Stadi.
Muutenkin "Helsingin slangi" kuulostaa aivan helvetin typerältä! :urjo:
Vitun heinähattu;) :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stadi.
Muutenkin "Helsingin slangi" kuulostaa aivan helvetin typerältä! :urjo:
:D :D intissä joskus repeiltiin kun eräs kaveri hoiteli tuvan pitsatilauksia:
"ketä ottaa pitsan?"
Eiköhän tuo ole Turku-Pori -akselin kielenraiskaajien etuoikeus...
"hesan slangi" on :urjo:
Vittu ihan sama, pointti on etten tajuu tuosta sen enempää kuin ydinfysiikastakaan. Sukua on Imatralla päin, ja aina kun sielläpäin tulee käytyä, tuntuu välillä kuin olis eri planeetalla :Dhei eipäs nyt lähdetä tälle linjalle ollenkaan :jahas:
varsinkin kun annat virheellistä informaatiota,myö=me,mie=minä
Niin että kaikki ne joita vituttaa ne niin monet vittumaiset sanat täällä, voi mun puolesta mennä sinne saunan taakse ja keskittyä muista vittumaisista asioista kitisemiseen. ;)
Oma henkilökohtainen suosikki on mave. Voisi tämänkin foorumin kielioppipoliisilihapäät opetella sanomaan sen maastaveto, vitun maven sijaan. :jahas:
hyisstna :curs: Tosin pääasia ei oo mollatessa murteita, vaan tuo ketä sanan käyttö. Murteelliset mä/mie, sä/sie ymmärrän, mut tommone ei mee ymmärrykseen. Vähä sama ku kysysit "Mitä kuuluu?" sanomalla "Sinappi-kitara". V*tun turkulaiset murrehirmut :DSiin ko aamusti hypein stepperil, ni mietein samal, et ketä mahtaa voittaa illa matsi. :jahas:
mountaineria kompaten, iha sikana ärsyttää ku yrität oikaista jotain epäkohtaa, tai muutenvaan antaa rakentavaa kritiikkiä, kun joku (parhaillaan ulkopuolinen) sanoo elä itke!
hyisstna :curs: Tosin pääasia ei oo mollatessa murteita, vaan tuo ketä sanan käyttö. Murteelliset mä/mie, sä/sie ymmärrän, mut tommone ei mee ymmärrykseen. Vähä sama ku kysysit "Mitä kuuluu?" sanomalla "Sinappi-kitara". V*tun turkulaiset murrehirmut :D
mountaineria kompaten, iha sikana ärsyttää ku yrität oikaista jotain epäkohtaa, tai muutenvaan antaa rakentavaa kritiikkiä, kun joku (parhaillaan ulkopuolinen) sanoo elä itke!
Kaakku84:n sössötys ei ole turun murretta nähnytkään eli pura kiukkuasi jonkun muun murteen piikkiin. :thumbs:
Se on muuten maastanosto ;)Oma henkilökohtainen suosikki on mave. Voisi tämänkin foorumin kielioppipoliisilihapäät opetella sanomaan sen maastaveto, vitun maven sijaan. :jahas: