Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu mitä vänkäämistä. Tiedät varmaan vastauksen itsekin, että miksi on eri juttu ajaa satasen alueella 110-115km/h mittarin mukaan kuin 190km/h. Jos tuon oli tarkoitus olla taas joku läppä, niin uskomattoman paska :thumbs:Mutta mitä järkeä on körötellä jotain 130km/h kun 190km/h ajamalla säästää niinq ihan sikana aikaa. Esim tuttuakin tutummalla 1500km matkalla minkä meikä ajaa pari kertaa päivässä, säästää 3,6 tuntia!
Vittu mitä vänkäämistä. Tiedät varmaan vastauksen itsekin, että miksi on eri juttu ajaa satasen alueella 110-115km/h mittarin mukaan kuin 190km/h. Jos tuon oli tarkoitus olla taas joku läppä, niin uskomattoman paska :thumbs:
Missä olen kuuluttanut sitä että minun nopeuteni on ainoa ja oikea?No tuo erohan riippuu ihan kuskista. Ehkä sinä et tajua mitä eroa on 100 ja 115km/h? Ja tuossa ylempänä toinen kaiffari ilmoitti että 130 mittarissa on paljon hauskempaa kuin 80. Mutta näinhän se menee, kaikki jotka ajaa sua nopeampaa on kaahaajia, ja hitaampaa ajavat homonysväreitä. Vain sinä menet just sitä Oikeaa Nopeutta.
Joillakin henkilöillä se valinta on ostaa mersu ja siihen paskimmat renkaat mitä löytyy+varoa käyttämästä vilkkua koskaan.. Tämä ei siis liity kodariin mitenkään, tuli vaan mieleen suht yleinen huomio liikenteestä.
Kai selvitit kilvestä omistajan nimen ja huomautit tälle?Auto ois mahtunu yhteen ruutuun. Ego ei:
Tai sitten se ei halunnut, että joku kateellinen paska hakkaa ovella kylkeen noustessaan toyotastaan.Auto ois mahtunu yhteen ruutuun. Ego ei:
Kyllä tohon toyotan viereen saa ja paiskottuu ovia ton reunaa jos tahtoo, ei se oo syy, auto ku auto ni ruutuun se pitää silti prkl ajaa.Tai sitten se ei halunnut, että joku kateellinen paska hakkaa ovella kylkeen noustessaan toyotastaan.
Auto ois mahtunu yhteen ruutuun. Ego ei:
mua on alkanu vituttaa nyt ohituskaistalla köröttelijät.
seuraava tilanne on täysin fiktiivinen, vaikkakin tuntuu toistuvan joka ikinen päivä kun työmatkoja ajelee: edessä kolme rekkaa ja muutama henkilöauto, itse ajelet tatti otsassa alinopeutta letkan viimeisenä.
näet onneksesi tien laidassa kyltin "ohituskaistan alkuun 2km", alat jo pikkuhiljaa miettimään rekkojen ohitusta kaistan aikana. no ohituskaistan alku häämöttää ja näet kuinka letkan ensimmäinen henkilöauto laittaa vilkun vasemmalle kaistan alettua. 01-vuosimallin toyota avensista aletaan pikkuhiljaa jo kiihdyttämään rekkojen ohittamiseen vaadittavaan vauhtiin, isoimmalla vaihteella tietty. no ohituskaistan puoliväli koittaa ja avensis on päässyt jo toisen rekan rinnalle. yksi rekka enää, raimo 45v ajattelee avensiksen ratissa. ja kyllähän se viimeinenkin rekka saadaan poimittua ohituskaistan aikana, harmi vaan kun muut eivät kerenneet ohittamaan rekkoja. no tuleehan sieltä seuraava suora jo kymmenen kilometrin kuluttua ja uusi ohituskaistakin heti sen jälkeen.
tämä tuntuu toistuvan hieman kärjistäen joka ikinen päivä. ja kun se ei niin paljon vaatisi, että muutkin kerkeisi käyttää sitä ohituskaistaa turvalliseen ohittamiseen. pienempää vaihdetta vaan silmään ja vaikka 20-30km/h kovempi vauhti mittariin kuin rekoilla. ei se niin vaikeeta ole, kaikki ei vaan tunnu uskaltavan ajaa yli satasta hyvällä kelillä kesällä. perkele. :jahas:
http://www.youtube.com/watch?v=5UfGxjukH0sAinut ongelma on, että ainakin kerran itse tein tällaisen "turvallisen ohituksen" ohituskaistan kohdalla. Ja suoraan poliisin tutkaan ja kuulemma ohitustilanne ainoa selitys ettei lähteny kortti vielä kaupanpäällisiks hyllylle. Tuosta kun sen 500e kärsii nii eipä tee hirveästi mieli tehdä lisää näitä turvallisia ohituksia. Valitan.
joo parasta olis noista kahdesta kompromissi. eli 100 alueella mittarissa on ainakin 110 (eli vähintään 100km/h todellista nopeutta ellei renkaat ole perverssin kokoiset) jo siinä vaiheessa kun aloittaa ohituksen. jos ohittamaan lähdettäessä nopeutta on se rekan rajoittimen 88 saati rekan ylämäkeen hyytymisen takia 60km/h niin saa olla aika superauto että saa nopeuden asap siihen tappiin asti eikä jää junnaamaan muiden ohittajien eteen jotka jo mahdollisesti ennakoivat tilanteen ja lähestyvät etummaisen takakonttia 30-40km/h nopeudella...Sinänsä ihan ymmärrettävää että tämmönen pistää hatuttamaan. Ainut ongelma on, että ainakin kerran itse tein tällaisen "turvallisen ohituksen" ohituskaistan kohdalla. Ja suoraan poliisin tutkaan ja kuulemma ohitustilanne ainoa selitys ettei lähteny kortti vielä kaupanpäällisiks hyllylle. Tuosta kun sen 500e kärsii nii eipä tee hirveästi mieli tehdä lisää näitä turvallisia ohituksia. Valitan.