Hei, sinä kusipää runkkarihomo, joka ajoit tänään klo 7.20 Hämeenlinnasta kymppitien rampista moottoritielle Helsingin suuntaan täyteen lastatun tukkirekan perässä toisena autona valkoisella uudehkolla Mondeolla. Ottaisitko ystävällisesti yhteyttä, niin voin leipoa sua kivasti lättyyn? Ei voi ihmisellä olla niin kiire, että täytyy lähteä ohi heti kun siihen tulee pienikin tilaisuus. Et varmaan huomannut, koska olet sokea apina, että ajoit kahden sulkuviivan yli, estit toiminnallasi mua ohittamasta tukkirekkaa ensimmäisenä ja kohteliasta olisi ollut, että minä menen ensin, koska olin ensimmäisenä rekan takana. Ohittamiseni viivästyi vielä senkin takia, että perässäsi tuli toinenkin auto, joka pääsi myös ohitseni kun jämähdin sinne rekan perään, koska sinä paskahousu olit tiellä enkä päässyt ohi. Luuletko että mulla ei olisi ollut haluja päästä rekan ohi, koska odotin kärsivällisesti sulkuviivan päättymistä, niin että voin ohittaa laillisesti? No tietysti luulet niin, koska olet minäminäkusipäähomorunkkariapina. Tuota voi verrata kaupan jonossa kiilaamiseen, mutta siellähän et sitä tekisi, koska sulla ei ole intimiteettisuojaa, autoa, ympärilläsi. T: Toivottavasti ajat seinään.
Niin ja eilen näin toisen vitun apinan kun eräs herrasmies ohitti mut moottoritiellä silmämääräisesti arvioiden noin 120 kilometrin tuntinopeutta ja hänen perässään ajoi apina niin lähellä takapuskuria, ettei mahdu hesarikaan väliin. Heti kun musta oli päästy ohi, niin apina veti puoliksi oikealle kaistalle ja ajatteli päästä sieltä ohi, mutta ei päässytkään, koska siinäkin oli vielä auto. Siinä se jatkoi vielä tämän yhden auton ohi takapuskurissa kiinni, kunnes pääsi ohi. Taisi olla kiire. Mikään ei vituta niin paljoa kuin puskurissa roikkujat ja oikealta ohittajat. Ja ne vituttaa vaikkei ne roiku edes omassa puskurissa.
Miksi auto tekee ihmisestä täyden kusipään?