastaa useimmiten nuoriso. Ei ainakaan itselle tuu mieleen tilannetta, että joku pahemmin kierrättelis isompaa vehjettä valoissa.

Huonosti säädetty kakstahti saattaakin vaatia tuota kaasun pyörittelyä. Tai onko se sitten jopa hyvin säädetty, että vehje ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla, mutta kaasunavaukset ja muut toimii kierrosten noustessa jo kunnolla. Tai saattaa perustua vaan siihen, että nykyaikana nuoriso ei osaa säätää mopojaan, niitä kun ainakin valoissa kierrätellään :D

Höpönpöppöö :)

Tuota tekee kaikki mopoteineistä vanhoihin naavapartoihin. Oma faijakin sitä tekee, ja itse kun kävin sen pärrällä ajamassa niin kyllähän se valoissa käynnissä pysyi ihan hyvin vaikkei sitä kaasua runkannutkaan :rolleyes: Ei sillä mitään funktiota ole, kunhan pitää vaan leikkiä niillä äänillä (jota tosin kuuntelee jatkuvasti muutenkin siinä ajaessa).

Joo en kyllä itsekään tajua miksi MP:tä pitää kierrättää valoissa. Itse teen sitä vain silloin kun korvaan torven kierroksilla :) Itselle ihan sama kuulostaako MP kovalta vai hiljaiselta. Pääasia, että kuulostaa MP:ltä joten siitä osin siitä syystä tarvikeputkia olen heittänyt pyörään. En kyllä hokaa miksi millään vehkeellä pitää paikoillaan jossain parkkiksella kierrättää.

ps. parhautta on tässä keskustelussa, ettei voida mainita mitä edes tapahtui. Todennäköisesti saman suorituksen olisi voinut autollakin tehdä. Joten jäämme siihen uskoon, että harmistuneelta pyöräilijältä taisi tyttöystävä lähteä toisen mukaan :)

Nii tuli tässä mieleen et samalla tavalla niitä autoja huudatetaan parkkiksilla ja poltetaan kumia ja muuta amismeininkiä. Lisätään vielä se poppivehkeiden huudatus. Mikä idea??? :D

Kisakireät 2t-pelit ei taida tyhjäkäyntiä käydä, ja jos käy niin syö tulpan äkkiä? Mutta harvemmin näitä taitaa olla liikenteessä...

Nii tuli tässä mieleen et samalla tavalla niitä autoja huudatetaan parkkiksilla ja poltetaan kumia ja muuta amismeininkiä. Lisätään vielä se poppivehkeiden huudatus. Mikä idea??? :D

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moottoripyörä on lelu. Mä ajan sillä siten, että se tuottaa mulle huvia. Ehkä se on sitä valoista kiihdyttelyä, keulimista jne. Jos se häiritsee nimimerkkiä "Harmistunut pyöräilijä", soita toki poliisille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu siis tulin mäkeä alas pyörällä ja moottoripyörä meni vasemmalta ohi normaalisti, mutta kääntyikin heti nenän edestä risteyksestä oikealle ilman vilkkua ja melkein tönäisten minut nurin. Jotain epämääräistä mölinää sieltä kypärän alta kuului ja minä vastasin asiaan muutaman kirosanan ja keskisormen kera. Ja sillä mulkulla olisi ollut ihan riittävästi tilaa kääntyä oikealle minun oikealta puoleltani koska olin menossa suoraan.
Mitä se kertookaan teistä kun joka toinen kommentti on joku lapsellinen "säikyttikö mopo lapsena" tai "olet vaan kateellinen" tai "veikö mopomies muijan" ???

Kevään eka yhteenotto motoristikusipään kanssa. Täytynee kai hankkia venäläisiltä, virolaisilta, bulgarialaisilta, romanialaisilta tai mustalaisilta mutka ja ampua selkään jokaikistä keulijaa, kaahailijaa tai muita moottoripyörällä törttöilevää pelleä kun poliisi vaan levittelee voimattomina käsiään. Käyttäisivät edes piikkimattoa niiden pysäyttämiseen. Minä käyttäisin ainakin jos olisin poliisi vaikka olisi kiellettyä.

Tuoko teille kusipäille ekana opetetaan siellä mopokoulussa???

minä vastasin asiaan muutaman kirosanan ja keskisormen kera.

Mitä se kertookaan teistä kun joka toinen kommentti on joku lapsellinen "säikyttikö mopo lapsena" tai "olet vaan kateellinen" tai "veikö mopomies muijan" ???

:D

Metsä, huuto jne.

Moottoripyörä on lelu. Mä ajan sillä siten, että se tuottaa mulle huvia. Ehkä se on sitä valoista kiihdyttelyä, keulimista jne. Jos se häiritsee nimimerkkiä "Harmistunut pyöräilijä", soita toki poliisille.

Muistathan vain sen, että et ole yksin siellä liikenteessä.

Muistathan vain sen, että et ole yksin siellä liikenteessä.
Tottahan toki. En ole vaaraksi kuin itselleni.

