Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joskus on sellaisia kelejä ettei vaan pysähdy olipa mitkä renkaat tahansa.
Jos näiden kelien aikana alla on kitkat = "kitkat ovat täysiä paskoja"
Jos näiden kelien aikana alla on nastat = "ompas liukasta"
Jälleen kerran= nastarengas on parempia AINOASTAAN jäällä. Ja kun otetaan huomioon miten onnettomia nykynastat ovat = Nekin ovat lähes yhtä tyhjän kanssa
Joku teiden sankari vauhdissa taas
Onneksi poliisi hoitaa valvonnan ensi viikolla, niin ei vituta ketään.
Tehovalvonta alkaa maanantaina - jo 1 km/h ylinopeuteen puututaan
riippuu kitkoista nii on saman tasoisiakin nastojen kanssa jäällä.
Ei ole. Tällöinhän nastarenkaat olisivat tarpeettomia.
Michelinin uusin kitkarengas voitti jääpidossa osan nastarenkaista.
Itse luen nastarenkaiksi tai yleensäkään renkaiksi muutaman kärkipään merkin. Loput näkisin paskoina, joilla ei autoa kannata vaarantaa. Eli se osa nastarenkaista, jonka Michelinin kitkarenkaat voitti, ei luultavasti ole ihan käyttökelpoista kamaa.
Itse luen nastarenkaiksi tai yleensäkään renkaiksi muutaman kärkipään merkin. Loput näkisin paskoina, joilla ei autoa kannata vaarantaa. Eli se osa nastarenkaista, jonka Michelinin kitkarenkaat voitti, ei luultavasti ole ihan käyttökelpoista kamaa.
Tän lisäkshän ne tekee muuten lainkuuliaisista tienkäyttäjistä kriminaaleja, kun pakottavat ohittamaan oikealta
Varmuuden varmistamiseksi: Jos käyttämäsi kaistan liikennevirta on nopeampi kuin vaikka vasemmalla kaistalla, saat ohittaa oikealta. Hyödynnän tätä pykälää lähes päivittäin eikä edes tarvitse ajaa ylinopeutta.
keskellä tietä on vielä hyvin. itse olen nähnyt muutamia uskomattomia kääntymisiä oikein formulalinjoilla siihen aikaan kun kaikki muutkin on menossa johonkin. eli vasemmalle käännyttäessä ryhmitytään tien oikeaan laitaan. voi sitä vieteriä mikä siitä lähtee liikkeelle...2. Täälläpäin ihmiset ilmeisesti luulevat ettei talvella tarvi ryhmittyä oikein liikenteessä, saatana keskellä tietä vaan.