Tuskin hirmu tosissasi tuon heiton kanssa olit, mutta jos joku nyt oikeasti tuollaista harkitsee, niin kannattanee ihan itsensäkin takia pari kertaa harkita. Yhden kuolonkolarin livenä todistaneena voin vannoa, että mikäli vielä itse tietäisi sisimmässään siihen olevan syypää, se eloton verilihakasa kummittelee silmissä ja mielessä pitkän aikaa, luultavasti koko loppuelämän.
Näinhän se on... Mut itekin oon todistanut ihan miten yhtäkkiä noita tilanteita tapahtuu, vaikkei ikinä uskoiskaan omalle kohdalle sattuvan. Kuten muuan hirvi yhtenä kertana, miksei rusakkokin, niitähän hyppii täällä (ja kuulemma stadissakin vitusti) iltaisin kettujen lisäksi helvetisti.
Mut jooh, tässä vituttelen tätä kun ihmiset on ihan pihalla ellei liikennevalot toimi. Keltaiset vilkkuu, ja kolmion takaa viuhuu mopoa niin maan perkeleesti autojen lisäksi (sekäettä), kyllä ne uskoo oikein ajavansa, helvetin hienoa puuhaa.
Viime kesänä todistin paikan päällä, melkein keskellä risteystä kymmenittäin läheltäpiti-tilannetta, kun olin kesätöissä energialaitoksella. Pikkasen pelotti korjailla kaverin kanssa valoja kun koko aika joku vitun persläpi kolaa yhä uudelleen toisia liikennevaloja kolmion takaa. Ja keltaiset valot vilkkui, ja mummot vittuuntui kun melkein paukkui pelti, tulihan ne oikealta - kolmion takaa tietysti. No mikäs siinä, töitä ainakin piisasi.