Ärsyttävät asiat liikenteessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ei jeesus nyt rekkahomot teki pohjat nelostiellä. Ohituskaistalla nokittivat toisensa kertaalleen eli takanaoleva ohitti -> taakse jäänyt ohitti. Perässä ~20 henkiköautoa ohitushaluineen. Osalla keitti niin kovasti kiinni että ohittivat myös rekan joka ohitti toista vastaantulijoiden kaistan kautta. Onneks ei tullut ketään vastaan.

Vittu ampukaa itseänne kiveksiin saatanan rekkahomot ja pysykää jossain ihan muualla kuin julkisilla teillä noiden vitun järkevien temppujen kanssa...

Taksi Hakaniemiessä. Meitsin pitää kääntyä oikealle ja vasen kaista vie suoraan. Vilkku päälle ja valmistun siirtymään, vitun tolppahomo ei anna tilaa. No änkeen siihen sitten väkisin. Tolppis soittelee perässä torvea. Näytän keskaria takaisin. Ajaa vielä vähän matkan päässä vierelle ja painaa uudestaan torvea. Vetäköön käteensä homo!

Pyörä on helppo pysäyttää, sen kun kiskaisee etujarrun pohjaan..kuski vaan jatkaa matkaa suoraan tangon yli.
Plus, jos on hiekkaa tiellä tai muuten liukas tie niin on äkkiä menopeli kylellään, kun eturengas lähtee alta äkäseen :hyvä:

Taksi Hakaniemiessä. Meitsin pitää kääntyä oikealle ja vasen kaista vie suoraan. Vilkku päälle ja valmistun siirtymään, vitun tolppahomo ei anna tilaa. No änkeen siihen sitten väkisin. Tolppis soittelee perässä torvea. Näytän keskaria takaisin. Ajaa vielä vähän matkan päässä vierelle ja painaa uudestaan torvea. Vetäköön käteensä homo!

Noi on kyllä hienoja, jos sen vilkun kanssa eka odottelee vaikka kuinka kauan, että tilaa annettaisiin. Sitte ku sitä ei anneta ja änkee siihen reilun auton mentävään rakoon tööttiä tulee niin vitusti, ihan kuin sitä vilkkua ei olisi aiemmin huomattu.

Olen tainnut ennemminkin tästä kirjoittaa, että ihmisiähän me kaikki olemme ja suurin osa tekee vielä virheitäkin. En tiedä oletko sinä koskaan vaihtanut epähuomiossa kaistaa kenenkään eteen? Minä olen, enkä kyllä aio jättää ajamista muille. Mistäs muuten päättelit, että tämä kuski tekee tuota päivittäin? Tiedä vaikka olisi ensimmäinen kerta. Jos et ole vielä ehtinyt virhettä liikenteessä tekemään niin meinaatko lopettaa autolla ajamisen jos ja kun sellaisen teet?
Olen mä varmasti virheitä tehnyt ajaessa, mutta en ikinä sellaista, missä joku olisi hieman huonommalla tuurilla voinut kuolla. Siinä vaiheessa kun on oikeasti hengenvaarallinen muille tiellä liikkujille, niin saa mun puolesta mennä vaikka bussilla.

Noi on kyllä hienoja, jos sen vilkun kanssa eka odottelee vaikka kuinka kauan, että tilaa annettaisiin. Sitte ku sitä ei anneta ja änkee siihen reilun auton mentävään rakoon tööttiä tulee niin vitusti, ihan kuin sitä vilkkua ei olisi aiemmin huomattu.
Tsadissa se tila pitää kattoo "salaa" jo äkkiä vilkku päälle ja kaistan vaihto, ennen kuin takana oleva ehtii blokkaamaan:D

Olen mä varmasti virheitä tehnyt ajaessa, mutta en ikinä sellaista, missä joku olisi hieman huonommalla tuurilla voinut kuolla. Siinä vaiheessa kun on oikeasti hengenvaarallinen muille tiellä liikkujille, niin saa mun puolesta mennä vaikka bussilla.
Niin, tarpeeksi kun käyttää mielikuvitusta niin tuollaisesta kaistanvaihdostakin saa hengenvaarallisen...

Niin, tarpeeksi kun käyttää mielikuvitusta niin tuollaisesta kaistanvaihdostakin saa hengenvaarallisen...

Luitko sä sitä mun postia ollenkaan?

Jos se nissaninpaska olis kilahtanut mun vasempaan etukulmaan, mä olisin todennäkösesti ajautunut rekan perävaunun alle...

Jos se ei oo edes potentiaalisesti hengenvaarallista, niin mikä on?

Jos se nissaninpaska olis kilahtanut mun vasempaan etukulmaan, mä olisin todennäkösesti ajautunut rekan perävaunun alle...

Jos mä en olisi kerran pysähtynyt liikennevaloissa, vaikka mulla oli vihreä valo, niin eräs tyttö olisi kuollut.

Tänään muuten ajoin motarilla 120 km/h ja viereisellä kaistalla ajoi audi A8 niin ikään 120 km/h. Jos se audinpaska olisi vaihtanut kaistaa päälleni olisi minun pienempi auto mitä todennäköisemmin suistunut tieltä ja minä olisi kuollut... onneksi näin ei käynyt.

Jos mä en olisi kerran pysähtynyt liikennevaloissa, vaikka mulla oli vihreä valo, niin eräs tyttö olisi kuollut.

Tänään muuten ajoin motarilla 120 km/h ja viereisellä kaistalla ajoi audi A8 niin ikään 120 km/h. Jos se audinpaska olisi vaihtanut kaistaa päälleni olisi minun pienempi auto mitä todennäköisemmin suistunut tieltä ja minä olisi kuollut... onneksi näin ei käynyt.
Joo, hyvin sä tajuat taas tän jutun. Nenäapinahan tossa kertoi, että joutui lukkojarruttamaan siinä, ja silti oli lähellä ettei osunut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tsadissa se tila pitää kattoo "salaa" jo äkkiä vilkku päälle ja kaistan vaihto, ennen kuin takana oleva ehtii blokkaamaan:D
Mulla on vähän erilaisia kokemuksia. Oon saanut käytännössä aina tilaa, kun olen laittanut vilkun päälle ja odottanut muutaman sekunnin. Oikein tahallisia blokkauksia on sattunut ehkä alle kymmenen koko Helsingissä ajamisen aikana.

:thumbs: tosta luetunymmärtämisestä.

Mä väännän rautalangasta

1.>.|....3
......|.2..3
......|....3

Tossa 1 = nissani, | = on sulkuviivaa, 2 = mun auto ja 3 = rekka.

Mulla ja rekalla oli nopeusero n. 5kmh ja vasemmalla sulkuviivan takana olevalla nissanilla taas meihinnähden noin 40kmh ero.
Sen lisäksi ton rekan edellä meni kaksi rekkaa ja perässä myös pari lisää.

Jos nyt kykynet hahmottamaan tilanteen, että nissani syöksähtää mun 2,5 metriä leveälle kaistalle 45 asteen kulmassa ja mä olisin sen takia törmännyt siihen, mihin luulet, että mun auto olis kimmonnut?

Perkeleen trolli...

e: helppo piirrellä ascii taidetta...

Viimeksi muokattu:

Ylinopeus kaikissa tilanteissa iankaikkisesti aamen. Ainakin, mikäli on Suomen lainsäädäntöön luottaminen.

On se kumma kun ihmiset ei osaa ajaa edes moottoritiellä. Varmaan puolet moottoriteiden ruuhkista häviäis jos osattais palata oiken puoleiselle kaistalle ohittamisen jälkeen, eikä junnattais koko ajan sillä ohituskaistalla, vaikka ei ole ohitettavaa.

Toinen vitutuksen kestoaiheuttaja on vilkun käyttö tai pikemminkin sen käyttämättömyys. Miten voi olla niin helvetin vaikeeta laittaa se vilkku päälle ennen ku alkaa kääntymään tai vaihtaa kaistaa? Ei kuitenkaan vaadi kovin suurta työtä, että sen katkaisijan kääntää tai jos on niin harva pää, ettei sitä muista niin onkohan enää riittävän paljon järjissään ajamaan muutenkaan.

Apinat jotka ajat risteyksiin vauhdilla ja jarruttavat viime hetkellä.
Vitun hienoa kun ite ajaa 100kmh ja sivutieltä tulee auto liittymään 80kmh ja viime hetkellä jarrua, + yleensä nää apinat tulee niskajäykkänä ja alkaa kattelee vasta sitte ku auto on pysähtyny. Se näyttää aika hurjalta kun ei ikinä tiedä et huomasko se mut vai ei ja itse on jo valmiina vetämään liinat kiinni.

DBTL = keskusta täynnä autotiellä risteileviä apinoita kaljakassiensa kanssa. Koita siinä sit kiirehtiä töihin tai muualle kun koko ajan saa katsella ympärilleen et milloin joku hyökkää kävelytieltä eteen, noi känniääliöt kun eivät koskaan katso ympärilleen ennen kuin päättävät haluta toiselle puolelle tietä.

Mulkut ketkä painavat jarrua ennen kuin pistävät vilkun päälle kääntyessä.

Tuopa on totta. Monesti samat tyypit vielä "ryhmittyvät" oikealle puolelle kaistaa kun kääntyvät vasemmalle. Ja sama toisinpäin. Parastahan on kun vielä jarruttavat 500m ennen risteystä, vilkku vasemmalle ja sitten hitaasti junnatana piennarta pitkin. Ei varmasti pääse kukaan ohi. Yleensä autossa on joku mamma nenä kiinni tuulilasissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom