Ärsyttävät asiat liikenteessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Varmasti tästä on vajaan 300 sivun aikana puhuttu, mutta hermot tässä menee kun parkkipaikalla viereisen ruudun auto on kolhaissut ovellaan :curs:
Turha varmaan mitään korvauksia yrittää saada kun en ollut itse näkemässä? Vai onko muilla kokemuksia?

Pyörätiessä on pyörän kuva, koska siinä kuuluu ajaa PYÖRÄLLÄ eikä kulkea kävellen. Olen tullut siihen tulokseen että pahimpia idiootteja liikenteessä ovat kävelijät, he kun katsovat oikeudekseen kävellä ihan missä haluavat, pyörätiet ja autotiet mukaanlukien :jahas:

Pyörätiessä on pyörän kuva, koska siinä kuuluu ajaa PYÖRÄLLÄ eikä kulkea kävellen. Olen tullut siihen tulokseen että pahimpia idiootteja liikenteessä ovat kävelijät, he kun katsovat oikeudekseen kävellä ihan missä haluavat, pyörätiet ja autotiet mukaanlukien :jahas:

Pyörätiellä saa myös kävellä tai no pyöräntien reunassa ;)

Pyörätiellä saa myös kävellä tai no pyöräntien reunassa ;)

Joo, mutta ei siinä keskellä. Tänäänkin meinasin jyrätä yhden pariskunnan joka valtasi koko vitun pyörätien vaikka olisivat hyvin mahtuneet kävelytien puolelle. Miksei voi vaan noudattaa yleisiä sääntöjä niin kaikilla olisi helpompaa?

Edit. Voinhan mä tietysti väistää ja koukata sieltä kävelytien puolelta, mutta jalankulkijoista ei ikinä tiedä viitsivätkö itse väistää vai mitä aikovat tehdä. Paljon helpompaa jos pysyisivät omalla kaistallaan.

Joo, mutta ei siinä keskellä. Tänäänkin meinasin jyrätä yhden pariskunnan joka valtasi koko vitun pyörätien vaikka olisivat hyvin mahtuneet kävelytien puolelle. Miksei voi vaan noudattaa yleisiä sääntöjä niin kaikilla olisi helpompaa?

Edit. Voinhan mä tietysti väistää ja koukata sieltä kävelytien puolelta, mutta jalankulkijoista ei ikinä tiedä viitsivätkö itse väistää vai mitä aikovat tehdä. Paljon helpompaa jos pysyisivät omalla kaistallaan.
Soititko kelloa hyvissä ajoin?

Ei vitun pyöräilijät. Se on ihan sama, oonko jalan liikkeellä vai autolla, aina ne vituttaa. Jalkaisin liikkuessa suhaavat vittu miljoonaa ohi, ilman mitään kellon soittoa, niin että menee olkavartta hipoen ohi. Oikeasti pelottaa kun on lapsen kanssa ulkona että millon noi osuu, tekis mieli nakata keppi vanteiden väliin joka kertakun ohittavat ilman kelloa :curs:

Autolla liikkuessa vituttaa kun ei noi pyöräilijät osaa liikennesääntöjä, kolmion takaa tullaan katsomatta eteen, ja sitten poukkoillaan jalkakäytävän ja tien väliä täysin hallitsemattomasti. Parhaita on vielä nämä saatanan legosankarit, jotka ei tiedä, että pyöräilijällä on väistämisvelvollisuus suojatiellä, jos ei tule taluttaen, eikä autoilija ole kääntymässä kohti tai väistämisvelvollisuutta ole liikennemerkillä erikseen osoitettu autoilijalle. Eräskin hippi poukkoili munaravia suojatielle neljän ruuhkassa, niin että meinasin ajaa päälle. Kun tööttäsin niin kaveri jää suu vaahdossa huutamaan toiselle puolelle tietä ja näyttämään keskisormea. Oli kiire niin en sitten jaksanut nousta autosta ulos kysymään että mitä vittua sä foliohattu sönkötät.

Soititko kelloa hyvissä ajoin?

Soitin. Ilmeisesti kuulokkeet päässä eivätkä kuulleet tai sit eivät vaan jaksaneet noteerata.

Red28, musta tuntuu että pahimpia ovat ne pyöräilijät, jotka eivät omista autoa/ajokorttia. Mua ärsyttää itseäni autoillessa kans noi poukkoilevat fillaristit, joten pyöräillessäni koitan ajaa fiksusti ja sääntöjen mukaan.

Pyöräilijät käyttäkää sitä saatanan valoa!!! Jos siihen ei oo varaa, niin on parempi jäädä kotiin tai käyttää muuta kulkuvälinettä. On se "hienoa" katsella mistä nämä kuolemaa uhmaavat, mustiin pukeutuneet, vanhalla mummopyörällä (jossa ei ole heijastimia) ajavat sankarit tulevat tielle!

Pyöräilijät! Jalkakäytävä on jalkakäytävä, eikä pujotteluun käytettävä pyörätie!!! Jalankulkijat! Pysykää siellä jalkakäytävällä. Ei oo pakko kävella missään "neljän miehen rivissä"!
Miten nää asiat on niin vaikea tajuta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei terve mikä tollo oli taas liikenteessä.
Olin valoristeyksessä ja mun eessä oli joku citikka, valot vaihtuu ja citikka vaan nytkyy paikallaan. Se laittoi hätävilkut päälle, hajos vissiin siihen, no ei siinä mitään minkäs sille voi jos auto hajoaa. No tällä välin mun taakse on joku toimitusjohtajan rouva ajanut, valot oli vielä punaisella ku tää jo aloittaa tööttäilyn ja jatkaa sitä niin pitkään että ollaan päästy risteyksen yli nilkuttavan citikan perässä. Vitutti sen ämmän touhu niin että piti keskaria näyttää sille takaikkunasta.

Vituttaa puskurissa ajavat mopo-poijjat, suojatielle hyppivät ääliöt kun valot ovat punaisella. Ei tule nyt muuta mieleen

Tulipahan käytyä Riihimäellä. Ei paljon muualla näe ihmisiä ketkä ei ole ennen nähneet led valoja (audi) ja ei ymmärrä miten ne toimii. Runkut luulivat että jos led valot ja perusvalot on päällä illalla -> on pitkät päällä. Pelkkiä ledejä ei illalla saa edes käyttää, niin runkut näkivät parhaaksi vilkutella neuroottisesti ympäri kaupunkia. Varsinkin jos olin pienessä kulmassa heidän autoon verrattuna esim. mäessä. Esim. yksi harmaa tuning-Corolla went disco lights yhdessä risteyksessä ja vitutti niin saatanasti.

Ehkä suutuksissani sanoin pahasti, mutta missään ei ole vilkuteltu paitsi Riihimäellä ja sielläkin useana eri kertana. Disco Toyota ei ole kaikkien niiden takana ainakaan tietääkseni.

Hei, eipäs haukuta Riihimäkeä täällä, höh.

Tulipahan käytyä Riihimäellä. Ei paljon muualla näe ihmisiä ketkä ei ole ennen nähneet led valoja (audi) ja ei ymmärrä miten ne toimii. Runkut luulivat että jos led valot ja perusvalot on päällä illalla -> on pitkät päällä. Pelkkiä ledejä ei illalla saa edes käyttää, niin runkut näkivät parhaaksi vilkutella neuroottisesti ympäri kaupunkia. Varsinkin jos olin pienessä kulmassa heidän autoon verrattuna esim. mäessä. Esim. yksi harmaa tuning-Corolla went disco lights yhdessä risteyksessä ja vitutti niin saatanasti.
Ihan mielenkiinnosta (ehkä joskus vielä audin omistavana), onko noiden ledivalojen käytöstä jotain säädöksiä, ja jos on niin oisko linkkiä?

Ihan mielenkiinnosta (ehkä joskus vielä audin omistavana), onko noiden ledivalojen käytöstä jotain säädöksiä, ja jos on niin oisko linkkiä?

Ei kai niistä sen ihmeempiä säädöksiä ole. Yleensähän ne on ihan ok, eilen tosin tuli yksi Audi vastaan jolla oli ne ledit jotenkin päin persettä. Aivan helvetin kirkkaat ja häikäisevät. Yleisempi ongelma on joidenkin autojen xenonit, esim. Octavioissa tuntuu olevan säädöt aika ylhäällä. Puhumattakaan teinix corolloista missä on iskän itte asentamat xenonit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom