Ärsyttävät asiat liikenteessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
MIEHET!
Itseään täynnä olevat minäminäminäkuskit, joista 99% on alussa mainittuja alieneita.

Vittu jos se valo vaihtuu vihreästä punaiseksi KUN OLET KESKELLÄ RISTEYSTÄ ylittämässä suojatietä jalan, niin 1) Käännytkö juosten takaisin 2) pysähdyt siihen 3) jatkat yli ripeään tahtiin? Mulle on opetettu jo vauvana kohta kolme, mutta ilmeisesti se ei ole kaikille ihan selvää.
 
Mikä vittu siinä kaistankäytössä on niin vaikeaa?
Jos tiessä on 2-kaistaa samaan menosuuntaan ja ei ole ruuhka aika.
Niin minkä helvetin takia sillä paskalla pitää junnata sitä vasenta kaistaa ja jos mahdollista niin oikealla kaistalla ajavan rinnalla ja mitä enemmän alinopeutta niin sen parempi.
Jää taakse tai mene ohitse, mutta mene itsekkin sille oikealle kaistalle surffailemaan.
Sama pätee risteyksissä oikealla kaistalla on punaisissa 3 autoa ja yksi auto tulee tälle vasemmalle kaistalle.No menet itse siihen vasemmalle kaistalle niin vihreät syttyy edellä oleva ei tiedä millä vaihteella lähdetään liikkellä tai mikä niistä polkimista oli kytkin.
Käsijarrukin on vähän päällä ja seurataan metsässä juoksevaa jänistä.
Ei en ole itsekkään täydellinen kuljetta, mutta en käyttäydy liikenteessä kuin omistaisin koko tien vaan ajattelen muitakin.
 
Enemmän sellainen tyhmä kysymys liikenteestä tai siis pysäköinnistä: eli mitä nuo autot tekee parkkipaikalla kun emme ole näkemässä niitä? Sillä joka vitun kerta kun ajan auton kauimpaan nurkkaan ostoskeskuksen tai minkä hyvänsä yleisen paikan parkkiselle niin siihen viereen ilmestyy auto sillä aikaa kun olen poissa. Eilenkin prisman pihassa oli siinä ovien edessä varsin paljon autoja ja vei oman auton sinne etäisimpään nurkkaan varmaan lähimpään autoon 100m matkaa niin jo oli joku auto ilmaantunut siihen viereen ja melkein niin että ei ovia saanut kunnolla auki.
Kolmesta syystä jätän auton mahdollisimman kauas muista. Uskon että sillä välttyy hieman niistä kolhuista sekä ostoskärrien naarmuista. Saan liikuntaa. Sekä useasti on koira tai koirat mukana autossa ja ne saavt olla rauhassa paremmin syrjässä. Koirat eivät kyllä hauku tai rähise ohikulkijoille mutta monesti sitä koiraa joku jää lasin taakse pällistelemään jne.

Hahaa.. Tää on kyllä niin tuttua. Aina tulee itsekkin vedettyä sinne viimeiseen nurkkaan parkkiin missä ei ole autoja lähimaillakaan, mutta usein joku urpo on kuitenkin ajanut kylkeen kiinni. Joskuskin katselin naisen ajavan tyhjällä parkkialueella (ruutuja ei ollut merkitty) aivan oman auton viereen, vieläpä oman kuskinovensa niin, että joutui itse ahtaasta välistä nousemaan pois. ?!?!?! Mitä helvettiä? Siis onko ihmisillä joku fetissi ajaa aina sen ainoan auton kylkeen kiinni paukuttelemaan pellit perunapelloksi? Itse parkkeeraan yleensä niin että viereisen auton ovet eivät yletä kolhimaan omaa autoani, ja sinne kaupan viimeiseen ruutuunkin kun ajaa vähän vinoon/kahteen ruutuun niin todennäköisyys jonkun paskakasan viereen ilmestymiselle pienenee selvästi.
 
Ärsyttää kyseinen risteys Hämeenlinnassa. Tai siis autoilijat jotka risteystä käyttää. Tullaan siis paikalle kuvan oikeasta alanurkasta ja ajetaan vasempaan alanurkkaan jossa on liikennevalot. Siitä lyhyt pätkä Ravikatua Poltinahontielle. Ravikatu on todella raskaasti liikennöity, koska se on melkeinpä ainoa fiksu tapa siirtyä Parolantieltä Poltinahontielle tai toisinpäin.

