- Liittynyt
- 15.11.2004
- Viestejä
- 4 688
Kyllä tässä pätee Newtonin III laki eli voiman ja vastavoiman laki: kusipäät vetävät mulkunjatkeita puoleensa ja päinvastoin.
Toisaalta: älä koskaan vetoa ilkeyteen asioissa, mitkä selittyvät typeryydellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tässä pätee Newtonin III laki eli voiman ja vastavoiman laki: kusipäät vetävät mulkunjatkeita puoleensa ja päinvastoin.
Mikä perkele siinä on, että kun tullaan työpaikalle aikaisin, niin auto pitää jättää harvoille lämmitystolppapaikoille, vaikkei ole aikomustakaan käyttää lämmitintä? Vieläpä ajetaan perä tolppaan päin. Tolpattomia paikkoja on pilvin pimein, lähimmät 10 metrin päässä, joten laiskuudellakaan on vaikea perustella.
Mä taas olen huomannut että takasumareita poltellaan pääasiassa ihan turhaan. Siinä motarin jonossa missä näkee kymmenen autoa edessään ei takasumari ehkä ole se tarpeellisin varuste. Ja sitten kun tuota sumarin polttelua jatketaan vielä kun on motarilta päästy taajamaan, niin täydellinen suoritus on valmis. Eilen aamulla en oikein osannut takasumareita kaivata ainakaan Lahdentiellä, iltapäivällä tilanne olikin jo toinen.
proileri sanoi:Itse käytän vilkkua AINA, vaikka ei kaistaa muualle pääsisikään. Ei tule takana tulevalle / tietä ylittävälle / valoissa odottavalle sitten yllärinä. Samoin käytän sitä aina ihan sen takia, ettei koskaan tarvi arpoa että käyttäiskö vai ei. Ei paljoa vaadi vaivannäköä eikä kuluta vilkkua. Ja samoin pistän vaikka 500m ennen vilkun päälle, jos näen että joku odottaa siinä seuraavassa risteyksessä.
No, kun renkaat rupeaa sutimaan ja jos ne sutivat, niin pitää ruveta kiljumaan. (Äiti joskus ollut kyydissä... :jahas: Itse löydän kaasupolkimen ongelmitta.)Naiset risteyksissä
Kesällä huudatetaan kierroksia punaisella ja luistatetaan kytkintä niin että savu pölisee, mutta talvella sitä kaasupoljinta ei sitten löydy naisilta mistään vaan se auto pitää sammuttaa 3-5 kertaa.
Ja monesti ne ohituskaistat on tuiskujen jäljiltä ihan törkeässä kunnossa. Mutta saman huomasin itse eilen, "turvaväli" oli about pari metriä, tosin eilen oli johonkin aikaan vielä ihan hyväkuntoiset oharit.
Mutta onko siitä haittaa muille? Ei mielestäni. Itsekin olen takasumarit aika monesti unohtanut päälle.
Tämä, se on monesti paree körötellä rekan takana, en itse ainakaan uskalla "nostaa" ohituskaistalle kun jo usein siinä kaistojen välissä on pahalla kelillä reilu 5 cm pöperöä.
näitä lappu-pohjaan-perä-irti kavereita näkee ohituskaistoilla.
Tarkoitin lähinnä sitä, että se kärry lähtee lapasesta varmasti, jos liikkeissä ei ole tiettyä päättäväisyyttä! Tosin kulmikkuutta välttäen. Jos sen katiskan saa normaalissa rekan ohituksessa pyörähtämään, niin kannattaisi ehkä ottaa julkinen, tai vaihtaa vihdoinkin ne talvirenkaat alle!
Ei muuta kun lappu lattiaan ja ohituskaistalle! (jos ei ole takatuuppari)
Jos ohituskaista on vielä luminen, niin pitää paljon paremmin kuin jäinen oikea kaista, vaikka perä saattaa hieman heitelläkkin. Kunhan vaan pitää mielessä ettei MISSÄÄN tapauksessa nosta jalkaa kaasulta varsinkaan polannetta ylitettäessä!! Jos on automaatti aski, niin varmuudeksi voi tuupata kepin vielä pakkovaihteelle, niin ei tule odottamattomia vetokatkoja