- - - Updated - - -

juu siis tulin mäkeä alas pyörällä ja moottoripyörä meni vasemmalta ohi normaalisti, mutta kääntyikin heti nenän edestä risteyksestä oikealle ilman vilkkua ja melkein tönäisten minut nurin. Jotain epämääräistä mölinää sieltä kypärän alta kuului ja minä vastasin asiaan muutaman kirosanan ja keskisormen kera. Ja sillä mulkulla olisi ollut ihan riittävästi tilaa kääntyä oikealle minun oikealta puoleltani koska olin menossa suoraan.
Eli moottoripyörä ohitti sinut ja kääntyi oikealle. Miksi yritit ohittaa oikealle kääntyvän moottoripyörän oikealta? Etkö tiedä, että se on sallittua ainoastaan silloin, kun edelle menevä on kääntymässä vasemmalle?

Vahinkovaunuja työntävät ja luuria räpläävät synnytysmasennuksesta kärsivät jotka hyökkäilevät pyörätielle. Ei näe,kuule, eikä varsinkaan kato eteensä ku siihen luuriin ja jottei tajuis maailmanmenosta mitään niin omenanpalat roikkuu korvissa ettei ahdistais kuunnella ympäristöä. Only in uusimaa, muissa maakunnissa naiset on onnellisia työntäessään lastenvaunuja ja ottavat huomioon toiset liikenteessä. Ei paljoa 45kmh alamäkeen poljettuna fillari äkistään pysähdy. :eek:

Hard Justice
Eli moottoripyörä ohitti sinut ja kääntyi oikealle. Miksi yritit ohittaa oikealle kääntyvän moottoripyörän oikealta? Etkö tiedä, että se on sallittua ainoastaan silloin, kun edelle menevä on kääntymässä vasemmalle?

Yritetäänkö tässä nyt ymmärtää tahallaan väärin toisen sanat, vai mitä helvettiä?
Näinkö se meni?
13173134.jpg

Se että se prätkä kiihtyy sinne 200km/h ja toisinaan päällekkin, ei tarkoita että se pitää joka saatanan tienpätkällä väkisin kiihdyttää.

Tämä voi v...u että pistää vihaksi motoristit jotka paikasta riippumatta vetelevät noita 0-200km/h kiihdytyksiä. Mä ymmärrän ihan hyvin että yöllä leikitään niillä vehkeillä tai hiljaisilla tieosuuksilla mutta kun näitä näkee kesällä joka saatanan päivä ja ihan keskustassa, siinä on ihan turha jeesustella vaarantavansa vaan itseään, paska kun osuu tuulettimeen niin se perkeleen pyörä tappaa muutaman sadan metrin päässäkin vielä jonkun.
Edit: onneksi luonnollinen poistuma hoitaa noi pahimmat runkkarit pois, toivottavasti vaan ennen kuin onnistuuvat pilaamaan kenenkään muun elämää.

Tämä voi v...u että pistää vihaksi motoristit jotka paikasta riippumatta vetelevät noita 0-200km/h kiihdytyksiä. Mä ymmärrän ihan hyvin että yöllä leikitään niillä vehkeillä tai hiljaisilla tieosuuksilla mutta kun näitä näkee kesällä joka saatanan päivä ja ihan keskustassa, siinä on ihan turha jeesustella vaarantavansa vaan itseään, paska kun osuu tuulettimeen niin se perkeleen pyörä tappaa muutaman sadan metrin päässäkin vielä jonkun.
Edit: onneksi luonnollinen poistuma hoitaa noi pahimmat runkkarit pois, toivottavasti vaan ennen kuin onnistuuvat pilaamaan kenenkään muun elämää.

Joo ja maantiellä noita vammaisia ohituksia tekevät sanovat "vaarannan vaan itseni", olettaen ettei ihmiset muka väistä noita moottoripyöriä kun ohitus ei onnistukaan ilman kanssaliikenteen apua.

Pakko sanoa että 3 vuotta tullu sahattua stadin liikenteessä työn puolesta ja en oo kyllä moottoripyöräilijöitä paljoa nähny perseilemässä. Eri asia sitten maanteillä, mun mielestä moottoripyöräilijä ei voi valittaa ettei autoilijat huomioi jos pujottelee kehätiellä autoja 10-20km/h muita kovemmalla vauhdilla. Vaikka pyörällä sitä voi tehdä on se kuitenkin laitonta just siks ettei kaikki ehdi huomioida.
Silti moottoripyöräilijät on mun mielestä aika marginaalinen ryhmä liikenteessä sekoilijoiden joukossa, ehkä johtuu siitä että kuolema hyvin todennäköisesti korjaa jos perseilee.

Kyllä, onhan ne perseilevät moottoripyöräilijät erittäin pieni vähemmistö (ja vähemmän vaarallista) verrattuna perseileviin autoilijoihin, mutta sen perseilyn täysin viattomana ja vaarattomana näkeminen ei vaan saa ymmärrystä riittämään.

Suositut

Back
Ylös Bottom