Hml..webp

No niin. Tässä siis vituttaa se, että jotkut, siis todella monet jotkut, idiootit oikaisevat Hevosmiehentien kautta, jotta säästyvät yksiltä liikennevaloilta. Hevosmiehentiellä on läpikulku kielletty ja silti siitä ajaa aivan törkeästi autoja läpi jatkuvasti. Se sinänsä ei vituta, vaan kuljettajat jotka eivät näytä oppivan liikennevalojen toimintaa. Tonne kuvan oikeaan alanurkkaan tuli taannoin liikennevalot joiden seurauksena liikennevirta on jaksottunut niin, ettei Hevosmiehentien kautta oikaisu ei ole enää järkevä vaihtoehto. Ravikadun valoista pääsee lähes aina suoraan läpi.

Eli mikä siinä liikennevalojen vaihtumisen opettelussa on niin vaikeaa? Säästää hermoja ja jopa polttoainetta, kun tietää aina tasan tarkkaan milloin mitkäkin valot vaihtuvat. Eikä tässä tapauksessa tarvitse kuormittaa turhaan tollasta pikkutietä tyhmän ja turhan oikaisun takia. Saan suunnatonta nautintoa siitä, kun edelläni joku taliaivo kääntyy oikaisemaan ja jää sitten Hevosmiehentien ja Ravikadun risteykseen odottamaan, kun minä ajankin ensin ohi.
 
Ärsyttää kyseinen risteys Hämeenlinnassa. Tai siis autoilijat jotka risteystä käyttää. Tullaan siis paikalle kuvan oikeasta alanurkasta ja ajetaan vasempaan alanurkkaan jossa on liikennevalot. Siitä lyhyt pätkä Ravikatua Poltinahontielle. Ravikatu on todella raskaasti liikennöity, koska se on melkeinpä ainoa fiksu tapa siirtyä Parolantieltä Poltinahontielle tai toisinpäin.

katso liitettä 60134

No niin. Tässä siis vituttaa se, että jotkut, siis todella monet jotkut, idiootit oikaisevat Hevosmiehentien kautta, jotta säästyvät yksiltä liikennevaloilta. Hevosmiehentiellä on läpikulku kielletty ja silti siitä ajaa aivan törkeästi autoja läpi jatkuvasti. Se sinänsä ei vituta, vaan kuljettajat jotka eivät näytä oppivan liikennevalojen toimintaa. Tonne kuvan oikeaan alanurkkaan tuli taannoin liikennevalot joiden seurauksena liikennevirta on jaksottunut niin, ettei Hevosmiehentien kautta oikaisu ei ole enää järkevä vaihtoehto. Ravikadun valoista pääsee lähes aina suoraan läpi.

Eli mikä siinä liikennevalojen vaihtumisen opettelussa on niin vaikeaa? Säästää hermoja ja jopa polttoainetta, kun tietää aina tasan tarkkaan milloin mitkäkin valot vaihtuvat. Eikä tässä tapauksessa tarvitse kuormittaa turhaan tollasta pikkutietä tyhmän ja turhan oikaisun takia. Saan suunnatonta nautintoa siitä, kun edelläni joku taliaivo kääntyy oikaisemaan ja jää sitten Hevosmiehentien ja Ravikadun risteykseen odottamaan, kun minä ajankin ensin ohi.

ihmiset luulee että ne säästä aikaa :D mutta harvemmin noihin valoihin joutuu pysähtyy :D asun hämeenlinnassa siis
 
Turun seudulla puolet ajaa alinopeutta motarilla tai ohitustiellä ja toinen puolisko selvää ylinopeutta. Kiva heittää vasemalle kaistalle ohittaaksesi se 95 km/h ajava pullonpohjalasikuski vain saadaksesi 110-120 km/h ajavan perseenreiän perääsi roikkumaan. Ihan turha selittää mittarinopeuksien heitoista, kun olettaisi jokaisen autonomistajan edes joskus ajaneen nopeusnäytön ohi. Kyllä mä ainakin tiedän, kuinka lujaa mä ajan.
 
taas eilen näin kun ite menin 90 kilometrii tunnissa 80 alueella niin muijat saatana taas veti kännykkäkorvalla ohi jotain 110 ja sellasella paikalla mikä on niinkun mäkistä ja mutkaista tietä
 
Koirat eivät kyllä hauku tai rähise ohikulkijoille mutta monesti sitä koiraa joku jää lasin taakse pällistelemään jne.

Just tämän takia ne takalasit vedetään tummimmalla mahdollisella kalvolla yli. Eikä kesälläkään paista aurinko hauvan silmään. Huono puoli tuossa on se, että pimeällä ei näe ikkunoista ulos. Peruuttele siinä sitten pelkkien peilien avulla..
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa a, sillon tuo peruutus menee ainakin mahdottomaks jos peruuttelee ns. akkojen kulmasta, eli kattoo taakseen vasemman olan yli. Tätä sekoilua näkee usein, ja yleensä sillon ei se auto ihan ykkösellä lähe siitä ruudusta...
 
Jaa a, sillon tuo peruutus menee ainakin mahdottomaks jos peruuttelee ns. akkojen kulmasta, eli kattoo taakseen vasemman olan yli. Tätä sekoilua näkee usein, ja yleensä sillon ei se auto ihan ykkösellä lähe siitä ruudusta...

Kukapa helvetti nyt vasemman olkansa yli katsoisikaan. Sivupeileistä tässä kai puhuttiinkin, aika ylivoimaiset taaksepäin mentäessä, pystyy ajelemaan aivan helvetisti tarkemmin kun katottaessa takaikkunasta. Takaikkunalla peruutettaessa tuntuu ettei auto mahdu mihinkään väliin vaikka todellisuudessa tilaa on metri kummallakin puolella.
 
Kukapa helvetti nyt vasemman olkansa yli katsoisikaan. Sivupeileistä tässä kai puhuttiinkin, aika ylivoimaiset taaksepäin mentäessä, pystyy ajelemaan aivan helvetisti tarkemmin kun katottaessa takaikkunasta. Takaikkunalla peruutettaessa tuntuu ettei auto mahdu mihinkään väliin vaikka todellisuudessa tilaa on metri kummallakin puolella.


No helvetti! En tiiä mistä puhuttiin, mutta tuo minun juttu oli ihan yksittäinen "ärsyttävä asia liikenteessä". Kyllä tuota ihan oikeesti näkee, että jotkut peruuttaa tollein. Ja kyllä minä tiedän miten peileistä peruutetaan, älä opeta isääs nussimaan. :D
 
Kukapa helvetti nyt vasemman olkansa yli katsoisikaan. Sivupeileistä tässä kai puhuttiinkin, aika ylivoimaiset taaksepäin mentäessä, pystyy ajelemaan aivan helvetisti tarkemmin kun katottaessa takaikkunasta. Takaikkunalla peruutettaessa tuntuu ettei auto mahdu mihinkään väliin vaikka todellisuudessa tilaa on metri kummallakin puolella.

Ehkä et vaan osaa, jos peruuttaminen ei onnistu kunnolla muuten kuin sivupeileistä katsomalla.
 
Kyllä kunnon rattimies peruuttaa aina peileistä, ikkunasta kyttääjät ja selkänojissa äheltäjät antavat koko hommasta amatöörimäisen kuvan. Mitäs takaikkunatarzan sitten muuten tekee, jos autossa on umpinainen takaikkuna tai helvetillinen peräkärry tms. koppi takana?
 
Kyllä kunnon rattimies peruuttaa aina peileistä, ikkunasta kyttääjät ja selkänojissa äheltäjät antavat koko hommasta amatöörimäisen kuvan. Mitäs takaikkunatarzan sitten muuten tekee, jos autossa on umpinainen takaikkuna tai helvetillinen peräkärry tms. koppi takana?

Kuka tässä nyt puhui ettei osattaisi peruuttaa ilman peilejä?
Peileistä peruuttaminen on helppoa ,mutta takaikkunan kautta peruuttaminen on lastenleikkiä.
 
Kuka tässä nyt puhui ettei osattaisi peruuttaa ilman peilejä?
Peileistä peruuttaminen on helppoa ,mutta takaikkunan kautta peruuttaminen on lastenleikkiä.



Nimen omaan. Tietysti peileistä peruuttaminen on hyödyllistä osata, jos joutuu ajamaan joku kuorma perseessä tai vaikkapa ajamaan jollain pakulla. Mutta jos lähen tavallisella henkilöauton kotterolla pakittamaan, niin totta vitussa katon ikkunasta, koska se on miljoona kertaa nopeempaa!
 
Voi jumalauta noita pyöräilijöitä, jos te ajatte sillä vitun tiellä niin teillä on vittu ihan samat säännöt kuin muillakin! Vittu yllättäen mm. punaiset valot ei koske pyöräilijöitä, kunhan katsovat ettei ketään tule. Eräs pappa joku aika takaperin oli mun edessä (risteys siis neljään suuntaan), meillä punaset valot. No, oikealle risteävällä tiellä tuli jalankulkijoille vihreät valot. Mitä tekee pappa? Ajaa suoraan punasia päin keskellä risteystä ilm. sillä verukkeella että vieressä jalankulkijoilla on vihreät. Ihme kyllä selvis vielä hengissä vilkkaasta risteyksestä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom