Tämä seuraava homma ei ole pelkästään helvetin ärsyttävää vaan myös aika saatanan vaarallista. On kaksi kaistaa samaan suuntaan ja mina olen pysähtynyt suojatien eteen päästämään kevyttä liikennettä ohi. Niin 1 tai 2 rynnii tylysti ohi edes hidastamatta vauhtia, siis vittu mitä kyrpiä jotka näin ajavat.
Kyllä kyvyt liikenne on aina kuningas suojatiellä, sähän on hitto soikoon itsestään selvyys. Usein näkee myös kääntyvien autojen kaasuttavan aika surutta vaikka kävelijöillekkin palaa vihreä. Eikä pelkästään kääntyvien vaan myös suoraan ajavat autot hiljentävät liian harvoin lähestyessään suojatietä jonka päässä on porukkaa. Itse kun olen liikenteessä kävellen niin vedän joskus aika kamikazena suojatiet, huomaan joidenkin kyrpien tästä turhautuvan kun mun ylityksen jälkeen pitää lähteä siitä niin että renkaat vinkuu ja nastat lentää. Jos ei pää kestä noudattaa liikennesääntöjä niin olisi hyvä jättää se auto kotiin. Teilaa vielä jonkun perkele, se on tappava ase kun 1000kg tulee 50-60km/h päälle.
Pikateillä saa mun puolesta sitten kaasutella jos osaa ajaa, näin teen itsekkin välillä jos on vähän liikennettä ja hyvä ajokeli.