Pitkästä aikaa koin märän kelin ihanuutta moottoritiellä.Ajelin cruise päällä suunnilleen 107 km/h ja tavoitin yhden 626`n mazdan.kiirutta ei ollu joten tiputin vauhtia ja ajelin siinä persiissä noin kolmenkymmenen metrin päässä.No sit hemmon vauhti rupes hiipumaan,niin minä ohi ja pistin taas cruiseen alkuperäsen 107 km/h.Pari kilsaa ajeltuani huomasin että sama mazda roikku takana,no mikäs siinä,tietähän piisaa.No tyyppi lähtee mun ohi,siinä mun edellä suunnilleen 50 m päässä auto,toki oletin että hemmo pyyhkäsee siitäkin ohi mut eikö mitä,töks.Ihan eteen ja paskavedet tuulilasiin.Hassuinta tässä kun takaa ei tullut ketään, mazda joutu hidastamaan edelläajavan takia...Jos ei ois ollu flunssanpoikasta tulossa oisinpa saattanut provosoitua,Nyt jättäydyin kiltisti taakse seurailemaan tyypin ajotapaa ja se olikin niitä tyyppejä joilla vauhti heilu aika paljo,ylämäessä tyrehty...Siitä huolimati erikoista taas oli.Ja oikeesti,itse ohittaessani ajelen kyllä reilusti ohi ennenkuin vaihdan kaistaa!