Ärsyttävät asiat liikenteessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Emmä tiedä. Vaikea näistä asioista on yrittää keskustella kun ajatukset eroaa niin paljon. Mä vaan saan kiksejä komeista ja voimakkaista moottorinäänistä. No can do. Niinhän se menee kun kypärän päähän kiskoo ja pistää koneen tulille ni sitä laskeutuu max 10v tasolle :dance:

Jos tosta liikennevaloista kaasuttelusta nyt pitää vielä vääntää niin kyllä mun pyörä ainakin käy hyvin tasasesti jos mieli malttaa. Usein sitä vaan tahtoo nautiskella niistä höpinöistä siinä samalla kun oottelee malttamattomana että pääsee taas liikkeelle :kuola:

Toki jos monta kertaa sun talon ohi yön aikana ajaa niin ymmärrän kyllä.

Juuri näin tai jos vaikka ajaa kerran pari päivässä pihaan mutta äänet on sitä luokkaa että kolmannessa kerroksessa ei kuule leffan ääniä sen aikana kun wannabe motoristi pysäköi kulkuneuvoaan pihaan.
Ja ihan oikeasti noista joistakin perkeleen rasseista(ei kaikista) lähtee ääntä sen verran paljon että korviin käy kun ohi menee vaikka lenkillä. Ja en usko että se melu on siellä kypärän tai auton sillä sen pienempi. Ja eipä kauan kun eräs motoristi kävi ostamassa meiltä eareita kun kuulemma käy korviin...

Juuri näin tai jos vaikka ajaa kerran pari päivässä pihaan mutta äänet on sitä luokkaa että kolmannessa kerroksessa ei kuule leffan ääniä sen aikana kun wannabe motoristi pysäköi kulkuneuvoaan pihaan.
Ja ihan oikeasti noista joistakin perkeleen rasseista(ei kaikista) lähtee ääntä sen verran paljon että korviin käy kun ohi menee vaikka lenkillä. Ja en usko että se melu on siellä kypärän tai auton sillä sen pienempi. Ja eipä kauan kun eräs motoristi kävi ostamassa meiltä eareita kun kuulemma käy korviin...

Sekin riippuu mun mielestä vähän missä asuu. Jos asuu keskustassa torin nurkalla niin on ihan turha valittaa melusta mun mielestä. Itsehän on asuinpaikkansa valinnut ja ollut valitessaan tietoinen että viikonloppusin kylillä ajetaan ja metelöidään ihan ihmistenkin toimesta kännissä huutamalla jne. Eri asia tietty jossain sivummalla jos asuu ja sielä kerrostalojen välissä joku aiheuttamassa yöllä mölyä niin vittutaahan se tietenkin.
Siinä vaiheessa menee mullakin jo yli jos joku on oikeesti hakenut eareita sitä varten että koneen äänet häiritsee? Olen kyllä kuullut että toiset käyttää eareita ihan tuulen suhinan takia moottoripyöräillessä. Ihan siis matka-ajoon hiljasilla putkistoilla.

Sekin riippuu mun mielestä vähän missä asuu. Jos asuu keskustassa torin nurkalla niin on ihan turha valittaa melusta mun mielestä. Itsehän on asuinpaikkansa valinnut ja ollut valitessaan tietoinen että viikonloppusin kylillä ajetaan ja metelöidään ihan ihmistenkin toimesta kännissä huutamalla jne. Eri asia tietty jossain sivummalla jos asuu ja sielä kerrostalojen välissä joku aiheuttamassa yöllä mölyä niin vittutaahan se tietenkin.
Siinä vaiheessa menee mullakin jo yli jos joku on oikeesti hakenut eareita sitä varten että koneen äänet häiritsee? Olen kyllä kuullut että toiset käyttää eareita ihan tuulen suhinan takia moottoripyöräillessä. Ihan siis matka-ajoon hiljasilla putkistoilla.

Asutus alueella ja en viellä edes tien vieressä. Ja muutama jannu esim ajaa nuo moponsa ikkunoiden alle parkkiin eikä parkikselle. Ja niin mä ymmärsin että sen verta "viritetty" että pitää korvia suojata.

Asutus alueella ja en viellä edes tien vieressä. Ja muutama jannu esim ajaa nuo moponsa ikkunoiden alle parkkiin eikä parkikselle. Ja niin mä ymmärsin että sen verta "viritetty" että pitää korvia suojata.

