Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä lukiessa tuli mieleen viikon takainen matka Hämeenlinnasta Ideaparkiin. Nollakeli ja moottoritiellä rapa lentää ja tosi monen oli ihan pakko vetää ohituksen jälkeen saman tien takaisin omalle kaistalle suoraan nokan edestä ja roiskia sitä kuraa päälle. Minkäänlaista tarvetta siihen ei useimmilla kerroilla olisi ollut, kun kukaan ei hiillostanut takana, vaan olisi ihan hyvin voinut ottaa parisataa metriä etumatkaa ja sitten vaihtaa oikealle kaistalle. Yhtäkin apinaa katseellani seurasin ensin peilistä kun se ohitti mun takana jonkun auton ja palasi heti omalle kaistalle. Sit se ohitti mut ja teki mulle saman ja mun edessä oli kaksi autoa varmaan 200 metrin päässä toisistaan ja siihenkin väliin oli päästävä omalle kaistalle muita roiskimaan. Ihan kuin kiusantekoa, tai sitten äärimmäistä ajattelemattomuutta.
Mutta mikä ihmeen pakko sinne oikealle kaistalle edes on palata jos tietää että kohta joutuu ohittamaan? Kyllä mä saatan vedellä onnellisena vasemmalla kaistalla jos näen että kilometrin päässä on rekka minkä joudun ohittamaan. Tietysti sillä ehdolla ettei takaa tule ketään ja vilkuilen vähän väliä peilejä.
Yks päivä tuli taas amis-bemari perseessä kiinni kun ajoin 95km/h 80 alueella.. vituttaa noi sen verran aina että on mukava tiputtaa nopeutta johkin 85km/h. Niillä kyrpä otsassa kasvaa.. Mikä tossa automerkissä on kun se houkuttelee kaikista idiooteimmat yksilöt?
Vituttaa kun ajelet yksiksesi pimeällä jollain pikatiellä ja takapeiliin ilmestyy valot ja kohta joku painaa ohi, mutta jumalauta jää siihen eteen köröttelemään. Ohittamisen jälkeen se kiire tuntuu katoavan.
Vituttaa kun ajelet yksiksesi pimeällä jollain pikatiellä ja takapeiliin ilmestyy valot ja kohta joku painaa ohi, mutta jumalauta jää siihen eteen köröttelemään. Ohittamisen jälkeen se kiire tuntuu katoavan.
Samoiten ärsyttää ne, jotka saa itte kiinni maantiellä ja ohittaa, jonka jälkeen ne löytää kaasupolkimen ja jää junnaamaan metrin päähän takapuskurista. Ihan kaikki ihmiset, jotka eivät osaa pitää turvaväliä, ärsyttää ihan hemmetisti.
Kannattaa muistaa taustapeilin naksautus toiminto ;)