Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä käytä englanninkielisiä sanoja suomenkielessä puheen lomassa, ellet todellakin ole vaikka englanninkielinen ja et muista asialle oikeaa sanaa! todella ärsyttävää..

Niinku. Totanoin. Faktisesti. Aikuisten oikeesti.

Kaikki mitä suustani päästän on täysin epäkorrektia, puistattavaa ja hermoja rassaavaa. Minkäs sille mahtaa kun on ehdollistunut

Aika vähiin jää sanat kun ei mitään enään saa sanoa! :rolleyes: Puhuessa tulee puhuttua suht hyvin suomea, mutta kirjoitettaessa valitettavasti tulee sorruttua aika moneen täällä monien inhoamiin sanoihin. :D Henkilökohtaisesti ihan sama, suomen kieli on muutenkin niin paska kieli ja parempi kun ei olisi keksitty ollenkaan. :jahas: Niin että kaikki ne joita vituttaa ne niin monet vittumaiset sanat täällä, voi mun puolesta mennä sinne saunan taakse ja keskittyä muista vittumaisista asioista kitisemiseen. ;)

Oma henkilökohtainen suosikki on mave.:david: Voisi tämänkin foorumin kielioppipoliisilihapäät opetella sanomaan sen maastaveto, vitun maven sijaan. :jahas:

"hesan slangi" on :urjo:

hei eipäs nyt lähdetä tälle linjalle ollenkaan :jahas:
varsinkin kun annat virheellistä informaatiota,myö=me,mie=minä
Vittu ihan sama, pointti on etten tajuu tuosta sen enempää kuin ydinfysiikastakaan. Sukua on Imatralla päin, ja aina kun sielläpäin tulee käytyä, tuntuu välillä kuin olis eri planeetalla :D

Äärimmäisen ärsyttävää on kun jos joku henkilö valittaa asiallisesti jostain asiasta niin sitä sanotaan mussuttamiseksi tai itkemiseksi:curs:

Niin että kaikki ne joita vituttaa ne niin monet vittumaiset sanat täällä, voi mun puolesta mennä sinne saunan taakse ja keskittyä muista vittumaisista asioista kitisemiseen. ;)

Oma henkilökohtainen suosikki on mave.:david: Voisi tämänkin foorumin kielioppipoliisilihapäät opetella sanomaan sen maastaveto, vitun maven sijaan. :jahas:

"hesan slangi" on :urjo:

Ei tähän tarvii ees sen enempää kommentoida.

Siin ko aamusti hypein stepperil, ni mietein samal, et ketä mahtaa voittaa illa matsi. :jahas:
hyisstna :curs: Tosin pääasia ei oo mollatessa murteita, vaan tuo ketä sanan käyttö. Murteelliset mä/mie, sä/sie ymmärrän, mut tommone ei mee ymmärrykseen. Vähä sama ku kysysit "Mitä kuuluu?" sanomalla "Sinappi-kitara". V*tun turkulaiset murrehirmut :D

mountaineria kompaten, iha sikana ärsyttää ku yrität oikaista jotain epäkohtaa, tai muutenvaan antaa rakentavaa kritiikkiä, kun joku (parhaillaan ulkopuolinen) sanoo elä itke!

mountaineria kompaten, iha sikana ärsyttää ku yrität oikaista jotain epäkohtaa, tai muutenvaan antaa rakentavaa kritiikkiä, kun joku (parhaillaan ulkopuolinen) sanoo elä itke!

Tossa palaa hermot ja pahasti. Rupee näkemään punaista ja tekee mieli käydä väkivaltaseks. Varsinki jos homma menee pieneksi väittelyksi ja kaikki menee toiselle puolelle, eikä edes yritä tajuta mitä sanot. Huutaa vaa päälle jotain "älä mussuta/itke" :curs: .

hyisstna :curs: Tosin pääasia ei oo mollatessa murteita, vaan tuo ketä sanan käyttö. Murteelliset mä/mie, sä/sie ymmärrän, mut tommone ei mee ymmärrykseen. Vähä sama ku kysysit "Mitä kuuluu?" sanomalla "Sinappi-kitara". V*tun turkulaiset murrehirmut :D

Kaakku84:n sössötys ei ole turun murretta nähnytkään eli pura kiukkuasi jonkun muun murteen piikkiin. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom