Mummot ajo satasen rajotuksela 70, ja sit ku ohitustie alko ja olin menossa letkan ohi 120km/h, niin yks niistä mummoista, puskee suoraan eteen (70km/h). Pisti vihaks:curs: Tais mummo tööttii pelästyy :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, kysehän oli siitä että mun kuorma-autolla joutuu kiihdyttämään motarin rampissa puolella kaasulla, kun edessä jännitetään. Motarilla ajelen sitten yhdeksääkymppiä, vaikka ihan niin kovaa ei laillisesti saisikaan ajaa. Selittäisitkö nyt ainakin tuon turbosubarun liittymisen tähän aiheeseen?Hohhoijaa, kun et taida koskaan kuitenkaan ymmärtää vaikka rautalangasta vääntäisi, niin en ala enempää selittämään. Hauskaa elämää, muista suuttua liikenteessä aina helvetisti kun joku ajaa hiljempaa kuin sinun 300 hp turbosubarullasi pääsisi.
mitä sä siellä autolla teit jos molempiin suuntiin ajo kielettyKyseessä on nimittäin pieni pihatie, jolla on vielä molempiin suuntiin ajo kielletty.
Juu ja sitten kaiken maailman radio-ohjelmissa (mm. novan joku liikenneohjelma missä seurataan liikennettä) ihmiset valittavat kun joku ajaa koko letkan ohi. No helvetti jos ovat niin kädettömiä siinä letkassa, etteivät uska/tajua/osaa ohittaa niin minä kyllä tulen koko porukan ohi. Turha valittaa etteivät ehdi tms. jos minä ehdin 5-10 auton + sen rekan ohi niin luulisi, että se rekan takanakin ajava ehtisi siitä rekasta ohi.Tai kun ajavat toistensa imussa. Hienoa vetää kolmen rekan letkan perässä, varsinkin kun myös eräät munattomat henkilöautokuskit eivät pääse siitä turvallisesti ohi vaan jäävät junnaamaan siihen perseeseen pidentäen jonoa ja estäen muiden ohitusmahdollisuuden mukavasti.
mitä sä siellä autolla teit jos molempiin suuntiin ajo kieletty
Mulla on aina tapana päästää jalankulkijat ylittämään suojatie välittömästi...
Näin kaukaa, että suojatietä oli pian ylittämässä joukko Kantsun kännisiä teinejä...
Jep, monesti ihmiset valuttaa autoaan ihan turhaa, kun pelkää, että kytkin kuluu, jos sitä käyttää. Juuri ennen liikkeellelähtöä tapahtuva pieni kytkimen luistaminen nyt tuskin on niin kamalaa. Ja usein nämä samat ihmiset vieläpä valittaa, miten mäkilähtö on niin vaikea.Auto pysyy jyrkässäkin mäessä helposti paikallaan pelkän kytkimen avulla. Kannattaa opetella. Pystyy erittäin helposti lähtemään mäestä kuin mäestä ilman, että auto liikkuu senttiäkään taaksepäin.
No ei sillä nyt mitään väliä ole jos bensiiniä kuluu 2 litraa enemmän, on kuitenkin sen verran paljon hauskempaa ajaa 130km/h kuin 80km/h. Itseäni ainakin vituttaa körötellä kahdeksaakymppiä, vasta kun vauhti on +100km/h niin ajamisesta alkaa nauttimaan.