Itse kyllä omassa pihassa jätän pyörän omaan parkkiruutuun, mutta esimerkiksi huoltsikoilla tai vastaavissa paikoissa tulee välillä jätettyä rakennuksen välittömään läheisyyteen. En tiedä. Kai se on vaan sellanen tapa.. Parkkipaikallehan nuo kuuluis ellei oo erikseen pyöräparkkia. Tokihan täällä on sitten joku valittamassa kuinka niitä ärsyttää parkkipaikalla kun ei autoa saanut parkkiin kun se pieni pyörä pitää laittaa siihen isoon parkkiruutuun :D Noh, kaikkia ei voi miellyttää.. Eikä kyllä oo tarvettakaan.

Näille joille äänet ovat niin tärkeä asia suosittelen tällaisen hommaamista.
FM-l
Voitte sitten nauttia niistä äänistä ihan itsekseen. Turha tulla itkemään, että itsepähän on asuinpaikkansa valinnut, vaikka sitä asuttaisikin torin laidalla. Tuo asuinpaikka on varmaankin valittu olettaen, että ihmiset noudattavat lakia eivätkä tule niillä suoraputkisilla apinahengareilla ym. kaasuttelemaan siihen parvekkeen alle. Tuskin nämä äänten ihailijatkaan siitä pitäisi jos naapuri soittaisi yöt läpeensä musiikkia napit kaakossa.

Näille joille äänet ovat niin tärkeä asia suosittelen tällaisen hommaamista.
FM-l
Voitte sitten nauttia niistä äänistä ihan itsekseen. Turha tulla itkemään, että itsepähän on asuinpaikkansa valinnut, vaikka sitä asuttaisikin torin laidalla. Tuo asuinpaikka on varmaankin valittu olettaen, että ihmiset noudattavat lakia eivätkä tule niillä suoraputkisilla apinahengareilla ym. kaasuttelemaan siihen parvekkeen alle. Tuskin nämä äänten ihailijatkaan siitä pitäisi jos naapuri soittaisi yöt läpeensä musiikkia napit kaakossa.

Kyllä täällä päin poliisikin on lehdessä sanonut että aika turha torin laidalla asuvien on valittaa viikonloppuisin aiheutuvasta metelistä. Itse kun kerta ovat asuinpaikkansa valinneet ja poliiseilla ei mitenkään riitä resurssit vahtia sitä koko keskustaa ettei kukaan vaan pääse pitämään ääntä tms. Se että olettaa että viikonloppuisin ihmiset noudattaa lakia eikä pidä meteliä keskustassa on aivan yhtä typerää kun olettaisi ettei kukaan mun autoa varasta ni voin varmaan jättää aina ovet auki ja avaimen virtalukkoon. Sehän olis kuitenkin laitonta tunkeutua mun autoon ja viedä se/jotain sieltä autosta. Ei tietenkään jatkuvasti, mutta kyllä mulle on ihan ok jos viikonloppuna kuuluu meteliä naapurista. Kyllä sitä on itekkin tullu toisten naapureissa metelöityä. Se on vaan elämää perkele. Ei täällä missään pumpulissa eletä. Aina jotain joku asia häiritsee, no can do.

Sitä paitsi arkiyönä naapurissa parkuva vauvan kuvatus häiritsee aivan helvetisti enemmän kun viikonloppuna musiikki/kännimeteli. Mutta minkäs teet, se on kanssa sitä elämää.

Kyllä täällä päin poliisikin on lehdessä sanonut että aika turha torin laidalla asuvien on valittaa viikonloppuisin aiheutuvasta metelistä. Itse kun kerta ovat asuinpaikkansa valinneet ja poliiseilla ei mitenkään riitä resurssit vahtia sitä koko keskustaa ettei kukaan vaan pääse pitämään ääntä tms. Se että olettaa että viikonloppuisin ihmiset noudattaa lakia eikä pidä meteliä keskustassa on aivan yhtä typerää kun olettaisi ettei kukaan mun autoa varasta ni voin varmaan jättää aina ovet auki ja avaimen virtalukkoon. Sehän olis kuitenkin laitonta tunkeutua mun autoon ja viedä se/jotain sieltä autosta. Ei tietenkään jatkuvasti, mutta kyllä mulle on ihan ok jos viikonloppuna kuuluu meteliä naapurista. Kyllä sitä on itekkin tullu toisten naapureissa metelöityä. Se on vaan elämää perkele. Ei täällä missään pumpulissa eletä. Aina jotain joku asia häiritsee, no can do.

Sitä paitsi arkiyönä naapurissa parkuva vauvan kuvatus häiritsee aivan helvetisti enemmän kun viikonloppuna musiikki/kännimeteli. Mutta minkäs teet, se on kanssa sitä elämää.

Kyllähän sitä normaalin elämisen äänet sietääkin mutta jos joku tulee aamu yöllä ikkunan alle kaasuttelemaan jollakin apinahenkarilla jossa on suorat putket niin menee hieman eri kastiin kuin lapsen itku. Jos et ole huomannut niin se suorilla putkilla varustetun apinahenkarin ääni on aika helvetin kova kun talojen välissä paukkuu. Se kuulostaa vähän eriltä kuin siellä kypärän sisällä. Mutta edelleen jos ne äänet on niin tärkeät niin miksi tuo ehdottamani laite ei kävisi? Ei meitä muita kiinnosta kuunella niitä ääniä. Ja ne katseet mitä meiltä saatte eivät ole ihailevia.

Se pikkukipolla (joku renaultti) tänään ohittamista harjoitellut idiootti. Oli mukavaa huomata että maantiellä onkin jo valmiiksi molemmat kaistat käytössä, rekkaa ohitetetaan helvetin hitaasti eikä tajuta että ehkä vastaantulijoiden kaistalle ei kannata jäädä asumaan. Joudun sitten vetämään aivan laitaan ettei tuu nokkakolaria kun pitikin yhtäkkiä vetää rekan ja toisen henkilöauton kanssa rinnakkain ajelua. Kyllä nousi keskari ja töötti soi. Onneks oli tuon perässä autoletka, ilman sitä olis saanu hillitä itseään vetämästä u-käännöstä ja hankkimasta pahoinpitelysyytettä, minkä tämä tapaus olisi aivan täysin ansainnut. :curs:
Tähän asti luulin ettei nyt noin tyhmiä tapauksia liikenteestä oikeasti löydy, mutta eipä tarvi enää ihmetellä mistä niitä nokkakolareita saadaan liikenteessä aikaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perkele, että ottaa päähän nuo moottoritieliittymien kiihdytyskaistat ja kaikki urpot, jotka pääsevät siinä hädin tuskin kuuteenkymppiin tai parhaassa tapauksessa lyövät liinat kiinni kun sopivaa väliä ei löytynytkään.

Toinen asia, mikä vituttaa äärimmäisen paljon on turkulaisten vilkun käyttämättömyys ja kaistanvaihdoissa töpeksiminen. Ootteko ikinä kuolleesta kulmasta kuulleet. Ihme taas ettei pelti kolissut.:curs:

jotkut pyöräilijät, jotkut autoilijat, ja se että jos on tenavia tai fifejä ei niitä voi missään nimessä komentaa reunaan ja tullaan myös lasten-rattailla rinta rinnan kun ei sitä juoruilua voi lopettaa.. ja jotkut pariskunnat kanssa tulee rinta rinnan ettei se toinen vaan karkaa..:curs: eli ei yksinkertaisesti osata väistää kun liikutaan jalan.

jotkut pyöräilijät, jotkut autoilijat, ja se että jos on tenavia tai fifejä ei niitä voi missään nimessä komentaa reunaan ja tullaan myös lasten-rattailla rinta rinnan kun ei sitä juoruilua voi lopettaa.. ja jotkut pariskunnat kanssa tulee rinta rinnan ettei se toinen vaan karkaa..:curs: eli ei yksinkertaisesti osata väistää kun liikutaan jalan.

Pyrin aina kulkemaan niin että koira kulkee siellä tien oikeassa reunassa(asfaltin ja nurmen rajalla). Mutta tässä ympäristössä on pari vanhempaa mummelia sekä yksi lesbo jotka ovat päättäneet että tietä ei anneta eikä väistetä vaikka kuinka joku kulkisi siinä asfaltin ja hiekan rajalla sekä koira olisi viellä siellä pusikossa/nurmella. Varsinkin tuo kuivan käppyrä wannabe maratoonari lesbo ei perkele ymmärrä antaa tietä vaan juoksee vaikka päälle jos ei siirry hänen kulku linjaltaan. Näillä mummeleilla on sitten taas noiden omien lamppuharjojen kanssa(puudelit) ongelma ymmärtää ideaa että kun kumpikin kohdatessa kuljettaisi sitä koiraansa oikealla puolella niin ei olisi ongelmaa mutta kun ei. Sitä koiraa pitää kuljettaa aina juuri silläpuolella missä toinenkin kulkija yrittää koiraa kuljettaa.

Tää on kyllä aivan perseestä. Lähes joka kerta kun käy lenkillä, niin tuolla kävelytiellä menee joko pari tanttaa lastenrattaiden kanssa rinta rinnan keskellä kävelytietä, koirien ulkoiluttajia joiden koirat paineleee siinä ristiinrastiin viiden metrin remmien kanssa ja itse kävellään tien keskellä. Taikka sitten kävellään ja juorutaan jollain viiden hengen jengillä rinta rinnan, niin että ei varmasti mahdu kukaan ohittamaan kunnolla.

Itse teen nykyään noiden kanssa, niin että esim. takaata lähestyessä juoksen vain siitä 10cm päästä ohi hidastamatta. Yleensä jotkut mummelit/tantat pomppaa melkein ilmaan, kun säikähtää varmaan jotain raiskaria, kun joku yhtäkkiä tulee siitä olkapäitä hipoen ohi. :D

Jos olen koiran kanssa, niin pidän sen aina siten että koira kävelee tien reunassa ja itse kävelen samalla puolen tietä reunan tuntumassa. Pääsee sitten polkupyörät ja muut ohi ilman pysähtelyjä.

Kolme rekkaa moottoritiellä, nopeutta näillä ~90km/h:ssa..ja sitten reipas autoilija ohituskaistalla, nopeutta tällä 91-92km/h:ssa. Se on kommeeta, se on helemee.

Tää on kyllä aivan perseestä. Lähes joka kerta kun käy lenkillä, niin tuolla kävelytiellä menee joko pari tanttaa lastenrattaiden kanssa rinta rinnan keskellä kävelytietä, koirien ulkoiluttajia joiden koirat paineleee siinä ristiinrastiin viiden metrin remmien kanssa ja itse kävellään tien keskellä. Taikka sitten kävellään ja juorutaan jollain viiden hengen jengillä rinta rinnan, niin että ei varmasti mahdu kukaan ohittamaan kunnolla.

Itse teen nykyään noiden kanssa, niin että esim. takaata lähestyessä juoksen vain siitä 10cm päästä ohi hidastamatta. Yleensä jotkut mummelit/tantat pomppaa melkein ilmaan, kun säikähtää varmaan jotain raiskaria, kun joku yhtäkkiä tulee siitä olkapäitä hipoen ohi. :D

Jos olen koiran kanssa, niin pidän sen aina siten että koira kävelee tien reunassa ja itse kävelen samalla puolen tietä reunan tuntumassa. Pääsee sitten polkupyörät ja muut ohi ilman pysähtelyjä.

minähän muuten sain yhden koulun kohdalla "pelottavan äidin" maineen.. nääs kun talvella joukko ylä-asteella olevia teinareita päätti että kun he valtaavat tien kokonaan niin muut kävelee hangessa.. vaan niinpä ei käynytkään :D kävelin yhtä juippia päin kun hän ei viitsinyt väistää (olin sillon pieniin päin) ja ajattelin mielessäni että "katsotaan kumpi kävelee kumman yli" do tää juippi tais itte kaatua ja joku siinä huusi "voi hyvänen aika" vieressä ja loput käveli letkasta kiltisti omalle puolelleen:D no siskoni joka sitten hoiti lastani kun menin töihin. hän meni ko koulun ohi (on muutes samaa näköä kun meitissä). siinä oli teinarit todennut että tuossa menee tuo pelottava äiti ;) (sisko mietti mielessään en se minä ole!!).

mutta kyllä käytöstavat olis oltava niin nuorilla vanhoilla kun muillakin tien kuluttajilla. ja juu meinaan siis noilla fifeillä ihan pieniä koiria joita ei ole viititty kouluttaa ja ne vaan killuu siinä hihnan päässä..:rolleyes: muutoin kyllä itse pidän koirista ja olen sellaisen omistanutkin aikoinaan :D mutta kyllä haukku kulki aina juuri sitä oikeaa puolta minun kanssani:)

Joo mitä tulee tuohon jalkakäytävän / kevyen väylien valtaamiseen, niin itse nykyään kävelen kylmästi vain päin, mikäli jotkut kävelevät rinnakkain tukkien koko tien eivätkä väistä muita (eli siis vain tässä tapauksessa, kun rinnakkain meinijät tukkivat tien. Jos on niin ahdasta, että meinaa olla ongelmia yksin kävellessä mahtua toisen ohi, niin silloin pyrin kyllä olemaan ystävällinen). Kerran kävelin yhtä ylimielisen näköistä akkaa päin (hän siis käveli kaverinsa kanssa rinnakkain ja tulin heitä VASTAAN, minun olisi ilmeisesti siis heidän mielestään pitänyt väistää autotien puolelle), ja voi jumalauta sitä huutoa :D Olin kuulemma itsekäs sika, joka ajattelee vain omaa persettään, ja miesten kuuluu kuulemma aina tehdä naisille tietä. Totesin vaan rauhallisesti, että tällainen tilanne on niin selkeä, että on aivan sama onko sieltä tulossa nainen, mies tai vaikka presidentti, niin kyllä tien tukkijan kuuluu väistää, joten kukakohan tässä on itsekäs.

Ja mitä tulee autolla ajamiseen, niin ruuhka-aikana vituttaa valoista lähtemisen hitaus. Suomalaiset röhnöttävät laiskoina taakse säädetyissä penkeissään autossa, ja kun valo vaihtuu, ruvetaan liikkeellelähtöä tekemään VASTA, kun edellinen ajoneuvo liikkuu. Perkele mikä haitariliike tästä seuraa. Ei pienintäkään ennakointia. En toki luulekaan, että jono voisi lähteä samaan aikaan liikkeelle, mutta kyllä nykyisellään parannettavaa on helvetisti. Tätä pitäisi autokoulussa painottaa paljon enemmän. (varmaan aikasemminkin avauduttu, mutta tuo on viime aikoina taas alkanut rassaamaan).

Tänään joku pappa harrasti tuota perkelettä että valoista meitä lähti 4 autoa ja se päästi ekat 2 varmaan 30 metrin päähän ennenkuin alkoi edes kaasuttamaan. Kaasutti vielä niin hitaasti etten mä varmaan edes osaa lähteä niin hitaasti. Perkele. Tööttäsin ja se morjesti takas, vitutti.

Joo mitä tulee tuohon jalkakäytävän / kevyen väylien valtaamiseen, niin itse nykyään kävelen kylmästi vain päin, mikäli jotkut kävelevät rinnakkain tukkien koko tien eivätkä väistä muita (eli siis vain tässä tapauksessa, kun rinnakkain meinijät tukkivat tien. Jos on niin ahdasta, että meinaa olla ongelmia yksin kävellessä mahtua toisen ohi, niin silloin pyrin kyllä olemaan ystävällinen). Kerran kävelin yhtä ylimielisen näköistä akkaa päin (hän siis käveli kaverinsa kanssa rinnakkain ja tulin heitä VASTAAN, minun olisi ilmeisesti siis heidän mielestään pitänyt väistää autotien puolelle), ja voi jumalauta sitä huutoa :D Olin kuulemma itsekäs sika, joka ajattelee vain omaa persettään, ja miesten kuuluu kuulemma aina tehdä naisille tietä. Totesin vaan rauhallisesti, että tällainen tilanne on niin selkeä, että on aivan sama onko sieltä tulossa nainen, mies tai vaikka presidentti, niin kyllä tien tukkijan kuuluu väistää, joten kukakohan tässä on itsekäs.

Ja mitä tulee autolla ajamiseen, niin ruuhka-aikana vituttaa valoista lähtemisen hitaus. Suomalaiset röhnöttävät laiskoina taakse säädetyissä penkeissään autossa, ja kun valo vaihtuu, ruvetaan liikkeellelähtöä tekemään VASTA, kun edellinen ajoneuvo liikkuu. Perkele mikä haitariliike tästä seuraa. Ei pienintäkään ennakointia. En toki luulekaan, että jono voisi lähteä samaan aikaan liikkeelle, mutta kyllä nykyisellään parannettavaa on helvetisti. Tätä pitäisi autokoulussa painottaa paljon enemmän. (varmaan aikasemminkin avauduttu, mutta tuo on viime aikoina taas alkanut rassaamaan).

Tota ekaa kappaletta en kyllä ihan täysin ymmärrä, en ainakaan ite jaksa alkaa jyräämään ihmisiä ihan periaatteen vuoksi jos on mahdollista väistää fiksusti, en tiiä luulis että mulkoilu tai viimeistään sanominen tekis asian selväks jotenkin järkevämmällä tavalla kun päin käveleminen? :wtf:

Tosta toisesta kappaleesta ja liikennevaloista lähtijöistä olenkin sitten aivan samaa mieltä, ei kuitenkaan vituta läheskään niin paljon kuin moottori- ja kehäteiden ramppiperseilyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom